Урок "Таблиця множення числа 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач."

Про матеріал
Ознайомити з таблицею множення на 2 та переставним законом множення; удосконалювати обчислювальні навички; формування вміння розв’язувати прості та складені задачі з використанням дії множення.
Перегляд файлу

Тема уроку: Таблиця множення числа 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач.

Очікувані результати:

-         розуміє сутність дії множення;

-         виконує елементарні дослідження математичних закономірностей;

-         застосовує правило виконання дій  у виразах з дужками і без дужок;

-         планує розв’язання сюжетної задачі.

Мета: Формування предметних компетентностей:  формувати обчислювальні навички табличного множення; актуалізувати розуміння сутності арифметичної дії множення,  розуміння переставного закону множення; дослідити складену таблицю множення числа 2; вчити застосовувати табличні результати під час виконання вправ на обчислення; формувати прийоми розумових дій аналізу, порівняння, синтезу, класифікації під час виконання завдань; стимулювати інтерес до математики, формувати дружні взаємини у класному колективі, викликати відчуття радості пізнання.

Матеріали та обладнання: презентація, картки для усного рахунку, картки для

самооцінювання, цеглинки лего.

Тип уроку: комбінований урок.

                                                             ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

Налаштування  позитивного  настрою  у  дітей.

       -  Сьогодні  ми на уроці математики  будемо  фантазувати, уявляти,  тому  зараз  створимо  собі  настрій  на  урок, щоб  успішно  вивчити  новий  матеріал.

       -  Уявіть, що  ви - яскраве  сонечко, лагідно  посміхаєтесь  людям,  посилаєте  їм  свої  теплі  промені  і  зичите  «Гарного  дня».

  А щоб досягти УСПІХУ на уроці, треба бути:

У – уважними

С – старанними

П – працьовитими

І – ініціативними

Х – хорошими учнями.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Усний рахунок

     1) Знайти приклади, які не можна замінити дією множення».

7+ 7 + 7 + 7

2+ 2 + 5 + 2 + 2

3+ 3 + 3 + 4 + 3 + 3 + 3

6+ 5 + 7

5+ 5 + 5 + 5 + 5 + 5

9+ 9 + 8

  1.     Замінити приклади на додавання прикладами на множення й обчислити.

              2+ 2 + 2 + 2 + 2=

              4+ 4 + 4 =

              6+ 6 + 6 + 6 =

      3)Замінити приклади на множення прикладами на додавання й обчислити.

5  · 6 =

  1.         ·4 =
  1.         · 3 =

      4) Скласти 3 приклади з відповіддю 4.

  2. Вправа «Мозковий штурм»

-        Яку  нову   дію  ми  вивчили  на  попередніх  уроках?

-         Що  таке  множення?

-         Чи  можна  замінити  дію  додавання  множенням  і  навпаки?

-         Як називаються числа при множенні?

-         Що показує перший множник?

-         Що показує другий множник?

  1. Самооцінювання.  Вправа «Світлофор»

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.

-  Сьогодні ми продовжуємо  вивчати таблицю множення. А чи знаєте ви, що таблиці множення були відомі ще цивілізації стародавніх греків?  Таблиця множення має ім’я давньогрецького філософа Піфагора. Він жив більш як 2500 років тому і був не тільки відомим математиком, ученим, філософом, а й учителем. 

    Отже, сьогодні ми починаємо пізнавати секрети таблиці Піфагора з великою повагою до цієї видатної людини і до науки математики.

ІV. Хвилинка каліграфії з логічним навантаженням.

-         Знайдіть закономірність, продовжте  ряд чисел до 20 і запишіть каліграфічно:

2, 4, 6, 8 і т.д.

V. Вивчення нового матеріалу.

1.                            Пояснення вчителя перших прикладів у таблиці множення на  2.

2.                            Перегляд таблиці множення у підручнику  № 552.

3.  Вивчення таблички під музику (відео) https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=qksc84OgAJg&fbclid=IwAR0d3DHP043BgNqjAcGFO_TC2XW2R4Fzc4b46FawfIv13KqRZB9-e9Jf4e0

VІ. Ознайомлення з переставною властивістю множення

1. Утворення таблиці множення  на 2.

2. Практична робота №554

3. Первинне закріплення №553

VІІ. Розвиток математичних знань

  1. Розв’язування задачі №555, №556
  2. Обчислення значення виразів №557

VІІІ. Закріплення вивченого. (Додаткове завдання)

         Множення з лего (картки - https://www.educ.com.ua/prakt-zavdan/zavd-2-kl/mnozhennya-na-2-z-lego.html)

VIII. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності.

     Що нового дізналися на уроці?

     Чого навчилися?

     Що було особливо цікавим?

     У кого виникали труднощі під час роботи?

Самооцінювання з лего.

   IX. Пояснення домашнього завдання.

     вивчити правило, № 558, 559.

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 січня
Переглядів
399
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку