Тема уроку: Дикі тварини. У зоопарку.
Мета уроку: вводити нову лексику; вводити нові структури; практикувати назви тварин
Матеріали: підручник, зошит, аудіо, картки # 51-57, тварини міні-картки, олівці різних кольорів.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент. Введення в англомовну атмосферу
1. Привітання.
T: Good morning, children!
P: Good morning, teacher!
Гра "ланцюг.
Попросіть учнів відкрити підручники на сторінці 107. Зверніть свою увагу на тварин внизу сторінки. Поясніть їм, що вони будуть говорити в ланцюзі. P1 вказує на першу домашню тварину в словнику і запитує “What is this?”, P2 відповідає: “Look! It’s a …”. P2 задає питання, що вказує на другу тварину, зображеного в словнику. P3 відповідає і задає P4 те ж питання, вказуючи на третю тварину.
ІІ. Основна частина уроку
Brown and yellow, (twice)
Pink and green, (twice)
Orange, red and blue - (twice)
I choose you. (twice)
Заохочуйте учнів підспівувати.
Підніміть картки з кольорми по одному в порядку пісні. Чітко назвіть кожен колір і скажіть учням щоб повторили за вами. Допоможіть учням правильно вимовляти звук [r] в словах ‘brown’, ‘red’, ‘green’, ‘orange’.
Аудіо (доріжки-4-Les_3-1).
Попросіть кількох добровольців назвати кольори в порядку фотографій вгорі сторінки.
Підніміть книгу і зверніть увагу учнів на дітей з домашніми тваринами. Запитайте, що вони бачать на картинках.
Запитайте чи хтось має домашню тварину. Запитайте, якого кольору його улюбленець. Слухати дітей, у яких є домашні тварини, і вкажіть на кожну дитину і його / її вихованця.
Відтворення аудіо PB (доріжка Unit-4-Les_3-3).
I have got a pet. It’s a fish. It’s red.
I have got a pet. It’s a hamster. It’s yellow.
I have got a pet. It’s a pig. It’s pink.
I have got a pet. It’s a dog. It’s brown.
I have got a pet. It’s a parrot. It’s blue.
I have got a pet. It’s a turtle. It’s green.
I have got a pet. It’s a bird. It’s orange.
Відтворення аудіо знову і зробить паузи після кожної пропозиції для того щоб учні змогли повторити.
3. Попросіть учнів відкрити свої зошити на с. 36 завдання 1 і скажи їм, щоб слухали аудіо. Відтворення аудіо (Track Act.Book_Smiling Sam-U 4-p 37_task 1). Зробить більше пауз, щоб діти поставили цифри і розфарбували домашні тварини.
One. Pink pig.
Two. Brown turtle.
Three. Green parrot.
Four. Blue fish.
Five. Yellow bird.
Six. Orange hamster.
Попросіть кількох учнів продемонструвати свої кольорові мальнки домашніх тварин в зошиті. Вони повинні вказати на домашню тварину, сказати номер, назвати колір і домашню тварину.
III. Заключна частина уроку
Завершіть урок піснею про кольори.
Відтворення MP3 або аудіо. Співайте разом з вашими учнями.