Урок. Тема "Композиції із природних матеріалів Послідовність дій та безпека праці під час виготовлення виробів з природних матеріалів. Практична робота: аплікація "Соняшник"

Про матеріал
Урок сприяє формуванню навички роботи з природним матеріалом.; розвиває фантазію, уяву, творчість; вдосконалює вміння працювати за планом, виховувати відповідальність за доручену справу, поважне ставлення до праці, до людей труда.
Перегляд файлу

А.А. Павленко – вчитель початкових класів,

спеціаліст вищої категорії, старший вчитель

Шполянської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів №1

Шполянської міської ради

об’єднаної територіальної громади

Черкаської області

 

Трудове навчання

2 клас

Тема. Композиції із природних матеріалів ( насіння, плоди, крупи). Послідовність дій та безпека праці під час виготовлення виробів з природних матеріалів. Практична робота:  аплікація з крупів «Соняшник».

Мета. Формувати загальнонавчальну компетентність: співпрацювати в парі; здоровязбережувальну компетентність:  правильно сидіти за партою. Формувати навички роботи  з природним матеріалом.; розвивати фантазію, уяву, творчість; вдосконалювати вміння працювати за планом, виховувати відповідальність за доручену справу, охайність, поважне ставлення до праці, до людей труда.

Обладнання: ілюстрації із зображенням соняшника, картон, крупи, ножиці, клей, пензлик.

 

Хід уроку

І.Організаційний момент

Я всміхаюсь сонечку:
— Здрастуй, золоте!
Я всміхаюсь квітоньці —
Хай вона цвіте!
Я всміхаюсь дощику:
— Лийся, мов з відра!
Друзям усміхаюся —
Зичу їм добра!

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Відгадування загадки про соняшник.

На городі в нас росте
Сонце ясне, золоте,
Жовте око, жовтні вії
Та чомусь воно не гріє.

ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку

  • Сьогодні ми будемо працювати з природним матеріалом.

ІV. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу

  1. Бесіда про правила безпеки на уроках трудового навчання

Учні повинні:

– приготувати своє робоче місце;

- на уроці бути уважними;

- переходити на друге місце без дозволу вчителя забороняється;

- уважно слухати інструктаж щодо виготовлення виробу;

- перевірити справність інструментів;

- роботу розпочинати лише з дозволу учителя;

- використовувати інструмент за призначенням.

2. Бесіда про організацію робочого місця.

- Розгорніть підручник.

Розгляньте, які речі повинні бути в папці

     Згадайте, як правильно сидіти за партою.

  • Під час роботи учень повинен тримати своє місце в належному порядку.
  • Після роботи акуратно прибрати його. Скласти  відповідний інвентар, вимити руки з милом і витерти рушником.
  • Інструменти зберігати у папці.
  • За столом сидіти рівно, не сутулитися.

3.У якій послідовності треба виконувати роботу?

  • Обдумування майбутніх дій.
  • Складання плану.
  • Виконання дій за планом.
  • Перевірка виконаної роботи, внесення поправок.

V. Фізкультхвилинка

4.Демонстрація та аналіз зразка.

 бесіда про правила безпеки при роботі з природним матеріалом.

  • Не можна куштувати природні матеріали;
  • інстументи для праці слід зберігати у спеціальних коробках, пакетах, підставках;
  • після використання інструментів їх слід повернути на місце зберігання

     5. інструктаж учителя.

  1. Підготуйте картон – основу того кольору, який бажаєте.
  2. Уважно розгляньте малюнок соняшника.
  3. Змастіть клеєм спочатку середину соняшника.
  4. Зверху насипте крупи і зачекайте , поки просохне.
  5. Так зробіть з іншими деталями соняшника.
  6. Готову аплікацію покладіть до повного висихання клею.

VІ. Практична робота учнів

VІІ. Виставка та оцінювання робіт

-Яка робота сподобалась найбільше?

- Чия робота найохайніша?

- Хто припустився помилки?

VІІІ. Підсумок уроку

-Над чим працювали на уроці?

-Чи сподобався вам урок?

-Як правильно підготувати своє робоче місце?

-Яких правил безпеки слід дотримуватися на уроці трудового навчання?

-Які прислівя про працю ви вже знаєте?

Діло майстра величає!

Хто багато робив, той і багато знає.

 

 

 

doc
Додано
18 травня 2019
Переглядів
2618
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку