24 липня о 18:00Вебінар: Методи фасилітації для планування та реалізації STEM-проектів і не тільки

Урок "Tips. Корисні поради"

Про матеріал

Тема: Tips. Корисні поради

Мета:

навчальна: продовжувати вчити учнів надавати корисні поради співрозмовнику, вживаючи в мовленні модальні дієслова; продовжити навчання мовної здогадки; навичок аудіювання.

розвивальна: розвивати компетентність спілкування іноземною мовою; комунікативні здібності учнів; критичне мислення; уміння висловлювати й аргументувати власну точку зору, аналізувати, порівнювати;

виховна: виховувати культуру спілкування; почуття дружби, товариськості; виховувати толерантність, уміння працювати в колективі, повагу до співрозмовника, охайність у веденні записів.

Перегляд файлу

Плужнянська загальноосвітня санаторна школа

Хмельницької обласної ради

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку:

«Tips. Корисні поради»

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                             Підготував:

                                                                                             вчитель англійської мови

                                                                                             Козлюк Ольга Юріївна

 

 

 

Плужне – 2018 р.

Урок № 22

Клас: 6        

Дата:­­­­­____________

Тема: Tips. Корисні поради

Мета:

 навчальна: продовжувати вчити учнів надавати корисні поради співрозмовнику, вживаючи в мовленні модальні дієслова; продовжити навчання мовної здогадки; навичок аудіювання.

 розвивальна: розвивати компетентність спілкування іноземною мовою; комунікативні здібності учнів; критичне мислення; уміння висловлювати й аргументувати власну точку зору, аналізувати, порівнювати;

 виховна: виховувати культуру спілкування; почуття дружби, товариськості; виховувати толерантність, уміння працювати в колективі, повагу до співрозмовника, охайність у веденні записів.

Тип уроку: формування вмінь і навичок

Методи: пояснення, «ланцюжок», ігрова діяльність, парна робота, фронтальне опитування, робота біля дошки, знайди відповідність, пошукове завдання, робота з словником, «мікрофон», «асоціативний кущ»;

Обладнання: підручник, зошит,  словник,  презентація, картки для роботи в парах, роздатковий матеріал, граматична таблиця «Modal Verbs»;

Основні поняття: can, should, must, may, could, may, might, have to

 

Procedure

 

I. Організаційний етап уроку. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

 

1. Привітання

T. Good morning, boys and girls!

Ps.      Good morning, good morning!
           Good morning to you!
           Good morning, good morning ,
           We are glad to see you!

T. Thank you. I am glad to see you too. Let’s start our lesson.

 

2. Організація класу. Підготовка до уроку. Звіт чергового. Вправи для правильної постави. Дихальні вправи

 

3. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today well speak about tips, learn modal words and do many exercise! Lets go! Be active!

4. Уведення в іншомовну атмосферу

Асоціативний кущ

 

 

 

 

 

II. Основна частина уроку

 

5. Перевірка домашнього завдання

ІІ – рівень Exercise 2, p. 52 (4 речення) – письмово

ІІІ – рівень  Exercise 2, p. 52 – письмово

 

6.  Повторення граматичного матеріалу: Modal verbs

Remember on page 51

Учні пояснюють вживання модальних дієслів

MODAL VERBS

Can

Вміння, здатність

Should

Порада

Must

Обов’язок

May

Дозвіл

Could

Ввічливе прохання

May

Припущення

Might

Ймовірність

Have to

Зобов’язання

 

7. Розвиток навичок говоріння

«Мікрофон»

Exercise 4, p.53

T: Read the English proverbs and translate.

Key: 1. Гора з горою не зійдеться, а чоловік з чоловіком колись та й зустрінуться.

2. Розумний за сім років не відповість на запитання, які дурень поставить за одну годину.

3. Якщо ми не можемо робити, як хочемо, то треба робити, як можемо.

4. Люди,  які живуть в скляних будинках, не повинні кидати каміння.

5. Ви можете привести коня до води, але ви не можете змусити його пити.

6. Людина може померти, але один раз.

7. Той хто любить їсти фрукти, повинен залізти на дерево.

 

8. Розвиток навичок письма

Робота в парах

 Exercise 5, p.53

T: Choose the correct modal verb to complete the sentence in pairs.

Key: 1. must, 2. should, 3. may, 4. mustn’t, 5.have, 6. might

 

9. Physical Activity

Учитель називає слова та жестами показує учням, що треба робити, спонукаючи учнів повторювати фрази та дії.

  • Stand up!

Учні підводяться та повторюють слова.

  • Hello!

Учні підводяться та повторюють слова.

  • Goodbye!

Учні махають один одному рукою.

  • Sit down!

Учні сідають, повторюючи слова.

Stand up, sit down (встати і сісти)

Clap, clap, clap. (поплескати в долоні)

Point to the window, (показати пальчиком на вікно)

Point to the door, (показати пальчиком на двері)

Point to the board, (показати пальчиком на дошку)

Point to the floor. (показати пальчиком на підлогу)

Stand up, sit down (встати і сісти)

Clap, clap, clap. (поплескати в долоні)

 

10. Розвиток навичок діалогічного мовлення

Рольове читання

Т: Choose the correct verb form and act out.

Key: 1. Might, 2. Have to, 3. Should, 4. Might, 5. Might, 6. Should, 7. Don’t have to, 8. Have to, 9. Should, 10. Might not

11. Розвиток навичок письма

Write the model on the board and then ask pupils to substitute the necessary words instead of the italics ones.

Model: At the English lessons we role­play different situations.

Maths do the sums

Literature learn poems by heart

Nature Studies study the planets in the Solar System

Music sing folk songs

History read about Ukrainian hetmans

P.T.                                      play football

Geography show different countries on the map

Art                                      draw funny animals

Ukrainian write compositions

Computer Studies learn to use a computer

Science mix up chemicals together

English study British culture

Competitions support our team

 

IIІ. Заключна частина уроку

 

Рефлексія

Answer the questions.

1. Do you like your school?

2. Can you tell five things you like about your school?

3. Have you got any problems with any school subjects?

4. Do you feel nervous when you have tests?

5. Do you like doing homework?

6. Which extra­school activities do you take part in?

7. Have you made friends with pupils from other classes?

12. Домашнє завдання

Exercise 7, p. 54 

 

13. Підбиття підсумків уроку

«Асоціативний кущ»

 

 

 

 

 

 

 

T. The lesson is over. Thank you for your work and attention! Your marks are… Good luck!

Cl. Thank you teacher. Goodbye!

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку