4 клас
Конспект уроку
Тема. Створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному середовищі.
Мета: навчальна: закріпити уявлення про алгоритми з повторенням, ознайомити з правилами складання та виконання алгоритмів у навчальному середовищі; сформувати практичні навички роботи в навчальному середовищі;
розвивальна: розвивати алгоритмічне і логічне мислення; формувати вміння складати алгоритми; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
виховна: виховувати відповідальність, самостійність.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручникия (Ломаковська).
Програмне забезпечення: Scratch.
Етап уроку |
Час |
І. Організаційний етап |
1 хв |
ІІ. Перевірка домашнього завдання |
3 хв |
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності |
2 хв |
ІV. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу |
10 хв |
V. Фізкультхвилинка |
2 хв |
VI. Усвідомлення, узагальнення і систематизація набутих знань |
17 хв |
VIІ. Вправи для очей |
1 хв |
IX. Домашнє завдання |
2 хв |
X. Підсумки уроку |
1 хв |
Разом |
39 хв |
Хід уроку
І. Організаційний етап (1 хв.)
Всі за парти ми сідаємо.
До роботи приступаємо.
Щоб помилок уникати,
Треба пильність розвивати.
ІІ. Перевірка домашнього завдання (3 хв.)
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності (2 хв.)
Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття.
(слайд 2)
— Що таке алгоритм?
— Хто або що може бути виконавцем алгоритму?
— Які ви знаєте форми подання алгоритму?
— Чи може в структурі слідування якась команда починатися словом «якщо»?
— Який алгоритм називаємо з розгалуженням?
ІV. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу (10 хв.)
Як створити новий проект у середовищі Скретч?
Користувач середовища Скретч може самостійно створити проект, у ньому – програму і відповідних виконавців. Розробка нової програми виконується за таким планом: (слайд 3 )
V. Фізкультхвилинка (2 хв.)
Як додати виконавця в середовище Скретч?
(слайд 4)
Додати чи змінити виконавця можна за допомогою кнопок, розташованих над вікном сцени:
Після додавання копії виконавця його образ можна змінити. Можна також скористатися вказівками Новий об'єкт: Намалювати, Вибрати із файла, Вставити, Випадковий.
VI. Усвідомлення, узагальнення і систематизація набутих знань (17 хв.)
Практичні завдання.
Робота за комп’ютером
(слайд 6-7 або за підручником ст.24-25)
VIІ. Вправи для очей (1 хв.)
IX. Домашнє завдання (2 хв.)
X. Підсумки уроку (1 хв.)
Рефлексія
(слайд 9)
— Що нового ви дізналися на уроці?
— Що найбільше запам’яталось на уроці?
— Що сподобалося?