19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Тема. Створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному середовищі.

Про матеріал
Мета: навчальна: закріпити уявлення про алгоритми з повторенням, ознайомити з правилами складання та виконання алгоритмів у навчальному середовищі; сформувати практичні навички роботи в навчальному середовищі; розвивальна: розвивати алгоритмічне і логічне мислення; формувати вміння складати алгоритми; формувати вміння узагальнювати, міркувати; виховна: виховувати відповідальність, самостійність.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному середовищі. Підготувала: Гололоб Олеся

Номер слайду 2

— Що таке алгоритм?— Хто або що може бути виконавцем алгоритму?— Які ви знаєте форми подання алгоритму?— Чи може в структурі слідування якась команда починатися словом «якщо»?— Який алгоритм називаємо з розгалуженням?—Який алгоритм називаємо з повторенням?

Номер слайду 3

Розробка нової програми виконується за таким планом:• Створити файл для нового проекту за допомогою команди Новий із меню Файл;• Задати виконавців;• Спланувати події, що відбуватимуться на сцені;• Дібрати команди, які відповідатимуть запланованим подіям;• Перемістити обрані команди з контейнерів груп команд у вікно складання програми;• Задати значення параметрів команд;• Упорядкувати й об’єднати команди в одну групу;• Запустити проект на виконання, перевірити правильність отриманого результату;• За потреби внести зміни до програми.

Номер слайду 4

Додати чи змінити виконавця можна за допомогою кнопок, розташованих над вікном сцени:• зробити копію виконавця;• видалити виконавця;• збільшити розміри зображення;• зменшити розміри зображення. Після додавання копії виконавця його образ можна змінити. Можна також скористатися вказівками Новий об'єкт: Нама¬лювати, Вибрати із файла, Вставити, Випадковий.

Номер слайду 5

Фізкультхвилинка

Номер слайду 6

Ст.124

Номер слайду 7

Ст.124

Номер слайду 8

Вправи для очей

Номер слайду 9

Підсумки уроку— Що нового ви дізналися на уроці?— Що найбільше запам’яталось на уроці?— Що сподобалося?

pptx
Додано
18 травня 2020
Переглядів
352
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку