Урок: "Типи зачісок і типи обличчя"

Про матеріал
Урок: "Типи зачісок і типи обличчя" Тип уроку:урок засвоєння знань, умінь і навичок. Вид уроку: бінарний, з елементами гри Міжпредметні зв'язки: інформаційні технології, спец малювання, виробнича практика Список основної та додаткової літератури:Сілаєва І.Є., Шевчук С.С. "Сучасний урок у професійній школі: проектування, організація, аналіз", Горбатюк Н.А., Стрельченко Г.М. "Основи перукарської справи" Методична мета - усвідомлення нового навчального матеріалу шляхом відновлення та застосування набутих знань у практичній діяльності, закріплення знань і формування умінь
Перегляд файлу

Тема програми: «Базові модельні зачіски»

Тема уроку: Типи зачісок і типи обличчя

Навчальна мета: навчитися визначати тип зачісок, типи особи, навчитися застосовувати отримані знання на практиці; оперувати наявним потенціалом в конкретній ситуації; закріпити вміння і навички роботи, навчити відстоювати свою точку зору.

Розвиваюча мета: залучення до активної діяльності; формування культури, формування гуманних якостей особистості учнів; удосконалювати навички спілкування; розвиток інформаційної, комунікативної, самоосвітньої, соціальної та полікультурної компетенції

Виховна мета: удосконалювати вміння роботи з джерелами знань; удосконалювати навички аналізу, узагальнення і т.п.; уміння виступати і захищати свою точку зору; розвивати творчі здібності; розвивати комунікативні навички роботи в парах; розвивати пізнавальний інтерес до навколишнього життя

Обладнання: мультимедійні засоби навчання, кросворд, тести, таблиця оцінювання, презентація «Типи особи», презентація «Типи зачісок» міні-конспекти, підручники, конспекти, завдання - дослідна робота «Аналіз моєї зовнішності», картки-завдання, http:// www.nd.ru/catalog/products/3000hairdress/, анкета «Чи потрібно Вам змінити свій стиль», анкета «доцільність уроку»

Тип уроку: урок засвоєння знань, умінь і навичок.

Вид уроку: бінарний, з елементами гри

Міжпредметні зв'язки: інформаційні технології, спец малювання, виробнича практика

Список основної та додаткової літератури: Сілаєва І.Є., Шевчук С.С. "Сучасний урок у професійній школі: проектування, організація, аналіз", Горбатюк Н.А., Стрельченко Г.М. "Основи перукарської справи"

Методична мета - усвідомлення нового навчального матеріалу шляхом відновлення та застосування набутих знань у практичній діяльності, закріплення знань і формування умінь

 

Структура уроку:

1. Організаційна частина - 1 хв.

- Доброго дня всім!

Голосно дзвенить дзвінок

Починається урок.

Ви за парти тихо сіли,

Всі на мене подивилися.

Побажаю успіхів очима я

І вперед, за новими учіннями !

Протягом уроку ви будете працювати в парі, тому подивіться один на одного, посміхніться один одному і подумки побажайте удачі.

Сьогодні епіграфом до нашого уроку послужать слова одного мудреця який сказав своїм дочкам: «Я бідний і нічого не можу вам дати в спадок, окрім доброї поради:« будьте розумними, якщо можете, будьте добрими, якщо хочете, але красивими будьте завжди ".

На цьому уроці ми постараємося всіх зробити красивими, для початку віртуально.

2. Перевірка д / з, актуалізація та корекція опорних знань - 5 хв.

- Учні,  зараз ми перевіримо, як ви засвоїли тему минулого уроку

Повторимо матеріал, закріпимо ми вміння,

Щоб ви всі могли сказати: "Вже це все умію я".

А зробити це я вам пропоную за допомогою кросвордів, розгадувати його ми будемо у формі аукціону, ви будете купувати у мене бали, вашими ставками, будуть ваші знання, за правильну відповідь з першої спроби я вам дам 3 бали, з другої 2, з третьої 1. Відповідає першим той, хто перший підняв руку. (Учні виконують завдання) Кількість набраних балів записуйте в таблицю яка лежить на ваших робочих столах.

- А продовжимо перевірку знань тестуванням, результати якого ви так само занесете в таблицю.

(Оператор Олена Юріївна розповідає як почати тестування, учні запускають програму для тестування, та виконують завдання)

Молодці, відчувалася ваша зацікавленість, але тим не менше поважали і допомагали один одному. Сподіваюся, що надалі, ви також добре будете працювати.

3. Повідомлення теми і мети уроку, мотивація навчання – 1 хв.

- Сьогодні тема нашого уроку: «Типи особи і типи зачісок».

Мета нашого уроку навчиться застосовувати отримані знання на практиці в стандартних та змінених умовах, для того, щоб ви могли впоратися з поставленим завданням у будь-якій ситуації.

4. Вступні вправи (вивчення нового матеріалу, правил для виконання певних дій) – 20 хв.

  1. Типи обличчя (Презентація «Типи обличчя»:

• Овальне;                                                                 • Кругле

 

 

• Квадратне                                                         • Трикутне

 

 

- Ми з вами розглянули основні типи особи, але існують так же такі типи як ромбоподібний, прямокутне, грушоподібне - докладніше про ці типах ви зможете дізнатися з міні-конспектів, які я вам роздам, при необхідності ви зможете ними користуватися

Форма обличчя 

Назва

Опис

Пояснення учителя

 

овальне

Таке обличчя має чітку симетричну форму. Воно набагато ширше на рівні скронь і лоба, ніж в підборідді. Звуження до низу плавне, підборіддя акуратно закруглене.             

ідеальна форма, можна підібрати будь-яку зачіску

 

 

 

кругле

Вертикальні і горизонтальні розміри майже рівні, вилиці широкі, підборіддя закруглене.

прикрити вилиці видовженими пасмами, додати об’єм на маківці

 

 

квадратне

Горизонтальний розмір обличчя майже дорівнює вертикальному. Ширина на рівні чола і щелеп однакова, тому обличчя виглядає квадратним.             

 

додати об'єм трохи зверху і з боків голови

 

 

прямокутне

Вертикальний розмір такого обличчя перевершує горизонтальний. Ширина на рівні чола дорівнює ширині на рівні щелеп.

 

 

 

хвилясті локони волосся і об'ємний чубчик

 

 

трикутне

Характеризується широким чолом, який різко звужується до підборіддя

найширша частина зачіски повинна проходити на лінії мочок вуха

 

 

ромбоподібне

Таке обличчя має вузький лоб і підборіддя, вилиці та щелепи видаються в сторони. Найширше обличчя у вилицях

розширити зачіску до низу обличчя

 

 

 

 

грушоподібне

Сама широка частина обличчя на рівні нижньої щелепи, до щік воно звужується і далі ще більше звужується до центру лоба. Вилиці не видаються

додати об'єм в області скронь

 

 

 

 

 

  1. Типи зачісок (Презентація «Типи зачісок»)

 

• Ацентральні                                                   • Концентровані

 

• Передні                                                                    • Зворотні

- Дівчатка, а зараз відкрийте підручник на сторінці 260, зверніть увагу на малюнок 10.27-Визначення форми обличчя. Ваше завдання уважно розглянути малюнок, прочитати поруч з ним текст і відповісти, як правильно виміряти особа.

(Учні виконують роботу).

5. Пробні вправи (використання вивченого в стандартних умовах) - 2 хв

Дослідницька робота: "Аналіз моєї зовнішності"

6. Тренувальні вправи (використання вивченого в стандартних

умовах) - 2 хв.

- А зараз, для того, щоб ви краще засвоїли тему уроку, давайте проведемо з вами дослідницьку роботу «Аналіз моєї зовнішності» працюємо індивідуально.

Запиши знайдені у себе особливості зовнішності в перший стовпчик, запиши рекомендації по їх корекції в другій стовпчик таблиці

Опис

особливостей

 

 

Рекомендації з корекції обличчя

Форма обличчя:

______________

 

 

Визнач свій тип зачіски, охарактеризуйте його і запиши в таблицю

Тип зачіски

Характеристика

 

 

(Діти виконують дане завдання, звучить класична музика).

 

- Всі хто впорався з роботою, подумки похваліть себе, а хто випробував труднощі, скажіть собі - у мене все вийде.

7. Творчі вправи (використання вивченого в змінених умовах) – 11 хв.

- А ми з вами знову попрацюємо в парах. Уявіть, що ви перебуваєте в салоні краси, ваш клієнт бажає радикально змінити свій імідж з допомогою нової зачіски, але від цього рішучого кроку його утримують сильні сумніви в правильності обраного варіанта. Ваше завдання буде підібрати зачіску на комп'ютері, адже це популярна послуга, яку пропонують багато перукарні та салони краси. Підбір зачіски на комп'ютері дозволить абсолютно безпечно змоделювати зовнішність, випробувавши сотні можливих варіантів з формою і кольором зачіски, довжиною і укладанням волосся. Ви повинні визначити реальність втілення, виходячи з індивідуальних даних ваших клієнтів, а саме - довжина волосся, вихідний колір волосся, ну і звичайно ж тип особи, який ви повинні будете скорегувати. Експериментуйте, приміряйте навіть самі незвичайні стрижки можливо саме вони підійдуть вашому клієнтові.

Вчитель - оператор Олена Юріївна : Підбір зачіски на комп'ютері здійснюється за допомогою спеціальної програми (її можна знайти самостійно на диску або в мережі). База даних такої програми включає в себе бібліотеку, що містить сотні видів зачісок різних стилів від класики до авангарду, які можна підібрати, орієнтуючись на довжину і тип волосся і навіть на форму обличчя. Зачіски зазвичай поділяються на жіночі, чоловічі і навіть дитячі. Програма підбору зачіски на комп'ютері дозволяє змінити і колір волосся вибраної зачіски.

Крім програми підбору зачіски на комп'ютері, необхідна фотографія клієнта, введена в комп'ютер з файлу, через сканер або цифрову камеру.

І вже з цією фотографією виробляються численні експерименти підбору зачіски на комп'ютері. Розмір зачіски і її положення легко коректується, щоб вона краще "села" на зображення обличчя, за допомогою спеціального інструменту, який переміщається по екрану.

Результат комп'ютерного підбору зачіски можна подивитися на екрані. Всі варіанти обраних зачісок можна вивести на принтер і далі використовувати в практичних цілях, що дозволяє без зволікання втілити в життя новий імідж.

ви будете працювати з програмою "3000 причесок". Перед вами лежать правила роботи з програмою. Зараз я вас познайомлю з порядком роботи. Отже, увага .(Учитель розказує кожен пункт правил роботи з програмою).

- Щоб переконається, що ви добре засвоїли тему уроку, навчилися безпомилково визначати тип особи. я видам кожній парі картки-завдання, в яких буде вказано, до якого типу обличчя вам потрібно буде підібрати зачіску. З усіх запропонованих фотографій, вам слід вибрати даний тип особи і саме над ним почати роботу.

- За цим захоплюючим заняттям можна просидіти не одну годину, але у вас всього 10 хвилин. (Діти виконують завдання)

- А щоб наші гості не нудьгували, ми пропонуємо їм анкету - «Чи потрібно Вам змінити свій спосіб»

8. Підсумки уроку, д / з – 3 хв.

Після завершення роботи, вчитель-оператор по локальній мережі, або через флеш-пам'ять виводить роботи учнів на екран для демонстрації робіт.

  • Дівчата, зараз будуть продемонстровані ваші роботи, а оцінять їх ваші клієнти.

Прошу чотирьох чоловік оцінити роботи від 1-3, де 1 - задовільно, 2 - добре, 3 - відмінно. А ви дівчатка занесіть суму балів в таблицю оцінювання

- А вам діти в цей час пропоную вам виконати анкетування про доцільність даного уроку. (Роздати дітям анкети)

Дані заносяться в таблицю і на екран виводяться результати тестування.

- Молодці, сьогодні ви добре попрацювали. Визначилася пара яка набрала найбільшу кількість балів, я впевнена, що для вас як для модельєрів вже відкрита дорога в будь-який салон, а щоб ви з легкістю  могли виконувати самі вишукані зачіски, хочу вручити вам навчальні диски від майстра довгого волосся Руслана Татьянина.

Спасибі вам, дівчата за роботу,

Не підвели мене і на цей раз,

З великим задоволенням, звичайно,

Поставлю вам оцінки я той час!

Удома вам необхідно буде закріпити отримані знання, для цього загляньте в підручник «основи перукарської справи» стор 257-265

Всі дівчата молодці, урок вийшов продуктивним, доцільним. Закінчити урок я хочу словами - "Будьте розумними, якщо можете, будьте добрими, якщо хочете, але красивими ви бути зобов'язані".

Ось настав момент прощання,

Буде короткою моя мова,

Кажу вам: «До побачення!»,

До щасливих нових зустрічей

Урок закінчено, успіхів вам!

 

 

 

 

Переводчик Google для бизнеса –Инструменты переводчика

переводчик сайтов

служба "Анализ рынков"

Отключить моментальный перевод

О Переводчике GoogleМобильная версияКонфиденциальностьСправкаОтправить отзыв

 

 

 

 

docx
Додано
25 листопада 2019
Переглядів
4227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку