Модель
уроку фізичної культури модуль «Туризм»
7 клас
Педагогічні завдання
Сприяти формуванню понятійного апарату учнів в галузі «туризм»: компас, намет, карта, бівуак.
Спрямовувати діяльність на розвиток спритності, витривалості, корекцію постави учнів.
3. Оздоровчий компонент. О-2
Розвивати здоров’я дітей за рахунок адаптованої та конструктивної діяльності, різнобічно впливати на всі рухові та розумові здібності.
4. Виховний компонент. В-2
Виховувати злагодженість дій і поведінки в групі для досягнення спільних цілей.
Інвентар і обладнання: карта, компас, намет, спальний мішок, дрова, набивні м’ячі, скакалки, гімнастичні лави.
Дидактичний матеріал: картки з комплексами вправ, малюнки.
№ |
Назва структурного компоненту уроку |
Вимога |
Прин ципи |
Метод |
Час |
|||
1 |
Вступна частина = адаптаційна частина |
5 хв |
||||||
1.1. |
Оргмомент
|
використання вчителем різноманітних організаційних форм, засобів, методів і прийомів навчання |
Пробудження свідомості учнів |
Продуктив-но-практичний метод |
1 хв |
|||
1.2. |
Вправи на увагу «пазлова мозаїка» Учні певної команди мають скласти пазл туристичного обладнання(дод 1) |
Забезпечення виховної, розвивальної спрямованості. |
Наочності в навчанні |
1 хв |
||||
1.3. |
Туристична вікторина
|
Забезпечення освітньої, виховної, розвивальної спрямованості. |
Відкритості |
Метод без посередньої наочності |
3 хв |
|||
2 |
Підготовча частина = пошукова частина |
12 хв |
||||||
2.1. |
Різновиди ходьби та бігу
|
Досягнення оптимальної рухової активності всіх учнів протягом кожного уроку з урахуванням стану здоров’я |
Врахування індивідуаль-них особливостей учнів |
Метод спрямовано-го відчуття рухової дії |
3 хв |
|||
Біг активний, стрибки високі, біг по лаві |
Біг повільний, стрибки довільні, ходьба по лаві |
|||||||
2.2. |
Танцювальний флеш-моб
|
формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами |
Зворотного зв’язку |
4 хв |
||||
Рухова амплітуда середня |
Рухова амплітуда довільна |
|||||||
2.3. |
«COOL GAMES»
|
Забезпечення диференційованого підходу до учнів з урахуванням стану їхнього здоров’я, статі, рівня фізичного розвитку, підготовленості. |
Забезпечення радості від успіхів у навчанні |
Ігровий/ змагальний |
7 хв |
|||
Стрибок стандартний |
Стрибки по 2-3 з зупинкою |
|||||||
3 |
Основна частина= тренувальна частина |
16 хв |
||||||
3.2. |
«Колове тренування» - учні готують і прибирають робочі місця; - переходять від одного місця тренувань до іншого за сигналом;
|
Забезпечення освітньої, виховної, оздоровчої, розвивальної та інструктивної спрямованості.
https://docs.google.com/presentation/d/1t_kNpnC5zI09qa1erNBv7eTVPnUvl0T5/edit#slide=id.p13 |
“Коловерту” |
Метод “методичної вертушки” |
7 хв |
|||
Вправи активні, амплітуда середня, стрибки високі, злагоджена робота в групах |
Темп задовільний, стрибки прийнятні, злагоджена робота в групах |
|||||||
3.3. |
«У тренера»
виконати певну вправу з використанням цього інвентарю;
|
Забезпечення диференційованого підходу до учнів з урахуванням стану їхнього здоров’я, статі, рівня фізичного розвитку, підготовленості. |
Спрямовано-сті на гармонійний розвиток особистості
|
Пояснювально-спонукаль-ний метод |
9 хв |
|||
Учні, що мають достатню підготовленість виконують своє завдання та завдання Тренера |
Учні, що мають недостатню підготовле-ність виконують завдання Тренера |
Учні, що мають середню підготовле-ність виконують завдання Інструктора з ТБ |
||||||
4 |
Заключна частина= мотиваційна частина |
5 хв |
||||||
4.2. |
«Мій м’яч » творчий процес |
Досягнення оптимальної рухової активності всіх учнів протягом кожного етапу уроку з урахуванням стану їх здоров’я.
|
Врахування індивідуаль-них особливостей учнів |
Метод спрямовано-го відчуття рухової дії |
4 хв |
|||
Дівчата організують пляжний волейбол в колі |
Хлопці грають у парний футбол |
|||||||
|
||||||||
4.2. |
«Хто молодець?»
|
Пробудження свідомості учнів |
Продуктив-но-практичний метод |
1 хв |
||||
Пульсометрія вибірково протягом уроку |
40 хв |
|||||||
Додаток 1
Додаток 2