Вчитель інформатики Топольська Світлана Степанівна
Тема. Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.
Мета: навчальна: сформувати уявлення про те, що людина може здійснювати різні дії з інформацією; про передавання, зберігання інформації ; розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері; виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Сьогодні ми познайомимось із інформацією та дізнаємось чому ж саме таку назву має наш предмет «інформатика»
IV. Вивчення нового матеріалу
Одне й теж саме повідомлення можна подати різними способами. Інформація - це відомості, нові знання, які одержує людина
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
З інформацією можна виконувати певні дії.
Дії з інформацією
Сьогодні використовують різні пристрої для отримання повідомлень як у побуті, так і на роботі:
Телефон — пристрій для передавання голосових повідомлень. Його винайшли понад 140 років тому
Модем — пристрій для передаван- ня повідомлень з одного комп’ютера на інший.
Факс — пристрій для передавання текстових та графічних повідомлень.
Фізкультхвилинка
А зараз, діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
V. Застосування набутих знань
Робота в зошиті з друкованою основою
VI. Формування вмінь і навичок
Робота за комп’ютером
2)Інструктаж учителя.
3) Вправи для очей.
VIІ. Підбиття підсумків уроку
1