Урок Тема: "Частини тіла"

Про матеріал
Предмет: Німецька мова. Тема: Частини тіла Мета: повторити лексику і граматику вивченої теми «Зовнішність»; виявити прогалини у знаннях дітей з вивченої теми та сприяти їх усуненню; ввести нову лексику і сприяти її засвоєнню; розвивати усне мовлення, логічне мислення під час усної та письмової роботи; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Перегляд файлу

Дата:

Предмет: Німецька мова.

Тема: Частини тіла 

Мета: повторити лексику і граматику вивченої теми «Зовнішність»; виявити прогалини у знаннях дітей з вивченої теми та сприяти їх усуненню; ввести нову лексику і сприяти її засвоєнню; розвивати усне мовлення, логічне мислення під час усної та письмової роботи; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.



І. Початок уроку.

  1.      Організація класу.

Guten Tag!

  • Wer hat ist heute Klassendienst? (heute ist..)
  • Wer fehlt heute? (Heute fehlt. fehler, alle sind da...)
  • Welcher Tag ist heute? (Heute ist … )
  • Der wievillte ist heute? ( Heute ist )
  1.    Введення в іншомовну атмосферу. Мовленнєва фонетична зарядка.

Ст. 50 вправа 1(а).

  • Zuerst lese ich. Ihr hört zu!
  • Worüben ist das Gedicht? (Про що йдеться)
  • Ich lese und ihr lest mir nach (по одному рядку)
  • Lesen wir alle zusammen!
  • .... liss bitte!
  1.    Основна частина.
  1.    Перевірка домашнього завдання

- Діти, зараз я усно перевірю як ви засвоїли той матеріал, який вивчали на минулому уроці. Я називаю слово українською мовою, ви називаєте його німецькою і порівнюєте.

  1.    Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні на уроці ми розпочинаємо вивчення нової теми «Частини


тіла»



  1.    Введення нової лексики
  •    Діти, на дошці нові слова, навпроти них малюнки які означають переклад цих слів. Зараз я прочитаю ці слова а ви уважно слідкуйте за мною, і звертайте увагу на те як я їх промовляю.
  •    Читаємо всі разом.
  •    Діти самостійно.
  •    Окремий учень.
  1.    Робота з підручником.
  1.   ст.50 впр.І(в)
  •    Діти, зараз користуючись своїми новими знаннями давайте спробуємо перекласти текст впр 1(в). Читаємо і перекладаємо ланцюжком.
  1.    ст.50 впр.2(а)

-Діти, подивіться на вправу 2(а). Нам потрібно прочитати і доповнити речення за зразком.

  1.    ст.50 впр.З
  •    Діти, давайте трішечки пограємось. Зараз ми прочитаємо вправу 3, а потім користуючись цією підзказкою ланцюжком пограємо.
  1.    ст.51 впр.4
  •    Діти, подивіться на малюнок на сторінці 51. Хто тут намальований? Давайте прочитаємо про що вони розмовляють.
  •    Wie sind Kittis Haare?
  •    Wie sind Mickis Haare?
  •    Wie sind deine Haare? (яке у тебе волосся?)
  1.    ст.51 впр5
  •    Діти, переходимо до наступної вправи (5). Нам потрібно прочитати і перекласти репліки. А потім попрацюємо в парах за цим зразком.
  1.    ст.51 впр6
  •    Діти, знайдіть вправу б. Наше завдання прочитати і перекласти текст, а потім письмово в зошиті відповісти на запитання після тексту.


IV Підсумок уроку.

  1.    Бесіда
  •    Про що ми говорили сьогодні на уроці?
  •    Що нового дізналися?
  1.    Оцінювання
  2.    Домашнє завдання

Вивчити нові слова

Stunde ist zu Ende. Auf Wiedersehn.


 

docx
Додано
24 квітня 2019
Переглядів
650
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку