Урок. Туризм. 9 клас

Про матеріал
Під час уроку використовується груповий метод організації учнів. Кожна група працює в одному стрімі, періодично зміюючи лідера. Дидактичні матеріали можуть викристовуватись в паперовому або електронному варіанті. На уроці тісно переплітаються теоретичні завдання і фізичні вправи.
Перегляд файлу

Модель

уроку фізичної культури модуль «Туризм»

7 клас

 Педагогічні завдання

  1. Оcвітній компонент. Н-2

Сприяти формуванню понятійного  апарату учнів в галузі «туризм»: компас, намет, карта, бівуак.

  1. Тренувальний компонент.

Спрямовувати діяльність на розвиток спритності, витривалості, корекцію постави учнів.

3. Оздоровчий компонент. О-2

Розвивати здоров’я дітей за рахунок адаптованої та конструктивної діяльності, різнобічно впливати на всі рухові  та розумові здібності.

4.  Виховний компонент. В-2

          Виховувати злагодженість дій і поведінки в групі для досягнення спільних цілей.

Інвентар і обладнання: карта, компас, намет, спальний мішок, дрова, набивні м’ячі, скакалки, гімнастичні лави.

Дидактичний матеріал: картки з комплексами вправ, малюнки.

 

Назва структурного компоненту уроку

Вимога

Прин

ципи

Метод

Час

1

Вступна частина = адаптаційна частина

5 хв

1.1.

Оргмомент

  • Шикування за ситуативним вибором

використання вчителем різноманітних організаційних форм, засобів, методів і прийомів навчання

Пробудження свідомості учнів

Продуктив-но-практичний метод

1 хв

1.2.

Вправи на  увагу «пазлова мозаїка»

Учні певної команди мають скласти пазл туристичного обладнання(дод 1)

Забезпечення виховної, розвивальної спрямованості.

Наочності в навчанні

Інструктив-но/ продуктивно практичний метод

1 хв

1.3.

Туристична вікторина

  • стоячи в колі  учні відповідають на запитання та виконують рухи (дод 2)

Забезпечення освітньої, виховної, розвивальної спрямованості.

Відкритості

Метод без посередньої наочності

3 хв

2

Підготовча частина = пошукова частина

12 хв

2.1.

Різновиди ходьби та бігу

  •  ЗРВ в русі
  • біг з перешкодами: бар’єри, зигзаг, підйом на висоту.

Досягнення оптимальної рухової активності всіх учнів протягом кожного уроку з урахуванням стану здоров’я

Врахування індивідуаль-них особливостей учнів

Метод спрямовано-го відчуття рухової дії

3 хв

Біг активний, стрибки високі, біг по лаві

Біг повільний, стрибки довільні, ходьба по лаві

2.2.

Танцювальний  флеш-моб

  • виконання вправ домашнього завдання

 

формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами

 Зворотного зв’язку

Метод опосередко-ваної наочності

4 хв

Рухова амплітуда середня

Рухова амплітуда довільна

2.3.

«COOL GAMES»

  • учні шикуються в колони для естафет;
  • 1 естафета: «Не спіши, щоб встигнути»
  • 2 естафета: «Переправа»
  • 3 естафета: «Класики».

Забезпечення диференційованого підходу до учнів з урахуванням стану їхнього здоров’я, статі, рівня фізичного розвитку, підготовленості.

Забезпечення  радості від успіхів у навчанні

Ігровий/ змагальний

7 хв

Стрибок  стандартний

Стрибки по 2-3 з зупинкою

3

Основна частина= тренувальна частина

16 хв

3.2.

«Колове тренування»

     - учні готують і прибирають робочі місця;

     - переходять від одного місця тренувань до іншого за сигналом;

  • етапи тренувань: стрибки по купинах, переправа через колоду, підготовка рюкзака до походу, перша медична допомога (використання презентації – дод3)

Забезпечення освітньої, виховної, оздоровчої, розвивальної та інструктивної спрямованості.

 

 

 

 

 

https://docs.google.com/presentation/d/1t_kNpnC5zI09qa1erNBv7eTVPnUvl0T5/edit#slide=id.p13

“Коловерту”

Метод “методичної вертушки”

7 хв

Вправи активні, амплітуда середня, стрибки високі, злагоджена робота в групах

Темп задовільний, стрибки прийнятні, злагоджена робота в групах

3.3.

 «У тренера»

  • учні займають чотири  зони активності
  • 1: вибір бівуаку та встановлення намету, інструкцію щодо намету дає вчитель, учень – правила  безпеки на місцевості;

виконати певну вправу з використанням цього інвентарю;

  • 2: підготовка до ночівлі в спальному мішку; інструкцію щодо намету дає Тренер, учень – правила  безпеки на місцевості; виконати певну вправу з використанням цього інвентарю;
  • 3: робота з картою за комп’ютером, інструкцію щодо намету дає вчитель, визначають об’єкти на місцевості та наносять на карту учні колективно;
  • 4 : вибір місця та розпалення багаття, інструкцію щодо багаття дає Тренер, учень – правила  безпеки на місцевості; виконати певну вправу з використанням цього інвентарю

Забезпечення диференційованого підходу до учнів з урахуванням стану їхнього здоров’я, статі, рівня фізичного розвитку, підготовленості.

Спрямовано-сті на гармонійний розвиток особистості

 

Пояснювально-спонукаль-ний метод

9 хв

Учні, що мають достатню підготовленість виконують своє завдання та завдання Тренера

Учні, що мають недостатню підготовле-ність виконують завдання Тренера

Учні, що мають середню підготовле-ність виконують завдання Інструктора з ТБ

4

Заключна частина= мотиваційна частина

5 хв

4.2.

«Мій м’яч » творчий процес

Досягнення оптимальної рухової активності всіх учнів протягом кожного етапу уроку з урахуванням стану їх здоров’я.

 

Врахування індивідуаль-них особливостей учнів

Метод спрямовано-го відчуття рухової дії

4 хв

Дівчата організують пляжний волейбол в колі

Хлопці грають у парний футбол

  • дихальні вправи

4.2.

«Хто молодець?»

  • підсумки уроку

Пробудження свідомості учнів

Продуктив-но-практичний метод

1 хв

Пульсометрія вибірково протягом уроку

40 хв

 

 

 

Додаток 1

 

 

       

 

 

Додаток 2

 

 

 

                                                                                                                                                                         

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 травня 2022
Переглядів
239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку