Я досліджую світ 2-А клас ________________
Місяць 8. Рух і час
Тема уроку: Як можна подорожувати, не виходячи з дому?
Очікувані результати:
-Розповідає про святкування Великодня в Україні;
- долучається до підтримання родинних традицій, бере участь у громадських урочистостях; пояснює їхнє значення для себе;
- виготовляє доступні атрибути до свят та урочистостей;
- створює виріб за зразком або власним задумом із використанням паперу, картону, ниток тощо;
- використовує цифрові пристрої для пошуку інформації, творчості та співпраці; - користується різними джерелами інформації (книги, альбоми, запитання до друг;
- застосовує інформацію з веб-джерела для навчальних потреб;
- розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого; - обчислює добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють)
Обладнання уроку: підручник ст.85, зошити, картки для творчої роботи, малюнки, відео, дитяча карта світу, карта України
І. Організаційний момент. Ранкове коло.
Програма «Як почуває себе ненька Україна?» в ефірі
Новини дня
-Яка зараз пора року?
-Який місяць?
-Яке число? А вчора? Завтра?
-Яка погода сьогодні? Температура?
-Який стан неба? -Чи були опади?
-Яка температура повітря сьогодні?
ІІ.Актуалізація опорних знань
1.Бесіда
- Що таке подорож?
- А яка країна має такі символи?
-Чи легко було здогадатися?
-Що вам допомогло?
-Звичайно, це-Україна.
2. Звуковий аналіз слова УКРАЇНА
-Які ознаки доберемо до слова Україна?
3. Асоціативний кущ УКРАЇНА
ІІІ. Повідомлення теми і мети . Мотивація навчальної діяльності
-Сьогодні ми будемо подорожувати країною разом із родиною Хоботовичів, не виходячи з дому.
V. Вивчення і закріплення нового матеріалу
- Чим буде подорожувати родина Хоботовичів з далекої Африки в Україну?
- Давайте виберемо найшвидший транспорт ( світлина)
1.Робота з підручником ст.85 Завдання 1, 2
- Великдень –це з найголовніших церковних свят у році.Ми полюбляємо цікаві великодні традиції та щороку з нерпінням чекаємо це свято.Чого тільки варте випікання пасок, розфарбовування писанок та бої крашанками.
Словничок- віртуальна подорож, писанка
Писанка-це яйце з орнаментом, який малюють з допомогою писачка для воску, або фарбами. Кожен символ на них має значення, тож писанка — ніби вітальна листівка із зашифрованими в її візерунку побажаннями. Роздивись, що означають символи на писанках.
- У посольстві ми дізналися, що в Україні навесні святкують Великдень. Як це свято відзначають у твоїй родині? Напиши або намалюй — можеш використати вже готову картку
РУХАНКА https://youtu.be/8HvWHkDLDqM
2. Перегляд відео https://youtu.be/lWQlhxxP9fU
-Ми сьогодні здійснемо віртуальну подорож у музей Писанки , переглядаючи відео.
3. Робота підручником Завдання 3 ( вдома самостійно)
-А як ви прикрашаєте свої писаночки до цього свята?
Завдання 4
- А тепер давайте зберемо крашанки у кошик
-Обчисли вирази та вибери, які потрібно покласти у кошик
4. Робота в зошиті ст.45 завдання 1
V. Підсумок уроку.Рефлексія
Слухання пісеньки https://youtu.be/4oB-W1rl4i0
- Підсумуй, чого ти навчився/навчилася.
- Ти сьогодні добре попрацював/попрацювала! Час відпочити!
- А яке завдання тобі сподобалося найбільше?
- Що цікаве ви розкажете своїм батькам вдома?
Оціни свою роботу на уроці цеглинкою ЛЕГО