Урок. Тема. "Краса рідної природи. Чарівні куточки українських Карпат".

Про матеріал
Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися (розвивати пам’ять,мислення, мовлення); ); загальнокультурна (здатність аналізувати, оцінювати досягнення української культури); громадянська ( виховувати дбайливе ставлення до природи рідного краю), екологічна компетентність.
Перегляд файлу

Тема. Краса рідної природи. Чарівні куточки українських Карпат.

 Марко Вовчок «Літній ранок». (літературне читання)

  Гори Карпати. (природознавство)

  Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися   (розвивати пам’ять,мислення, мовлення); ); загальнокультурна   (здатність  аналізувати, оцінювати досягнення української культури);      громадянська (   виховувати дбайливе ставлення до природи рідного краю), екологічна компетентність.  Предметних та міжпредметних компетентностей: комунікативної, літературної та  міжпредметно -  естетичної. Формування наскрізних вмінь: читати з розумінням, уміти логічно обґрунтовувати позицію, висловлювати власну думку, уміти співпрацювати з іншими, оцінювати ризики, приймати рішення.

Матеріали до уроку

 1. Загадки

- Сонце пече, липа цвіте. Жито доспіває, коли це буває? (Влітку)

- Усі його люблять, всі його чекають. А хто поглянуть схоче – вмить примружить очі.  (Сонце)

- Без ніг, а біжить, без рук, а з рукавами. (Річка)

- Бджілкам – взяток, діткам – каша, корівкам – поживна паша. (Гречка)

2. Розчитки: (читання повільно; швидко; не дивлячись на текст)

Сам вечірньої години заховався в кущ малини

Та на дуду голосну грає пісню чарівну. (соловей)

  1. Читання вчителем тексту «Літній Ранок» ( під супровід музики Е. Гріга «Ранок»

-         Пропонується учням пофантазувати та скласти словесну картину ранку,  який вони спостерігали у своєму житті.

  1. Вправи на розвиток читання

-         Читання для товариша. (робота в парах)

-         Читання тексту з прикритими лінійкою літерами.

-         Як прочитаний твір вплинув на ваш настрій, які викликав почуття?

  1. Вправа на розвиток мислення та уваги.

Учням пропонується до уваги декілька картин природи, серед них вони мають вибрати ту , що найбільше підходить по змісту до прочитаного твору. Знайти в тексті ключове слово, що допомогло визначитись з картиною

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Скласти асоціації до слова гори

 

краса різнотрав’я висота природа

 

 свіже повітря гори зелень

 

диво                      загадковість    холод безмежність

  1. Прочитати назви гір, що розташовані в Україні

Риго паитКар              гиро римсьКі

 

 

 

  1. Перегляд презентації про Карпати (природа, висота, розташування)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вікторина «Українські Карпати»

     У якій частині України розташовані Карпати?

     Яка найвища вершина Карпат та її висота.

     Як називається карпатська ялинка?

     Назвіть заповідники Карпат.

     Будівельний матеріал, що добувають у Карпатах?

     Озеро в Карпатах.

     Розвинена галузь господарства в Карпатах.

     Хвойний кущ, з деревини якого виготовляють олівці.

  1. Гра «Три речення» (сформулювати все, що запам’ятали про Карпати).
  2.  Рефлексія

-         Чим славиться українська природа?

-         Чому на території Карпатського краю побудовано багато санаторіїв?

  1.  Домашнє завдання

-         З додаткової літератури знайти і підготувати невеличкий текст про природу рідного краю.

-         Користуючись Червоною книгою приготувати презентацію про рослини і тварини Карпат, що знаходяться на межі зникнення.

 

 

docx
Додано
15 лютого
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку