Урок "Тварини - наші друзі.Взаємовідносити між людиною і твариною"

Про матеріал
Тема: Тварини – наші друзі Мета: • сформувати первинні уявлення дітей про правила догляду за собаками і котами; • закріпити знання та навички безпечної поведінки при зустрічі з безпритульними тваринами; • розвивати вміння спостерігати за тваринами, описувати зовнішній вигляд тварин, доглядати за ними; • виховувати любов до тварин, відповідальність за них і дбайливе ставлення до них.
Перегляд файлу

Тема: Тварини – наші друзі

Мета:

  • сформувати первинні уявлення дітей про правила догляду за собаками і котами;
  • закріпити знання та навички безпечної поведінки при зустрічі з безпритульними тваринами;
  • розвивати вміння спостерігати за тваринами, описувати зовнішній вигляд тварин, доглядати за ними;
  •  виховувати любов до тварин, відповідальність за них і дбайливе ставлення до них.

Матеріали та обладнання: проектор/телевізор.

Хід заняття

  1. Організація початку заняття
    • Добрий день,дітки! Сядьте рівненько,випрямте спинки,ручки покладіть на парти і уважно слухаємо.Пам’ятайте,з місця не викрикуйте,а підіймайте ручки.
    • Слайд № 1

  1. Повідомлення теми заняття
  1. Загадки

Діти, відгадайте загадки

  • У мене вірний є друзяка - 
    Не розбишака, не бурлака,
    Не забіяка, не зівака,
    Не задавака, не гуляка,
    От тільки жаль - він не балака.
    Хто ж він? Впізнали?
    То -  ...  (собака)
  • Шерст гладенька
    І м'якенька
    Спинка гнеться,
    Хвостик в'ється - 
    Тільки лапки
    Цап-царапки!
    (Котик)
  • Молодці! Діти, подивіться на презентацію. (Слайд)
  • Хто зображений на малюнках?
  • Як одним словом можна все це назвати? (Тварини)
  • Тож про кого ми сьогодні будемо з вами говорити?
  • Так, правильно, про тварин, а саме про котиків і сабачок. Тема нашого заняття: «Тварини- наші друзі».
  • Слайд № 2

 

ІІІ. Робота за темою заняття

1. Бесіда

 - А у кого з вас вдома є домашній песик чи котик?

-  Як їх звати?

- Як ви за ними турбуєтеся?

-  Діти, ви чули коли-небудь вислів: «Ми відповідальні за тих, кого приручили». Цей вислів означає, що, беручи в дім будь-яку живу істоту, ми беремо на себе велику відповідальність. Адже тварини беззахисні перед людиною, тому їх не можна зраджувати та кривдити. - Щоб у вашого домашнього улюбленця завжди був гарний настрій, слід правильно за ним доглядати. - Будь-яка тварина – це велика відповідальність, і перед тим, як завести собі улюбленця, необхідно дізнатись, що ж йому потрібно.

- Подивіться на екран.  Що треба робити, щоб нашим тваринкам було добре?

Слайд № 3

 

  1. Гра «Мій пухнастий друг»
    • Подивіться на екран та оберіть, що необхідно для тваринки, щоб їй було комфортно жити з нами.
    • Слайд № 4

Фізхвилинка

Слайд № 5

 

  1. Відео «Цікаві факти про котів та собак»
    • Діти, а що ви знаєте цікавого про котиків та собачок?
    • Подивіться відео та дізнаєтеся багато цікавого про тваринок.
    • Слайд № 6, 7

 

https://www.youtube.com/watch?v=M8rmI4u-qII

https://www.youtube.com/watch?v=norYK-SPqvQ

 

ІV. Підсумок заняття

  1. Гра «Мрії пухнастиків»

Правила гри: учні ланцюжком говорять, як би вони хотіли, щоб до них ставилися, якби вони були домашніми улюбленцями. Вчитель подає приклад: «Якби я була котиком, я б хотіла, щоб мене брали на ручки і гладили мені животик» або «Якби я був песиком, то я б хотів, щоб зі мною якнайдовше гуляли зранку та ввечері».

2.  Бесіда [Слайд]

 - Молодці, діти, тепер я бачу, що ви добре розумієте потреби домашніх улюбленців і знаєте, як про них піклуватись. Тож ніколи не кидайте своїх пухнастих друзів та пам’ятайте: ми завжди відповідаємо за тих, кого приручили. Майте чуйне, щедре і добре серце, щоб знайшлося в ньому місце і маленькій комашці, і тваринці. - Дякую за увагу! Бажаю вам бути завжди уважними до наших пухнастих друзів і турбуватися про них!

3.Відвідування шкільного живого куточка

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
973
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку