18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Тема. Створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному середовищі

Про матеріал
Тема. Створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному середовищі. Мета: навчальна: закріпити уявлення про алгоритми з повторенням, ознайомити з правилами складання та виконання алгоритмів у навчальному середовищі; сформувати практичні навички роботи в навчальному середовищі; розвивальна: розвивати алгоритмічне і логічне мислення; формувати вміння складати алгоритми; формувати вміння узагальнювати, міркувати; виховна: виховувати відповідальність, самостійність.
Перегляд файлу

4 клас

Конспект уроку

Тема. Створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному середовищі.

Мета: навчальна: закріпити  уявлення про алгоритми з повторенням, ознайомити з правилами складання та виконання алгоритмів у навчальному середовищі; сформувати практичні навички роботи в навчальному середовищі;

розвивальна: розвивати алгоритмічне і логічне мислення; формувати вміння складати алгоритми; формувати вміння узагальнювати, міркувати;

виховна: виховувати відповідальність, самостійність.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручникия (Ломаковська).

Програмне забезпечення: Scratch.

 

Етап уроку

Час

І. Організаційний етап

1 хв

ІІ. Перевірка домашнього завдання

3 хв

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

2 хв

ІV. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу

10 хв

V. Фізкультхвилинка

2 хв

VI. Усвідомлення, узагальнення і систематизація набутих знань

17 хв

VIІ. Вправи для очей

1 хв

IX. Домашнє завдання

2 хв

X. Підсумки уроку

1 хв

Разом

39 хв

 

Хід уроку

І. Організаційний етап (1 хв.)

Всі за парти ми сідаємо.

До роботи приступаємо.

Щоб помилок уникати,

Треба пильність розвивати.

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання (3 хв.)

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності (2 хв.)

Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття.

(слайд 2)

— Що таке алгоритм?

— Хто або що може бути виконавцем алгоритму?

— Які ви знаєте форми подання алгоритму?

— Чи може в структурі слідування якась команда починатися словом «якщо»?

— Який алгоритм називаємо з розгалуженням?

  • Який алгоритм називаємо з повторенням?

ІV. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу (10 хв.)

Як створити новий проект у середовищі Скретч?

Користувач середовища Скретч може самостійно створити проект, у ньому – програму і відповідних виконавців. Розробка нової програми виконується за таким планом: (слайд 3 )

  • Створити файл для нового проекту за допомогою команди Новий із меню Файл;
  • Задати виконавців;
  • Спланувати події, що відбуватимуться на сцені;
  • Дібрати команди, які відповідатимуть запланованим подіям;
  • Перемістити обрані команди з контейнерів груп команд у вікно складання програми;
  • Задати значення параметрів команд;
  • Упорядкувати й об’єднати команди в одну групу;
  • Запустити проект на виконання, перевірити правильність отриманого результату;
  • За потреби внести зміни до програми.

V. Фізкультхвилинка (2 хв.)

Як додати виконавця в середовище Скретч?

(слайд 4)

Додати чи змінити виконавця можна за допомогою кнопок, розташованих над вікном сцени:

  • зробити копію виконавця;
  • видалити виконавця;
  • збільшити розміри зображення;
  • зменшити розміри зображення.

Після додавання копії виконавця його образ можна змінити. Можна також скористатися вказівками Новий об'єкт: Нама­лювати, Вибрати із файла,  Вставити, Випадковий.

VI. Усвідомлення, узагальнення і систематизація набутих знань (17 хв.)

Практичні завдання.

Робота за комп’ютером 

(слайд 6-7 або за підручником ст.24-25)

VIІ. Вправи для очей (1 хв.)

IX. Домашнє завдання (2 хв.)

  • Читати  § 25
  • Виконати вправи 1, 2 рубрики Для кмітливих

X. Підсумки уроку (1 хв.)

Рефлексія

(слайд 9)

— Що нового ви дізналися на уроці?

— Що найбільше запам’яталось на уроці?

— Що сподобалося?

doc
Додано
18 травня 2020
Переглядів
300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку