Урок математики у 2 класі
Тема: ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ НА 3
Мета: формувати в учнів поняття про сутність арифметичних дій множення та ділення, скласти і вивчити таблицю ділення на 3; працювати над засвоєнням змісту множення і ділення та взаємозв'язку між ними; формувати вміння застосовувати випадки табличного ділення на 3 під час розв'язування прикладів; розвивати мислення, пам'ять, мовлення; виховувати інтерес до математики, любов до природи.
Предметні компетентності: вміння вчитися, спілкуватися державною мовою, математична грамотність, здоров’я-збережувальна, природнича компетентність, інформаційно-цифрова;
Наскрізні змістовні лінії: фінансова грамотність та підприємливість, збереження довкілля, здоров’я і безпека;
Очікувані результати: вільно володіє комп’ютером, працює за комп’ютером з дотриманням безпечних вимог роботи з ІКТ; читає і записує натуральні числа, оперує числами в межах 100, обчислює суму(додає), різницю(віднімає), добуток(множить), частку(ділить), застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами під час розв’язування завдань, описаних у математичних задачах.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.Гра «перевір себе!»
Учні лічать від 1 до 40 по одному. Замість чисел, які діляться, наприклад, на 2, вони говорять: «Не скажу!»
2. Математичний диктант( презентація)
— Прочитайте відповіді.
— Запишіть їх у порядку зростання.
— Що цікавого помітили?
— Назвіть серед них парні числа.
— «Ланцюжком» додаватимемо по 3, поки не вийде 30.
3. Хвилинка каліграфії з логічним завданням
— Запишіть числа 2-го і 3-го десятків, яких немає в таблиці множення чисел 2 і 3.
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми складемо таблицю ділення на 3.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
1. Тестування https://create.kahoot.it/details/e13eb5dc-3cc9-4712-84de-416367437d38
2. Офтальмологічна пауза
3. Розв’язання задач https://create.kahoot.it/details/2/cb9d3bae-f512-43a3-902d-aafa3df61f84
VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
Складання пазлу на інтерактивній дошці https://learningapps.org/display?v=px7t5f2uj20
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Продовжити ознайомлення з таблицею множення і ділення на 3.