Урок " The Restaurant Service"

Про матеріал

Розробка нестандартного уроку з елементами ділової гри "" The Restaurant Service" під час вивчення теми: "Мої плани на майбутнє" для учнів 11 класу. Урок є професійно спрямованим.

Перегляд файлу

Theme. The  Restaurant  Service.

                                                             Хід  заняття

І.Організаційна частина

 Викладач.

Good afternoon, my dear pupils! I am very glad to see you in good mood. Who is absent today? Our lesson is unusual. We are going to visit our virtual restaurant.  Imagine you are going to open a restaurant or work in it. What do you know about restaurant activity? Have you ever dreamt to be a waiter or a cook?  A  manager of a famous restaurant in our town is present at our lesson.

II. Мотивація навчальної діяльності

As you know no matter how tasty is  menu or sophisticated atmosphere, customers won't come back to the restaurant where they were served badly. So excellent service is an integral part of  any  successful  and prestige restaurant.

Менеджер ресторану

Як відомо, обслуговування відіграє важливу роль для досягнення рестораном  успіху  та престижності. Ні оригінальне меню, ні вишуканий інтер`єр не змусять відвідувачів повернутися туди, де вони отримали погане обслуговування. Саме обслуговуючий персонал, який дотримується вимог охорони праці, санітарії і гігієни та культури обслуговування,  формує імідж будь-якого ресторану.

Викладач.

The theme of the lesson is “The restaurant service”. The goals are:

  • to develop speaking and writing skills;
  • to review and practice restaurant phrases and vocabulary;
  • to practice in listening  and discussing information;
  • to improve practical skills in providing  customer service.

So, open your exercise-books and write down the date and the theme of the lesson.

 Task 1. You can see the names of the restaurant staff. Join the names and their definitions.

  1. A dishwasher is a person who washes dishes.
  2. A  cashier is a person who counts money and  makes change.
  3. An apprentice is a kind of a "helper" which has joined to the staff recently.
  4. busser/ busperson  clears away dirty  dishes and set  tables.
  5. sommelier prepares, brings and serves the wine ordered by the guest.
  6. A host/hostess meets, greets and seats the guest.
  7. A barman/ bartender has good knowledge about the ingredients and methods needed to make alcoholic drinks.
  8. A waiter is a person who serves a table at a restaurant.
  9.     A Barista is responsible for preparing any number of specialty coffee and  tea.

10)A chef is a trained and skilled professional cook.

Менеджер ресторану

Що входить в обов`язки помічника кухаря?

Учень.

Забирати брудний посуд, прибирати зі  столиків після відвідувачів та допомагати офіціанту.

Менеджер ресторану

Хто такий бариста?

Учень.

Це фахівець з приготування кави та напоїв на її основі.  В його обов`язки входить володіння мистецтвом латте-арт, тобто, малюванням на кавовій піні.

Викладач.

Look at the screen and watch the video about latter-art.

Video 1

Менеджер ресторану

Скажіть,будь ласка, які обов`язки хостес?

Учень.

У перекладі з англійської hostess означає – господиня. В обов`язки хостеса входить зустріч і супровід  відвідувачів ресторану.

Менеджер ресторану

Давайте поговоримо про сомельє. Хто такий сомельє?

Учень.

Сомельє це працівник ресторану, який відповідає за зберігання вин та складання винної карти. В його обов`язки також входить надання рекомендацій по вибору вин за бажанням відвідувачів та їх подача.

Викладач.

Look at the screen and watch the video « How to serve  a bottle of winе».

Video 2

 

Викладач.

Task 2. Are these sentences true or false

  1.               The label is the “identity card” of the wine. A  guest can read on it everything  about wine: wine name, name of manufacturer, year of production and other information.(True)
  2. A  waiter or sommelier come to the guest with a bottle of wine from the right side, and put the bottle of wine in an inclined position, so that guests could easily read the label and make sure that this is a wine that he wanted and that the bottle has it`s originally cork. (False)

A  waiter or sommelier come to the guest with a bottle of wine from  the left side.

  1. Serve sweet wines first, followed by reds and sweet wines. (False)

Serve white wines first, followed by reds and sweet wines.

  1. Light dry white wines, rosés, sparkling wines serve at 40° to 50° F to preserve their freshness and flavour. (True)  

Викладач. Look at the pictures and guess what are professions of these people.

  1. a barman  2) a cleaner  3)a barista       4)a waiter     5)a sommelier

6)a hostess

(Відповіді  учнів)

Викладач.  

Task 3. Put the restaurant service procedures in right order

Greeting and seating customers

Presenting menu

Order Taking

Food  and drink serving

Payment

(Відповіді  учнів)

Викладач.  

Watch the videos and headline them.

Video 3(Greeting and seating customers)

(Відповіді  учнів)

Менеджер ресторану

Зустріч відвідувачів у ресторані – важливий елемент обслуговування. Поясніть чому?

Учень.

У деяких закладах харчування відвідувачі, увійшовши і не отримавши уваги, самостійно починають шукати собі місце, почуваються розгубленими, нерідко взагалі залишають кафе. У закладах з високим рівнем сервісу відвідувачів зустрічають на порозі. Це може бути хостес, адміністратор чи старший офіціант, які запросять, поцікавляться про наявність резерву  чи   проведуть гостя до вільного місця, враховуючи його побажання. Головне – приділити увагу кожному відвідувачу з перших хвилин. Не варто забувати про зовнішій вигляд обслуговуючого персоналу та його вміння вести розмову, що формує враження про сам ресторан. Охайний одяг, мінімум косметики та біжутерії, доброзичлива посмішка та ввічливість. Обслуговування розпочинається з того моменту, як відвідувачі  переступили поріг  ресторану і закінчується з їх виходом із закладу. Хостес може покликати офіціанта або ж сам подати меню. Жінці пропонують сісти першою праворуч від чоловіка. Коли відвідувачі вже зайняли місця самостійно, то пересаджувати їх не дозволяється. Забороняється пропонувати місце за тим столом, який брудний чи не за сервірований до обслуговування. Постійним відвідувачам пропонують їх улюблені місця, що свідчить про повагу до клієнтів.  Якщо гості прийшли з квітами, то необхідно поставити їх у вазу, навіть не чекаючи прохання гостей.

Викладач. 

Look at the screen and watch the video.

Video 4(Payment)

 (Відповіді  учнів)

Менеджер ресторану

Який порядок розрахунку з відвідувачами?

Учень

У ресторанах використовують готівковий і безготівковий розрахунки. Готівковий розрахунок здійснюється так: офіціант приносить рахунок у спеціальній папці з останньою стравою чи десертом, обов`язково поцікавившись перед цим, чи відвідувач не бажає більше нічого. Коли гість розрахувався, то офіціант забирає папку з грошима і передає касиру, який робить оплату, пробиває чек і зі здачею(якщо вона є) віддає офіціантові. Офіціант повертає замовнику рахунок з чеком. Безготівковий розрахунок здійснюється по пластикових картках.

Викладач. 

Look at the screen and watch the   video.

                                                                    Video 4(Order Taking)

(Відповіді  учнів)

Менеджер ресторану

Які  вимоги  до   прийому та оформлення  замовлень?

Учень

Офіціант повинен бути ввічливим,відповідальним  та уважним. Охайний зовнішній вигляд, що відповідає атмосфері ресторану, зібране волосся, доглянуті руки, мінімум косметики та біжутерії. Офіціант – це обличчя ресторану, отже його уміння вести бесіду, надавати поради та рекомендації, ввічливе без суржику та жаргонізмів мовлення свідчать про рівень культури усього закладу. Запропонувавши меню, офіціант звертає увагу гостей на фірмові страви, попереджає, які страви з меню на даний час відсутні. Офіціант дає можливість гостям ознайомитися з переліком страв, а потім приймає замовлення праворуч від відвідувача. В обов`язки офіціанта входить надати рекомендації щодо певної страви та способу її приготування, але для цього йому необхідно досконало вивчити меню,щоб вільно володіти зазначеною інформацією.  За бажанням відвідувачів запрошується сомельє для рекомендації та подачі вин. На завершення офіціант повинен ще раз узгодити  замовлення, черговість подачі страв і напоїв, перевірити, чи відповідає сервіровка столу замовленим стравам і напоям. За необхідності потрібно доповнити сервіровку. Замовлення приймається в письмовій формі. Необхідно зазначити час приготування страв, запропонувати аперитиви перед тривалим очікуванням. У престижному ресторані відвідувачам пропонують аперитиви на вибір. Смак та запах аперитиву не повинен перебивати смак основної страви. Взимку – це,як правило, гарячі та алкогольні напої, а влітку – холодне вино чи шампанське, соки чи коктейлі.

Менеджер ресторану

Яке призначення аперитиву?

  Учень

Аперитив – це алкогольний чи безалкогольний напій( у перекладі з фр. означає «відкривати», що подається перед основною їжею з метою підняти настрій, покращити травлення у відвідувачів. Напої, що подаються у якості аперитиву, повинні мати привабливий та святковий вигляд, який поєднується із тонізуючим ефектом.

Викладач. 

Look at the screen and watch the video.

Video 5(Presenting menu)

(Відповіді  учнів)

Менеджер ресторану

Які основні  вимоги до подачі меню відвідувачам?

 

Учень

Офіціант подає   меню  з лівого боку в розгорнутому вигляді. Якщо це пара, то у першу чергу - жінці, а чоловікові – карту вин. Якщо за столом сидить декілька людей, то починають із найстаршого. Прейскурант  вин, на відміну від меню, подається у закритому вигляді. Якщо гість заздалегідь знає ті страви, які хотів би замовити, меню слід відкрити на потрібній сторінці. Меню престижного ресторану в будь-якому місті Європи має бути написаним державною мовою країни, незалежно від того, яку кухню представляє цей ресторан.  Використання різних  мов в одному меню вважається поганим тоном. Проте обов`язково повинно бути окреме меню англійською мовою, оскільки це мова міжнародного спілкування і нею володіє більшість іноземних туристів. Безграмотне,  недостовірне та неохайне меню спотворює враження про ресторан. Його оформлення необхідно ретельно продумати, воно повинно відповідати типу закладу харчування, певному колу гостей, з урахуванням їх інтересів, віку, особливостей харчування та національності.

 

Викладач. 

Watch the video How to become a good waitstaff» to sum up the information about restaurant service.

                                                               Video 6

Менеджер ресторану

Отже, ми з вами ще раз переконалися у тому, що до  обслуговуючого персоналу пред`являються високі вимоги: професіоналізм, тактовність, повага до кожного клієнта, конкурентоспроможність на ринку праці, володіння англійською мовою, дотримання етики професійних взаємовідносин.

Щодо офіціанта, то він повинен досконало знати меню, бути готовим порекомендувати чи запропонувати страву за вимогою та смаком клієнта. Наскільки ви володієте цією майстерністю, ми пересвідчимось,виконавши наступну вправу.

Викладач.                                              

Task 4. Match the kind of meat with its translation

Mutton- баранина;  beef –яловичина;  veal – телятина; poultry – м`ясо свійської птиці; lamb – м`ясо ягняти, сhicken – м`ясо курки, turkey – індичка,

venison – оленина; pork – свинина.

(Відповіді  учнів)

Викладач. 

Сustomers may have special dietary needs.

Task 5.  Find the explaining to them.

  1. vegetarianism; b) no dairy; c) gluten free; d) allergies; e) cultural or religious restrictions

1) Can’t eat wheat products e.g. pasta, bread.

2) A person doesn’t eat meat or animal products.

3) This means people can get ill if they eat some food. Some products course allergy reactions.

4) Don’t eat butter, milk, cheese etc.

5)Some foods are forbidden for  people according to their culture or beliefs.

(Відповіді  учнів)

  1. Вегетаріанство – відмова від  продуктів тваринного походження, зокрема, м`яса.
  2. Несприйняття  лактози – відвідувачам заборонені молочні продукти.
  3. Целіакія – несприйняття глютенових продуктів(хліба, макаронів).
  4. Алергія – підвищена чутливість до певних харчових продуктів.
  5. Харчові заборони – заборона споживання певних продуктів з релігійних чи культурних причин.

Викладач. 

Look at the screen and watch the video.

Video 7(Customer service)

(Відповіді  учнів)

Майстер в/н

А  зараз у вас є можливість  застосувати свої теоретичні знання та показати вміння та навички на практиці. Прийміть замовлення у наших гостей та продемонструйте уміння обслуговувати відвідувачів.

Викладач. 

Take orders and serve our guests. After that make up a dialogue “Conversation between a waiter and a customer at the restaurant”.

 

ІІІ. Підведення підсумків уроку та оголошення домашнього завдання.

Викладач.

Оur   lesson  is  over.   Are you satisfied your work? What was difficult for you at this lesson? What is more important at restaurants: food or service?

(Відповіді  учнів)

Менеджер ресторану

Готельно-ресторанна справа у наш час  стрімко розвивається і є однією із найперспективніших спеціальностей на сучасному ринку праці. До фахівців у цій галузі  особливо високі вимоги, серед яких – професіоналізм, культурний розвиток  та володіння англійською мовою. Адже, чим вища культура та  якість обслуговування відвідувачів – тим вищий імідж ресторану. Якщо ви плануєте у майбутньому пов`язати свою професією з ресторанною діяльністю,  то пам`ятайте, що  для  професіоналів  відкриті двері  будь-якого ресторану. Отже, виважено підходьте до вибору майбутньої професії.

Викладач.

Thank  you  for your active work. Good bye!

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Гіщак-Величко Ірина
    Де можна взяти відео до уроку
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Козленко Юлія Миколаївна
    підкажіть,будь ласка,де можна взяти відео до уроку?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 липня 2018
Переглядів
2871
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку