Урок Тема: "Частини тіла"

Про матеріал
Предмет: Німецька мова. Тема: Частини тіла Мета: повторити лексику і граматику вивченої теми «Зовнішність»; виявити прогалини у знаннях дітей з вивченої теми та сприяти їх усуненню; ввести нову лексику і сприяти її засвоєнню; розвивати усне мовлення, логічне мислення під час усної та письмової роботи; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Перегляд файлу

Дата:

Предмет: Німецька мова.

Тема: Частини тіла 

Мета: повторити лексику і граматику вивченої теми «Зовнішність»; виявити прогалини у знаннях дітей з вивченої теми та сприяти їх усуненню; ввести нову лексику і сприяти її засвоєнню; розвивати усне мовлення, логічне мислення під час усної та письмової роботи; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.



І. Початок уроку.

  1.      Організація класу.

Guten Tag!

  • Wer hat ist heute Klassendienst? (heute ist..)
  • Wer fehlt heute? (Heute fehlt. fehler, alle sind da...)
  • Welcher Tag ist heute? (Heute ist … )
  • Der wievillte ist heute? ( Heute ist )
  1.    Введення в іншомовну атмосферу. Мовленнєва фонетична зарядка.

Ст. 50 вправа 1(а).

  • Zuerst lese ich. Ihr hört zu!
  • Worüben ist das Gedicht? (Про що йдеться)
  • Ich lese und ihr lest mir nach (по одному рядку)
  • Lesen wir alle zusammen!
  • .... liss bitte!
  1.    Основна частина.
  1.    Перевірка домашнього завдання

- Діти, зараз я усно перевірю як ви засвоїли той матеріал, який вивчали на минулому уроці. Я називаю слово українською мовою, ви називаєте його німецькою і порівнюєте.

  1.    Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні на уроці ми розпочинаємо вивчення нової теми «Частини


тіла»



  1.    Введення нової лексики
  •    Діти, на дошці нові слова, навпроти них малюнки які означають переклад цих слів. Зараз я прочитаю ці слова а ви уважно слідкуйте за мною, і звертайте увагу на те як я їх промовляю.
  •    Читаємо всі разом.
  •    Діти самостійно.
  •    Окремий учень.
  1.    Робота з підручником.
  1.   ст.50 впр.І(в)
  •    Діти, зараз користуючись своїми новими знаннями давайте спробуємо перекласти текст впр 1(в). Читаємо і перекладаємо ланцюжком.
  1.    ст.50 впр.2(а)

-Діти, подивіться на вправу 2(а). Нам потрібно прочитати і доповнити речення за зразком.

  1.    ст.50 впр.З
  •    Діти, давайте трішечки пограємось. Зараз ми прочитаємо вправу 3, а потім користуючись цією підзказкою ланцюжком пограємо.
  1.    ст.51 впр.4
  •    Діти, подивіться на малюнок на сторінці 51. Хто тут намальований? Давайте прочитаємо про що вони розмовляють.
  •    Wie sind Kittis Haare?
  •    Wie sind Mickis Haare?
  •    Wie sind deine Haare? (яке у тебе волосся?)
  1.    ст.51 впр5
  •    Діти, переходимо до наступної вправи (5). Нам потрібно прочитати і перекласти репліки. А потім попрацюємо в парах за цим зразком.
  1.    ст.51 впр6
  •    Діти, знайдіть вправу б. Наше завдання прочитати і перекласти текст, а потім письмово в зошиті відповісти на запитання після тексту.


IV Підсумок уроку.

  1.    Бесіда
  •    Про що ми говорили сьогодні на уроці?
  •    Що нового дізналися?
  1.    Оцінювання
  2.    Домашнє завдання

Вивчити нові слова

Stunde ist zu Ende. Auf Wiedersehn.


 

docx
Додав(-ла)
Думенко Віола
Додано
24 квітня
Переглядів
126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку