Урок 32 10 клас
10 березня 2025р.
Тема: Виконання колективного навчального проєкту
Навчальна: Ознайомити учнів із принципами створення веб-сторінок за допомогою мови HTML, навчити використовувати основні теги та атрибути для структурування контенту, а також розвинути навички роботи з HTML-редакторами.
Розвивальна: Формувати логічне та алгоритмічне мислення, розвивати вміння працювати з кодом, аналізувати структуру веб-сторінки та вдосконалювати навички самостійного пошуку інформації.
Виховна: Виховувати відповідальність за якість виконаної роботи, розвивати культуру командної роботи, креативність та уважність до деталей при створенні веб-ресурсів.
https://learningapps.org/33033776 визначення основних тегів документу.
Визначення порядку використання тегів:
https://learningapps.org/33033132
Теги нумерованого списку:
<OL>
<Li> математика </Li>
<Li> інформатика </Li>
<Li> фізика </Li>
</OL>
Властивості списків:
<OL start=”3” type=”I”> (римські цифри з 3х)
Маркований список:
<UL>
<Li> математика </Li>
<Li> інформатика </Li>
<Li> фізика </Li>
</UL>
Властивості: type=”circle” (“square”)
Вкладені списки: в один з елементів підставляємо новий список.
Розуміння завдання:
Перш ніж розпочати роботу над проектом, важливо чітко розуміти поставлене завдання. Відповідайте на такі питання:
Процес створення проекту:
(учні обирають тему проєкту)
Теми навчальних проєктів
Розробіть план навчального проекту, виберіть один з об’єктів дослідження
відповідно до мети, засоби опрацювання даних і форму подання результатів та
виконайте проект з інформатики:
Форма подання результатів: веб-сайт з вбудованою формою
(опитування учнів 8 класів)
1. Тема: Мої права в соціальних мережах.
Мета: дослідити особливості застосування законодавства про
інтелектуальну власність та авторські права під час спілкування в
соціальних мережах.
2. Тема: Що мені загрожує в Інтернеті?
Мета: дослідити ризики, пов’язані з використанням Інтернету.
3. Тема: Сервіси Інтернету: як ми їх використовуємо.
Мета: дослідити популярність сервісів Інтернету серед учнів 8-х класів
і з’ясувати причини такої популярності.
4. Тема: Комп’ютер і здоров`я
Мета: дослідити вплив сучасних комп’ютерів і різноманітних
Комп’ютерних гаджетів на здоров’я людини, з’ясувати засоби
профілактики негативного впливу на здоров’я.
5. Тема: Павутиння комп’ютерних мереж, або Як навчатися в Інтернеті.
Мета: дослідити та скласти перелік ресурсів Інтернету для навчання
учнів 10-х класів.
6. Тема: Комп’ютерна залежність і учні нашого ліцею.
Мета: провести дослідження часу, який витрачають учні 9-11-х класів школи для різних видів робіт з комп’ютером.
Опрацювати матеріал по створенню проєкту у Класрум. Обрати тему проєкту для своєї групи і продумати структуру майбутнього сайту.