10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Урок трудового навчання " Аплікація з кольорового паперу " Веселі долоньки.""

Про матеріал
Конспект уроку - проекту трудового навчання в 3 класі " Аплікація з кольорового паперу " Веселі долоньки.""
Перегляд файлу

Ващенко Валентина Василівна

вчитель початкових класів

Руднєвський навчально – виховний комплекс:

загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –

дошкільний навчальний заклад

Путивльської районної ради

Сумської області

 

 

 

Аплікація

з кольорового паперу

« Веселі долоньки».

( Конспект уроку трудового навчання)

 

 

 

P2260898.JPG

 

 

 

 

 

 

Тема уроку. Аплікація з кольорового паперу « Веселі долоньки».

 

Тип уроку. Урок – проект.

 

 

Мета уроку:

  продовжити роботу над розвитком вмінь виготовляти аплікацію з долоньок, удосконалювати навички роботи з різними матеріалами під час виготовлення аплікації, уміння вирізати, конструювати;

збагачувати словниковий запас учнів

розвивати уяву, фантазію, вміння комбінувати кольори;

виховувати працелюбність, допитливість.

 

Тип проекту: колективний.

 

Завдання проекту: створити колективну виставку « Веселі долоньки» 

Обладнання. Кольоровий папір, шаблони, ножиці, клей, олівець.

 

Наочність: технологічні карти, демонстраційний матеріал – зразки робіт, презентація до фізкультхвилинки. Ілюстрації – відповіді до загадок, зразки робіт .

 

Девіз уроку. Душу в роботу вклади

                     Кожну хвилину в труді бережи.

 

Хід уроку

І. Організація класу.

Продзвенів уже дзвінок

Дав сигнал - почавсь урок.

Посміхніться всім навколо:

Небу, сонцю, квітам, людям,

і тоді обов҆ язково

наш урок веселим буде.

ІІ. Перевірка готовності робочих місць.

Робоче місце – це святиня!

запам҆ятаймо це віднині!

Щоб все виходило завжди,

Щоб  усім уникнути біди,

Щоб  у наших руках народилась краса,

Треба простежити : на робочому місці

Щоб були порядок й чистота

Нумо всі хором скажімо сміливо:

Матеріали повинні лежати зліва

Інструменти також знаходяться поруч,

Вони повинні лежати праворуч.

ІІІ. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.

Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці ми продовжимо ознайомлення з прийомами роботи з  кольоровим папером. Виготовимо аплікації з долоньок. А які саме скажете,  відгадавши загадки.

Загадки

  1. «Ко-ко-ко»— лунає зранку.

Принесе нам до сніданку

Пташка золоте яйце —

І корисне, і смачне.

Що ж оце за чаботурка?

Це ряба матуся… (курка).

  1. На дворі і на току —

Скрізь луна :»Ку-ку-рі-ку!»

Гордо птах цей походжає,

Дуже пишний хвостик має,

Шпори, гребінець чарівний…

Що за птах цей, дітки? …(Півень).

 Загадки про тварин: півень

 

  1. Хто однаково всіх любить

 Всіх однаково голубить?

 Кожний скоса тільки гляне,

А обняти не дістане. (Сонце)

 

 

  1. Навесні я сіяла насіннячко,
    доглядало квіти тепле літечко.
    А тепер на свято любій мамі
    подарую я червоні…( мальви )
     

 Загадка про мальви. Загадка про квіти

 


5. Наче сонце, серединка,
    пелюстків біла хустинка.
    Знає бджілка і мурашка,
     що звуть квіточку …(Ромашка)

 

Загадки про ромашку


  6. Нам потрібні голки для шиття,

а кому потрібні голки для життя?

 

 

7.  – Я вухатий ваш дружок,
     В мене сірий кожушок,
     Куций хвостик, довгі вуса,
     Я усіх, усіх боюся. ( зайчик)

 

 

 

 

Демонстрування та аналіз зразків робіт.

Сьогодні ми попрацюємо над створенням казкових образів з долоньок. Уважно розгляньте зразки робіт. Кожен з вас визначився над яким образом буде працювати. Пам҆ятайте,  роботу починатимемо з приклеювання зовнішнього кругу долоньок  у Сонечка,  Кроша , Їжачка та з правої сторони шаблону в Курочки та Півника. У кожного з вас є кольоровий папір, шаблон, ножиці, долоньки, які ви вирізали заздалегідь.

Повторення правил з безпечної поведінки.

       З ножицями

З ножицями не жартуй,

На уроках не жонглюй,

Тримаючи за гострий край,

Ти другу їх передавай.

А закінчена робота –

Потрібна ножицям турбота:

Не забудь ти їх закрити

І на місце положити.

 

         З клеєм

Клей закрити не забудь,

Ато прийдеться мабуть,

Папір від столу відривати

Та одяг дуже  довго прати.

Якщо клей на одяг капнув,

Паніки не підіймай,

А швидесенько водою

Клей з одежі відмивай.

ІV. Практична діяльність учнів. Робота над створенням аплікацій.

V. Фізкульхвилинка

Якщо взявся за роботу

З задоволенням працюй!

А як прийде відпочинок –

То ти весело танцюй.

Діти виконують танцювальні рухи разом з Колобком з музичної фізкультхвилинки.

VІ. Продовження практичної діяльності учнів.

Вчитель слідкує за поставою учнів під час роботи, надає допомогу учням.

Презентація виробів.

 P2250892.JPG      P2250890.JPG

 

 

 

VІІ.  Оформлення колективної виставки робіт « Веселі долоньки».

 

P2260898.JPG

 

VІІІ. Підсумок уроку. Прибирання робочих місць.

Ось і уроку кінець!

Хто працював, той молодець!

Що сподобалось вам, поділіться вдома.

Всі дружні й активні були увесь час.

 

  • А зараз ваш настрій на уроці оцініть , намалювавши Смайлику ротик.

( посмішка – дуже сподобалось, рівний –було все рівно, ротик вниз дивиться – не сподобалось).

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 квітня 2019
Переглядів
1942
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку