Урок – інтелектуальна гра «ЩО? ДЕ? КОЛИ?»
в 2 класі з української мови
Підготувала
вчитель початкових класів
Глобинського ліцею №5
Глобинської міської ради
Починок Ніна Олександрівна
Урок – інтелектуальна гра «ЩО? ДЕ? КОЛИ?»
в 2 класі з української мови
Тема. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.
Мета: У процесі гри перевірити сформованість в учнів набутих знань, умінь і навичок, уміння виконувати різні види робіт стосовно опрацьованого матеріалу. Закріпити знання учнів, розвивати увагу, мислення. Виховувати відповідальність за свої знання перед командою, колективізм, любов до рідної мови.
Тип уроку: узагальнюючий урок - інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?»
Обладнання: конверти з завданням.
Хід заняття
Клас ділиться на дві команди, кожна з яких обирає капітана. На столі вчителя лежать конверти із завданням для кожної команди. Капітан крутить стрілку і вибирає конверт із завданням, потім повертається до своєї команди. Відповідь готують усі разом, а відповідає один гравець. За повну правильну відповідь команда отримує смайлик жовтий, за правильну відповідь, Зелений смайлик за неточну відповідь і червоний за неправильну. Наприкінці гри команди підраховують смайлики і обирають команду – переможницю.
І. Повідомлення теми і правил гри.
ІІ. Гра «Що, де, коли?»
Завдання у конвертах.
Українську мову рідну
Будемо вивчати,
Та культуру мовлення
Разом розвивати.
Принесла, дзьобі, у, вона, жолудь.
Восени, цікаво, лісі, в.
Його, під, ховати, почала, коріння.
Прилетіла, ось, і, сіла, сойка, пеньок, на.
Рябчик живе в густому великому лісі. Тут рябчик завжди знаходить, чим підживитися. Взимку – бруньками, сережками з дерев. В інші пори року – ягодами. На деревах рябчик спочиває. Чудово літає між вітами. Притулившись до стовбура рябчик ховається від ворогів.
Аж ось зайнявся ранок. Із-за обрію викотилося сонце. Туман почав танути, тулитися до землі. Скрізь заблищали краплини роси.
Їжачок боїться води хитра лисиця закочує їжачка в річку у воді їжачок розгортається тоді лисиця хапає його зубами.
Навесні журавлі повернуться у рідні краї.
Ми вивчаємо історію рідного краю. Наш клас відвідав краєзнавчий музей. Учні з цікавістю слухали розповідь екскурсовода.
Зоре моя вечірняя, зійди над горою… (Т, Шевченко)
Повій, вітре, на Вкраїну. (С. Руданський)
Пернаті друзі повернулися на Батьківщину.
У моєї мами золоті руки.
У дівчинки золоте волосся.
Батько подарував сину золотий годинник.
У дівчини був золотий ланцюжок.
Надійшла зима. Подув вітер. Хмари розповзлись. Сніг падає.
Добрий чоловік, добра звістка, добрі знання, добре яблуко, добрий урожай.
Слова для довідок: доброзичливий, глибокі, смачне, радісна, багатий.
Де козак, там і рай.
Де рідний край там і щастя.
Де відвага там і слава.
Білі мухи налетіли,
Чорну землю густо вкрили.
Біленька корзинка,
А дно золотисте.
В корзинці – росинка
Та сонечко чисте.
Казати, співати, говорити, співець, балакати, співучий, заспів, розмовляти, співак.
На березі ростуть верби. На березі з’явилися перші листочки.
Яблуко, груша, персик ________________.
Береза, тополя, осика _________________.
Вересень, березень, червень ___________.
____ Тракторист виорав і засіяв поле.
____ Чи знаєш ти, як на твоєму столі з’явився хліб.
____ Комбайнер зібрав урожай.
____ З борошна пекар виготовив запашну хлібину.
____ Бережи хліб – у ньому праця багатьох людей.
____ У млині змололи зерно.
ІІІ. Підсумок уроку.
Нагородження переможців.