18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок "Тематичне оцінювання по темі "Градусна сітка"

Про матеріал
6 клас Тема. Тематичне оцінювання по темі: Градусна сітка Землі. Географічні координати точок. Мета: перевірити та закріпити знання учнів по вивченому матеріалу; розвивати вміння користуватися картою півкуль та контурною картою; виховувати самостійність, акуратність, логічне мислення. Обладнання: карта півкуль, контурна карта. Тип уроку: урок контролю, корекції знань, умінь та навичок. Хід уроку. І. Організаційний момент. ІІ Актуалізація знань та навичок учнів. Контрольна робота І рівень 1. Градусною сіткою називають: а) перетин паралелей та меридіанів; б) умовну сітку координат; в) географічні координати 2. Паралелями називають ; а) лінії на карті та глобусі, проведені паралельно екватору; б) лінії, які паралельні меридіану; в) найдовші лінії на карті та глобусі; 3. Географічна широта – це: а) відстань у градусах від екватора до точки, координати якої необхідно визначити; б) відстань у градусах від початкового меридіану до точки, координати якої необхідно визначити; в) відстань у градусах від полюсів до точки, координати якої необхідно визначити; 4. Початковий меридіан ділить земну кулю на дві півкулі: а) північну і південну; б) західну і східну; в) північну і східну; 5. Географічна широта може змінюватись в інтервалі: а) від 0° до 90°; б) від 0° до 180°; в) від 90° до 180°; 6. Географічна довгота може змінюватись в інтервалі: а) від 0° до 90°; б) від 90° до 180°; в) від 0° до 180°; ІІ рівень 7.На контурній карті півкуль виділіть: а) екватор, б) початковий меридіан. 8. На контурній карті півкуль позначте точки, які мають координати а) 0° широти; 0° довготи, б) 0° широти;180° довготи, 9. На контурній карті нанесіть лінії (на вибір) , за допомогою яких визначають: а) географічну довготу, б) географічну широту ІІІ рівень 10. За картою атласу визначте географічні координати точок: а) м. Сідней; б) м. Вашингтон; в) вулкан Везувій. 11. За картою атласу знайдіть географічні об’єкти, координати яких: а) 90° пн. ш.; б) 52° пн. ш., 0°д.; в) 51°пн.ш.,31° сх. д. IV рівень Поясніть, як та в якому порядку визначають географічні координати точок на географічній карті.
Перегляд файлу

                                                           6 клас

Тема. Тематичне оцінювання по темі: Градусна сітка Землі. Географічні координати точок.

Мета: перевірити та закріпити знання учнів по вивченому матеріалу; розвивати вміння користуватися картою півкуль та контурною картою; виховувати самостійність, акуратність, логічне мислення.

Обладнання: карта півкуль, контурна карта.

Тип уроку: урок контролю, корекції знань, умінь та навичок.

                                           Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ Актуалізація знань та навичок учнів.

Контрольна робота

І рівень

1. Градусною сіткою називають:

а) перетин паралелей та меридіанів; б) умовну сітку координат;

в) географічні координати

2. Паралелями називають ;

а) лінії на карті та глобусі, проведені паралельно екватору;

б) лінії, які паралельні меридіану;    в) найдовші лінії на карті та глобусі;

3. Географічна широта – це:

а) відстань у градусах від екватора  до точки, координати якої необхідно визначити;

б) відстань у градусах від початкового меридіану  до точки, координати якої необхідно визначити;

в) відстань у градусах від полюсів до точки, координати якої необхідно визначити;

 4. Початковий меридіан ділить земну кулю на дві півкулі:

а) північну і південну; б) західну і східну; в) північну і східну;

5. Географічна широта може змінюватись в інтервалі:

а) від 0° до 90°;  б) від 0° до 180°;   в) від 90° до 180°; 

6.  Географічна довгота  може змінюватись в інтервалі:

а) від 0° до 90°;  б) від 90° до 180°;   в) від 0° до 180°;  

ІІ рівень

7.На контурній карті півкуль виділіть:

а)  екватор, б) початковий меридіан.

8. На контурній карті півкуль  позначте точки,  які мають координати

а) 0° широти; 0° довготи, б)  0° широти;180° довготи, 

9. На контурній карті нанесіть лінії (на вибір) , за допомогою яких визначають:

а) географічну довготу,  б) географічну широту

ІІІ рівень

10. За картою атласу визначте географічні координати  точок:

а) м. Сідней;  б) м. Вашингтон; в)  вулкан Везувій.

11. За картою атласу знайдіть географічні об’єкти, координати яких:

а) 90° пн. ш.;  б) 52° пн. ш., 0°д.;  в) 51°пн.ш.,31° сх. д.

IV рівень

Поясніть, як та в якому порядку визначають географічні координати точок на географічній карті.

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
23 лютого 2020
Переглядів
814
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку