Урок-тренінг зфізичноїкультури 1 клас

Про матеріал
Урок - тренінг з фізичної культури з використанням ігор, змагань для учнів 1 класу
Перегляд файлу

Урок –тренінг з фізичної культури у 1 класі

Тема: Рухливі ігри та естафети

Мета. Ознайомити учнів з різними видами ігор, розвивати творчі здібності дітей; формувати навички комунікації та групової роботи, створити на уроці позитивний настрій та дружню атмосферу. Виховувати наполегливість, силу волі.

Очікувані результати:

  • знати види рухливих ігор;
  • знати правила  та дотримуватися їх під час гри;
  • називати ігри кожного виду
  • знати і виконувати правила безпечної поведінки під час проведення ігор, руханок.

Обладнання і матеріали:

 

  • мультимедійний супровід;
  • кульки; стікери  різнокольорові;
  • інвентар для гри.

Хід уроку

І. Вступна частина

1. Привітання

Діти стоять в колі і разом з вчителем промовляють вітання.

  • Привітаймо сонечко!
  • Здрастуй дороге!
  • Привітаймо квіточку!
  • Хай вона росте!
  • Привітаймо дощик!
  • Лийся, мов з відра!
  • Привітаймо друзі всіх!
  • Зичимо добра.

Вправа «Кулька  доброти»

  • Сьогодні до нас на урок прилетіла кулька. (Показ кульки). Вона дарує нам свою доброту. Подаруймо і ми один одному кілька приємних слів.

Діти передають кульку один одному, висловлюючи побажання «Я бажаю тобі…».

2. Правила роботи

  • А щоб і на уроці у нас панувала доброта, пригадаймо правила нашої роботи.

Вчитель читає правила, а учні прикріплюють на кульку листочки, на яких вони записані.

  1. Правило піднятої руки.
  2. Уважно слухати вчителя.
  3. Не викрикувати.
  4. Слідкувати за часом.
  5. Поважати думку іншого.
  6. Бути наполегливим.
  7. Радіти успіхам друзів.
  8. Вміти програвати….

ІІ. Основна частина

  1. Повідомлення теми уроку
  • Тема нашого уроку-тренінгу «Ігри». Сьогодні ми з вами розглянемо різні види ігор, вивчимо нові ігри. Та поговоримо про те, чому всі діти люблять ігри?
  1. Актуалізація опорних знань

Мозковий штурм

  • Навіщо потрібні ігри?
  • Чому діти люблять ігри?
  • Які ваші улюблені ігри? (Діти по черзі говорять і об’єднуються в групи за інтересами).
  1. Інформаційне повідомлення

Ігри бувають різні:

  • Рухливі: Які в свою чергу поділяються на:
  • ігри з ходьбою, бігом, рівновагою – «Іменинний пиріг», «Два морози»;
    -    ігри з киданням та ловінням предметів – «Мисливці і звірі»;
    -    ігри зі стрибками – «Горобчики»;
  • ігри на орієнтування у просторі – «Знайди і промовчи», «Піжмурки».
  • Побутово- народні ігри. В них відображено працелюбство українського народу ( землеробство, тваринництво, ковальство, мисливство, рибальство).  «Гуси», «Нема пана вдома», «Гра у коваля».
  • Ігри-ловітки – «Піжмурки», «Латка», «Квач».

 

  • Ігри-забави та ігри-атракціони. Сюди належать ігри естафетного характеру з елементами змагань (стрибки на одній – другу тримає товариш; закидання м’ячів у рухому ціль; перетягування каната, ходьба на низьких ходулях; підстрибування і ловіння ласощів зубами: бублика, цукерки) – «Бій півнів», «Перетягування бука», «Пес»;
  • Ігри комічного характеру – «Ледачий Гриць»;
  1. Робота в групах

Зараз кожна група витягне із кошика листочок, на якому буде написана гра і правила її проведення. Спробуємо визначити до якої групи належить ця гра. Та пограємо всі разом. (Вчитель допомагає учням провести гру)

  1. Руханка

«Булочка з родзинками»

      Мета: сприяти згуртованості групи, зняти напругу після заняття.

      Хід вправи.

 Ведучий запитує у всіх: «Хто любить родзинки?» Ті, хто любить, стають посередині кімнати, беруть один одного за руки, створюючи ланцюжок. Ті, хто полюбляє солодощі, гарну компанію і т. д., теж до них приєднуються, аж поки всі не стануть у ланцюжок. Потім ведучий бере останнього учасника за руку і починає, ходячи навколо першого учасника, «намотувати» всю групу на нього – «пекти булочку з родзинками». Коли всі щільно «намотаються», треба хвилинку так постояти, щоб відчути всіх разом, прислухатися до того відчуття і аж тоді розійтись.

  1. Гра «Заборонений рух»

Діти, будь який спорт потребує не лише витримки, але й уваги. Зараз ми з вами трішки відпочинемо і пограємо в таку гру, де потрібно бути уважним, щоб не помилитися. Ведучий оголошує «забороненим» рух, наприклад «руки на пояс».

Потім він виконує різні рухи, а гравці повинні повторювати всі, крім

забороненого.

 

  1. Гра, яку любила моя мама в дитинстві.

Дітям заздалегідь дається завдання -  запитати у матусі, яку гру вона любила у дитинстві.

Можна зняти відеоролик, де мама про це розповідає… Діти вибирають одну – дві гри, які їм сподобалися і грають у ці ігри.

 

ІІІ. Заключна частина

  1. Зворотний зв'язок
  • Яка гра найбільше сподобалась на уроці?
  • Чи справдилися ваші очікування?
  • Які враження від уроку?

     2. Прощання

      -  На цьому наш тренінг завершується. Давайте станемо у коло, візьмемося за руки і промовимо «Нині, завтра і завжди бажаємо один одному бути здоровими!»

 

 

 

docx
Додано
5 вересня 2022
Переглядів
415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку