Урок-тренінг "Безпека і небезпека. Принципи безпечної життєдіяльності"

Про матеріал
ознайомити учнів із сучасними видами небезпек та їх значення для здоров’я людини; розвивати уміння аналізувати ситуації і приймати рішення; формувати життєві навички, які допоможуть володіти собою; виховувати дисциплінованість, відповідальність, взаємодопомогу.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок-тренінг

з основ здоровя

 

«Безпека і небезпека. Принципи безпечної життєдіяльності»

(5 клас)

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

вчитель основ здоровя

Озерянської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Пукало Ольга Євгенівна

 

 

 

 

 

Мета:   ознайомити учнів із сучасними видами небезпек та їх значення для здоров’я людини; розвивати уміння аналізувати ситуації і приймати рішення; формувати життєві навички, які допоможуть володіти собою; виховувати дисциплінованість, відповідальність, взаємодопомогу.

 

Обладнання і матеріали: підручник, зошит-практикум, олівці, фломастери, аркуші паперу формату А-2 і А-3, ножиці, скоч, клей.

Терміни і поняття: безпека, небезпека, техногенні небезпеки, соціальні, природні, потенційні небезпеки.

Структура заняття

Знайомство - асоціації

5 хв.

Очікування

3 хв.

Нагадування правил

2 хв.

Вступ

3 хв.

Робота в парах

7 хв.

Мозковий штурм

3 хв.

Гра «Асоціації»

5 хв.

Робота в групах

7 хв.

Руханка

5 хв.

Зворотний зв’язок

2 хв.

Прощання

3 хв.

 


 

  1.                    Знайомство - асоціації. Всім доброго дня. Сьогодні ми розглянемо небезпеки, які загрожують людині і її життєдіяльності. Пропоную кожному назвати своє ім’я і продовжити фразу: «Я думаю, що небезпека - це...».

 

  1.                     Очікування. Роздайте учням квіточки, запропонуйте учасникам написати свої очікування і розмістити їх біля вази.

 

  1.           Нагадування правил: «Які з наших правил допоможуть нам уникнути небезпечної ситуації (бути уважним, приходити вчасно)».

 

  1.                 Вступ. Інформація про види небезпек (розповідь вчителя).

 

5.    Робота в парах. Випиши слова, що означають, техногенні, соціальні та потенційні  небезпеки, користуючись підручником.

 

  1.                            Мозковий штурм.

Природні небезпеки - це...

Техногенні небезпеки - це...

Соціальні небезпеки - це...

Потенційні небезпеки - це...

  1.                     Гра «Асоціації». Запишіть на дошці слова: подвір’я, дім, дорога, магазин, ліс, річка. Діти називають небезпеки, які асоціюються з ними.

 

8.     Робота в групах. Обєднайте учасників у чотири групи («Зима», «Весна», «Літо», «Осінь»). Вчитель роздає карточки із ситуаціями. Учні визначають порядок дій в одній із наведених ситуацій. (Виступи представників груп, обговорення).

 

9.         Руханка «Будинки - господарі - землетрус».

Учасники об’єднуються в трійки. Двоє беруться за руки і стають будинком. Один заходить у середину. Він - господар. За командою «Будинок» будинки міняються місцями. За командою «Господар» - господар. За командою «Землетрус» - усі міняються місцями.

 

10.      Зворотний зв’язок. Підійти до плаката «Наші очікування»; проаналізувати чи вони справдилися. Якщо так, поставити до вази, якщо ні - залишити на місці.

 

11.       Прощання. Стати в коло, узятися за руки і хором сказати: «Будьмо здорові!»

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Пукало Ольга
Додано
10 грудня 2019
Переглядів
2235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку