Урок у 1 класі "Дикі тварини. У зоопарку."

Про матеріал
Конспект уроку для 1 класу "Дикі тварини. У зоопарку." до підручника Карпюк О.Д. "English with Smiling Sam"
Перегляд файлу

Тема уроку: Дикі тварини. У зоопарку.

Мета уроку: вводити нову лексику; вводити нові структури; практикувати назви тварин

Матеріали: підручник, зошит,  аудіо, картки # 51-57, тварини міні-картки, олівці різних кольорів.

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент. Введення в англомовну атмосферу

1. Привітання.

T:  Good morning, children!

P: Good morning, teacher! 

 

  1.                   Фонетична зарядка.

Гра  "ланцюг.

Попросіть учнів відкрити підручники на сторінці 107. Зверніть свою увагу на тварин внизу сторінки. Поясніть їм, що вони будуть говорити в ланцюзі. P1 вказує на першу домашню тварину в словнику і запитує “What is this?”, P2 відповідає: “Look! It’s a …”. P2 задає  питання, що вказує на другу тварину, зображеного в словнику. P3 відповідає і задає P4 те ж питання, вказуючи на третю тварину.

The (Not So Secret) Life (Expectancy) Of Pets | Everplans

ІІ. Основна частина уроку

  1.                   Поясніть учням, що вони збираються слухати пісню.

Brown and yellow, (twice)

Pink and green, (twice)

Orange, red and blue - (twice)

I choose you. (twice)

Заохочуйте учнів підспівувати.

Підніміть картки з кольорми по одному в порядку пісні. Чітко назвіть кожен колір і  скажіть учням щоб повторили за вами. Допоможіть учням  правильно вимовляти звук [r] в словах ‘brown’, ‘red’, ‘green’, ‘orange’.

Colors in English

  1.                   Скажіть учням відкрити свої книги на с. 50  і знову слухати пісню, яка вказує на відповідні кольори. Увімкніть

Аудіо (доріжки-4-Les_3-1). 

 Попросіть кількох добровольців назвати кольори в порядку фотографій вгорі сторінки.

Підніміть книгу і зверніть увагу учнів  на дітей з домашніми тваринами. Запитайте, що вони бачать на картинках.

Запитайте чи  хтось має домашню тварину. Запитайте, якого кольору його улюбленець.  Слухати дітей, у яких є домашні тварини, і вкажіть на кожну дитину і його / її вихованця.

Відтворення аудіо PB (доріжка Unit-4-Les_3-3).

 I have got a pet. It’s a fish. It’s red.

 I have got a pet. It’s a hamster. It’s yellow.

 I have got a pet. It’s a pig. It’s pink.

I have got a pet. It’s a dog. It’s brown.

I have got a pet. It’s a parrot. It’s blue.

 I have got a pet. It’s a turtle. It’s green.

I have got a pet. It’s a bird. It’s orange.

Відтворення аудіо  знову і зробить паузи після кожної пропозиції для того щоб учні змогли повторити.

 

3. Попросіть учнів відкрити свої зошити на с. 36 завдання 1 і скажи їм, щоб слухали аудіо. Відтворення аудіо (Track Act.Book_Smiling Sam-U 4-p 37_task 1). Зробить більше пауз, щоб діти поставили цифри і розфарбували домашні тварини.

One. Pink pig.

Two. Brown turtle.

Three. Green parrot.

 Four. Blue fish.

 Five. Yellow bird.

Six. Orange hamster.

Попросіть кількох учнів  продемонструвати свої кольорові мальнки домашніх тварин в зошиті. Вони повинні вказати на домашню тварину, сказати номер, назвати колір і домашню тварину.

 

III. Заключна частина уроку

Завершіть урок піснею про кольори.

Відтворення MP3 або аудіо. Співайте разом з вашими учнями.

 

docx
Додано
23 жовтня
Переглядів
134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку