Урок "Тема. Навчаюся писати клички тварин. Доповнення речень".

Про матеріал
Урок на тему" Навчаюся писати клички тварин. Доповнення речень" для здобувачів освіти 1 класу Нової української школи.
Перегляд файлу

Українська мова 2 клас

Тема. Навчаюся писати клички тварин. Доповнення речень.

Мета: формувати в дітей уміння розрізняти назви тварин та їх клички, правильно писати їх; розвивати увагу, вміння  складати речення ;

сприяти вихованню любові до тварин.

Очікувані результати навчання:  учень правильно вживає велику / малу літери у власних / загальних  назвах

Обладнання: підручники, зошити, мультимедійна презентація уроку в Power Point, технічні засоби  навчання: телевізор, ноутбук.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизація знань.

Джерела:  Інтернет-ресурси

 

 

Хід уроку

1. Організаційний момент (перевірка готовності до уроку, привітання).

2. Повідомлення теми, мети і завдань уроку (слайд №1).

 -На сьогоднішньому уроці ми продовжимо вивчати написання великої букви в кличках тварин:

  •                                           Урок без зупинки почнемо  з каліграфічної хвилинки  (слайд №2).

Кк кл ли ич чка  ? « Мовний вузлик» ( кличка)

  •                                           Робота зі словниковими словами  (слайд №3)

- Прочитайте слова. Ці слова незвичайні – вони словникові. Чому ці слова так називаються? (бо перевіряють їх правопис за словником, ми їх повинні запам’ятати). Виписувати будемо  лише іменники.

- Які слова називаються іменниками?

Перевірка виконання.(В парах; потім звірити із слайдом)  (Слайд №4).

3.Мотивація навчальної діяльності. Створення проблемної ситуації. (Слайд №5).

- Перед Вами речення. Прочитайте перше речення.

По подвір’ю походжає індик Б(б)елькотун та гусак Ш(ш)ипун.

- Яку з виділених букв потрібно залишити? Чому?

Друге речення.  У мого товариша є собака Р(р)екс. Яку букву обрали? Чому ?

4. Закріплення вивченого матеріалу

4.1. Робота із загадками.

Перед вами клички тварин (Мишко, Вухань, Лісовик). Вам потрібно відгадати загадку і до слова – відгадки з поданих дібрати кличку, записати словосполучення у зошит. Слова – відгадки – словникові слова (слайд № 6,7,8).

Відгадування загадок.

Ведмідь. Яку кличку доберемо?( Ведмідь Мишко)

Друга загадка (дятел Лісовик).

Третя загадка (заєць Вухань).

Руханка

4.2. Робота з підручником, с.59. Впр.26 (з коментуванням). слайд №9

-Прочитайте завдання.

-Давайте випишемо імена людей та клички тварин.     

 Запам’ятайте! Люди мають імена, а тварини – клички.

Творче завдання. слайд №10

-Яких тварин Ви бачите? Назвіть їх. Розглянемо корову.

-Яка вона? Яку кличку можна її дати? (Рябуха).Складіть речення про корову.(Корова Рябуха пасеться на лузі).

-Кого ще бачимо поруч із коровою? (коня)

-Яку кличку дамо йому? Складемо речення про коня. (Кінь Орлик б’є копитом).

Цікаві факти про коня.

-Ще про кого складемо речення? Доберіть кличку. Як запишемо кличку? Запишіть речення. (Свиня Нюша п’є з корита. Вівця Бяша лежить на траві.)

4.4.Бесіда про любов та турботливе ставлення до тварин.

4.5. Гра «Плутанка»

корова   Блискавка

коза   Лиска

кінь  Манька

собака  Дружок

 

4.5.Гра « Велика чи мала буква?»

(У дітей є картки з великою і маленькою буквою алфавіту, вчитель зачитує слова, а  діти сигналізують літерами)

  1. Підсумок уроку (слайд № 11).

Закінчіть речення:

  • Сьогодні на уроці ми вчилися ....
  • Я дізнався .....
  • Найбільше мені сподобалось .....
  • За допомогою кубиків Лего складіть свою піраміду Успіхів.

 

 

 

 

doc
Додано
2 червня 2023
Переглядів
532
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку