Тема: Тварини – наші друзі
Мета:
Матеріали та обладнання: проектор/телевізор.
Хід заняття
Діти, відгадайте загадки
ІІІ. Робота за темою заняття
1. Бесіда
- А у кого з вас вдома є домашній песик чи котик?
- Як їх звати?
- Як ви за ними турбуєтеся?
- Діти, ви чули коли-небудь вислів: «Ми відповідальні за тих, кого приручили». Цей вислів означає, що, беручи в дім будь-яку живу істоту, ми беремо на себе велику відповідальність. Адже тварини беззахисні перед людиною, тому їх не можна зраджувати та кривдити. - Щоб у вашого домашнього улюбленця завжди був гарний настрій, слід правильно за ним доглядати. - Будь-яка тварина – це велика відповідальність, і перед тим, як завести собі улюбленця, необхідно дізнатись, що ж йому потрібно.
- Подивіться на екран. Що треба робити, щоб нашим тваринкам було добре?
Слайд № 3
Фізхвилинка
Слайд № 5
https://www.youtube.com/watch?v=M8rmI4u-qII
https://www.youtube.com/watch?v=norYK-SPqvQ
ІV. Підсумок заняття
Правила гри: учні ланцюжком говорять, як би вони хотіли, щоб до них ставилися, якби вони були домашніми улюбленцями. Вчитель подає приклад: «Якби я була котиком, я б хотіла, щоб мене брали на ручки і гладили мені животик» або «Якби я був песиком, то я б хотів, щоб зі мною якнайдовше гуляли зранку та ввечері».
2. Бесіда [Слайд]
- Молодці, діти, тепер я бачу, що ви добре розумієте потреби домашніх улюбленців і знаєте, як про них піклуватись. Тож ніколи не кидайте своїх пухнастих друзів та пам’ятайте: ми завжди відповідаємо за тих, кого приручили. Майте чуйне, щедре і добре серце, щоб знайшлося в ньому місце і маленькій комашці, і тваринці. - Дякую за увагу! Бажаю вам бути завжди уважними до наших пухнастих друзів і турбуватися про них!
3.Відвідування шкільного живого куточка