Урок тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів «Азія».

Про матеріал

Тема уроку: Урок тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів «Азія».

Мета уроку: перевірити рівень знань і практичних вмінь та навичок учнів ; удосконалити в процесі виконання роботи навички узагальнення, систематизації, аналізу здобутих знань.

Перегляд файлу

Урок 5

Дата: 16.02.2021 р.                                      Підпис вчителя:______________

Тема уроку: Урок тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів «Азія».

Мета уроку: перевірити рівень знань і практичних вмінь та навичок учнів ; удосконалити в процесі виконання роботи навички узагальнення, систематизації, аналізу здобутих знань.

Тип уроку: контроль та коригування навчальних досягнень учнів

Засоби навчання: стінна фізична карта півкуль, атлас, завдання для тематичного контролю знань учнів,

Хід уроку

І. Організація навчально  - пізнавальної діяльності учнів.

1 . Організація уваги і роботи учнів.

Інструктаж щодо організації робочого місця.( На парті залишить: атлас , контурна карта, зошит для тематичного контролю, ручка).

2. Повідомлення теми і завдань.

Говоримо кількість завдань, регламент.

3. Мотивування навчально-пізнавальної діяльності.

Сьогодні ви продемонструєте свої знання з теми  «Земля на плані та карті». Протягом усіх років вивчення курсу географії в школі карти стануть для вас головними,а головне офіційними шпаргалками. Тож покажіть, що вони для вас будуть помічниками, а не купою неприємностей.

4.Ознайомлення учнів з критеріями оцінювання їхніх навчальних досягнень.

1-6 завдання по 0,5балів(3бали); 7-10 завдання по 1 балу(4 бали); 11 завдання - 2 бали; 12 завдання -3 бали.

ІІ. Тематичний контроль і коригування.

1.Перевірка знань фактичного матеріалу та вміння розкривати елементарні зв’язки між географічними об’єктами і явищами.

1) Укажіть країни які мають великі запаси нафти :

А)Саудівська Аравія, Іран;

Б)Туреччина, Сирія; 

В)В’єтнам, Таїланд;

Г)Монголія, Афганістан.

      2) Які країни входять до складу АСЕАН :

         А)Китай, Монголія;

         Б)Індонезія, Філіппіни;

         В) Грузія; Вірменія;

Г) Ірак; Сирія.

      3)Які релігії набули поширення в Японії:

         А)Християнство, буддизм;

         Б)Іслам, іудаїзм;

         В)Буддизм,синтоїзм;

         Г)Індуїзм, іслам.

      4)оберіть країни з найбільшим з найбільшою часткою сфери послуг у    створенні ВВП:

          А)Китай, Індія;

          Б)Японія,Сінгапур;

          В)Саудівська Аравія, ОАЕ;

Г)Таїланд; Малайзія.

      5)Укажіть країни, які мають великі запаси кам’яного вугілля:

          А)Саудівська Аравія, Іран;

          Б)Китай, Індія;

          В)Пакистан, Афганістан;

  Г)Туреччина, Філіппіни.

       6)Які релігії набули поширення в Індії:

        А)Християнство, буддизм;

         Б)Іслам, іудаїзм;

         В)Буддизм,синтоїзм;

         Г)Індуїзм, іслам.

 

2. Перевірка знання учнями основних понять, причинно-наслідкових зв’язків і закономірностей; спроможності пояснювати їх суть, наводити переконливі аргументи, приклади.

       Дайте визначення поняття:

       7)Працересурсний потенціал  – це                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

8)Статево-вікові піраміди – це                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

 

3. Перевірка досвіду застосування учнями знань на репродуктивному і продуктивному рівнях.

9) Установіть відповідність країною та її економічним типом

1.Країна з перехідною економікою А) Узбекистан

2.Нафтодобувна країна Б) Малайзія

 3.Розвинена країна В) ОАЕ

 Г) Ізраїль

10.Наведіть три приклади країн Азії, які відносять до найбільших країн світу.                                                                                   

4. Визначення рівня оволодіння учнями вмінь і навичок та їх застосування у стандартних і нестандартних умовах. Робота з картами, графічні завдання на контурних картах тощо. Контроль оволодіння алгоритмами виконаних практичних робіт.

Позначте на контурній карті найбільші промислові центри Японії, Китаю, Індії.

Картинки по запросу "контурна карта азії"

5. Творче застосування знань, вмінь і навичок з метою здобуття нових знань. Виконання завдань проблемного спрямування.

          12) Одне питання на вибір:

           Порівняйте міжнародну спеціалізацію країн Західної та Східної Азії. Зробіть відповідні висновки.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________             

            Наведіть приклади осередків конфліктів у Південній Азії. Коротко охарактеризуйте причини виникнення одного з них (за власним вибором)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІІІ. Підбивання підсумків роботи учнів.

Повідомлення правильних відповідей. Самооцінювання учнів.

ІV. Коментоване пояснення домашнього завдання.

V.  Підбивання підсумку уроку.

Література

1.Вішнікіна Л. П. Компетентісне навчання географії в основній школі: монографія / Л. П. Вішнікіна. – Полтава: ТОВ «АСМІ», 2017. – 407 с.

2.Географія (рівень стандарту) підручник для 10 класу для закладів загальної середньої освіти/ Бойко В.М. Брайчевський Ю.С. Яценко Б.П. – К. Ірпінь: ТОВ «Видавництво «Перун»,2018 – 256 с.: іл..

3. Довгань Г.Д. Географія: регіони та країни 10 клас. – Х.:Вид.група «Основа», 2018. – 112с.

4. Загальна методика навчання географії: Підручник [з грифом МОНМС України] / О. М. Топузов, В.М. Самойленко, Л.П. Вішнікіна. – К.: ДНВП "Картографія", 2012. – 512 с.

5.  Кобернік С.Г. Методика навчання географії в загальноосвітніх навчальних закладах : навч. посіб. / С.Г. Кобернік., Р.Р. Коваленко., О.Я. Скуратович.; за ред. С.Г. Коберніка. – К. : Навч. книга, 2005. – 319 с.

6. Методика навчання географії у загальноосвітніх навчальних закладів: навчально-методичний посібник для вчителів географії та студентів педагогічних вищих навчальних закладів / О. М. Топузов, О. Ф. Надтока, Л. П. Вішнікіна та ін. – К.: ДНВП «Картографія», 2015. – 128 с.

docx
До підручника
Соціально-економічна географія світу. (рівень стандарту, академічний рівень ) 10 клас (за редакцією Яценка Б. П.)
Додано
24 березня 2021
Переглядів
825
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку