Урок "Таблиця множення на 7. Задачі на кратне порівняння чисел"

Про матеріал

Розробка уроку з використанням біоадекватної технології. Мета:Допомогти учням освоїти спосіб ділення на число 7.Відпрацювати навички ділення на число7 . Розвивати всі види пам'яті, цілісне мислення учнів. Виховувати бажання вивчити математику, старанність, працьовитість.


Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ МАТЕМАТИКИ В 2 КЛАСІ

ТЕМА: «ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ НА 7 (ОЗНАЙОМЛЕННЯ)Задачі на кратне порівняння чисел»

Мета уроку: 1. Допомогти учням освоїти спосіб ділення на число 7.

2. Відпрацювати навички ділення на число7 .

3. Розвивати всі види памяті, цілісне мислення учнів.

4. Виховувати бажання вивчити математику, старанність, працьовитість.

Обладнання: Ноутбук, схема-образон по темі, кольорові олівці, папір, вологі серветки, банан.

Хід уроку:

I. Створення позитивного мікроклімату в класі.

– Я рада вас бачити. Я вас люблю. У вас гарний настрій. Посміхніться один одному. Починаємо наш урок.

           1.Усний рахунок .Перетворення одиниць вимірювання часу.Гра «Віконечка»з використанням прийому мікрофон.(слайд 2)

       2 тижні=         діб                    2доби 3 год=  год

18 діб=    тижні  діб                 1 доба 14 год=  год

2 тижні 5 діб =  діб                     30год=  доба год

2. Хвилинка каліграфії з логічним навантаженням. Записати  числа які є відповідями таблиці множення числа 7. (слайд 3)

3. Створення проблемної ситуації. Мотивація до теми уроку. (слайд 4)

7* (35-26)           2*4+2

60-42:6           63:(49:7)

       Чому не можемо вирішити?

II. Повідомлення теми і мети уроку:

       1. Пояснення нового матеріалу (сенсорно-моторний етап) (Інформація поступає в праву півкулю, чуттєву. Учень розслаблений).

Тема нашого уроку: «ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ НА 7 (ОЗНАЙОМЛЕННЯ)Задачі на кратне порівняння чисел». Ми навчимося вирішувати вирази ділення на 7 , і з такими виразами вирішувати  задачі.

           III. Пояснення нового матеріалу

Сенсорно- моторний етап уроку (працює права півкуля мозку, яка обробляє інформацію, що виражається не тільки в словах, а в символах і образах. Вона діє цілісно, дає можливість учням мріяти і фантазувати).

        1.Слово вчителя

– Щоб краще навчитися вирішувати приклади множення однозначного числа на двозначне число, відправимося в подорож у дивовижну країну – в гості до вашого внутрішнього світу. Борис Заходер придумав назву для цієї країни – Вообразилія. (слайд 5)

   – Щоб навчитися ділити на  число 7, ми відправимося в гості до вашого внутрішнього світу.

2.Учбова релаксація (під музику Е. Гріга «Ранок»).( музика)

А. Підготовчий етап  (Підготувати до сприйняття нового матеріалу).

– Сядьте зручніше. Розслабте обличчя, плечі, руки, тіло, ноги. Уявіть, що ви сидите під високим банановим деревом. Сонячний промінь ковзає по вашій головці, по лобику, гладить очі, зігріває щічки, опускається на ваші плечі. Вони стають вільними, розслабляються. Все ваше тіло обвиває сонячне світло. Ви усередині сонячного світла. Вам приємно, тепло. Воно забирає всю вашу втому. Дарує вам радість, здоров'я. Ви протягуєте руку, і вам на долоньку падає банан. Ви розглядаєте його. Який він? Якого кольору? Який у нього запах? Помилуйтеся ним. Попросіть його стати символом ділення на число 7

Б. Введення нового матеріалу, формування учбового мислеобразу.

– Уявіть, що банан збільшується в розмірах. На ньому зявляється запис: 

 42:7=6  49:7=7  56:7=8   63:7=9

Ці вирази ми отримали завдяки таблиці множення на число 7.Ми знаємо правило що з одного виразу на множення, ми можемо утворити два вирази на ділення.

Читаєте ще раз.

 Ще раз уявіть виразно банан і напис на ньому. Подякуйте у думках  банану за те, що він допоміг вивчити і запам’ятати таблицю ділення на число 7. Зробіть глибокий вдих, відчуйте своє тіло, посміхніться, повертайтеся в клас.

     4. Перевірка засвоєння нового матеріалу. Символьний етап. (Це активна фаза. Працює ліва півкуля.)

          IV. Перевірка засвоєння нового матеріалу

  1.                       Обговорення результатів релаксації:

– Що ви побачили?.. Під яким деревом сиділи?.. Як виглядав банан?.. Що було написане на банані? (слайд 7)

2. Фізкультхвилинка: вимальовування в повітрі по черзі руками вертикальної та горизонтальної сімки ,один одному на спині, 7 разів присісти (для гармонізації роботи півкуль головного мозку).

3. Відтворення побаченого образу. Символьний етап.

   а) Вчитель допомагає пригадати інформацію, записану на банані в релаксації.

   б) Учні малюють банан і наносять написи на ньому (створення образона).

   в) Робота парами (перевіряють один у одного малюнки).

   г) Порівняння зі схемою – образоном вчителя.

   д) Учням надається можливість спробувати по шматочку банана. Вони вдихають його ароматний запах. (Задіюються канали смакової та нюхової памяті).

            5. Закріплення знань і формування навичок (Логічний етап)

1). Физкультхвилинка: «драбинка» .(слайд 8)

2). Усна вправа (рецептивна) з підручника №828.(слайд 9)

          Завдання: Пояснити вирішення прикладів. Зробити висновок.

3). Письмова вправа (репродуктивна) задача на картках.(слайд 10)

4). Вирішення задач (творчі вправи) .(слайд 11)

а) На столі стоїть банановий торт. Що слід зробити, щоб Оля, Іванко, Леся, Тарас, Тетянка Сашко та Миколка скуштували його?

б) Щоб намалювати банановий острів , Сашко взяв  42 олівців , а  Миколка – 6. У скільки разів у Сашка олівців більше ніж у Миколки?

в) Придумати завдання з діленням на число 7( вирази ,задачі)

. VI. Підсумок уроку. Лінгвістичний етап.

– Пригадайте, що ви малювали на уроці.

– Що було написане на банані?

– Які вирази ви  сьогодні вивчили на уроці?

– Для чого вчилися розв’язувати  такі приклади?(щоб знати табл..діл.7,вміти розв.задачі та вирази і т.д.)

– Повторимо кілька виразів таблиці  за допомогою пальчиковой гімнастики.

VII. Домашнє завдання:

  1.                    Бажаючим придумати свій образон за темою «Ділення на число 7». Нанести на нього свій приклад. №833, 834.

 

 

docx
Додано
2 травня 2018
Переглядів
1049
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку