Урок у 1му класі: «У гості до казки. «Ріпка», заняття №24 "Світ чекає крилатих"

Про матеріал
Розгорнутий план-конспект уроку з англійської мови у 1му класі з теми: «У гості до казки. «Ріпка», заняття №24 за програмою "Світ чекає крилатих""
Перегляд файлу

Конспект уроку з англійської мови у 1му класі

з теми: «У гості до казки. «Ріпка», заняття №24

Підготувала і провела вчитель англійської мови Супрун І.Ю.

 

Мета уроку: Введення та активізація нового лексичного матеріалу.

                       Вдосконалювати навички та вміння.

Завдання:

  1. Освітні:
  •      Формування іншомовних фонетичних та лексичних навичок.
  •      Збагачення досвіду різних видів мовленнєвої діяльності.

 

2. Розвиваючі:

  •      Розвиток пізнавальних здібностей дитини.
  •      Розвиток вміння працювати з різними джерелами інформації.

 

3. Виховні:

  •      Формування культури спілкування у різних формах і видах діяльності.
  •      Формування позитивного емоційно-ціннісного ставлення дитини до англійської мови.

 

Оснащення: проектор з екраном, роздатковий матеріал, робочий зошит.



 

 

 

 

 

 

 


Хід уроку:

 

  1. Організаційний момент (8хв).

Привітання (2 хв)

 

Учитель: - The bell has gone. Stand up, please.

Good morning! 

Учні: - Good Morning!

Учитель: Діти, ми продовжуємо вивчати англійську мову. Let’s start our lesson! I’m glad to see you! How are you? Come up to the board and show your mood!

  • Учні по черзі підходять до квітів і визначають свій настрій.

 

Мовленнєва зарядка (бесіда за питаннями) (5 хв)

Учитель: Now, let’s make up dialogues! Who wants to be the first?

  • Учні у парах розігрують діалоги, вивчені раніше. Закріплюють пройдений матеріал.

Учитель: How’s the weather today?

  • Учитель показує картки з погодою і запитує. Учні відповідають, відповідно погоди, що за вікном: ‘Is it sunny/rainy/windy/cloudy? Yes, it is/No, it is not.’

 

  1. Ознайомлення з назвою, тематикою та задачами уроку (1 хв)

 

Учитель: Children, look at the picture! What do you see? What is the name of this story? You are right! It is ’Ripka’! Today we’re going to travel to the world of fairy-tales. Let’s start!

 

  1. Основна частина уроку № 1 (16 хв).

 

  1. Відпрацювання пройденого лексичного матеріалу (4 хв).

 

Учитель: Listen to the story! Long, long ago there lived a family…Let’s listen and mark family members. Be careful!

 

  • Повторення вивчених ЛО. Учні слухають аудіозапис, де члени родини названі не по порядку, і нумерують їх над кожним малюнком: 13-42-1

o sister 1

o grandmother 2

o brother 3

o mother 4

o grandfather 5

o father 6

 

Учитель: Now, let’s sing a song ‘My family’ all together.

 

  • Далі учні співають пісню ‘My family’ у відео супроводі.

 

  1. Введення нових ЛО теми (3 хв)

 

Учитель: So now we know family members! Oh, and what do you see in picture 2? Correct, it’s Ripka and other characters!

 

  • Вправа 1 Вивчення нових ЛО. Робота з аудіозаписом: 13-42-2  dog, cat, mouse, seed, turnip

- Опис тварин та рослин з використанням прикметників:

- It is … (big/small, colours)

- Перевірка: учень називає деякі ЛО – інші їх обводять або позначають.

- Артикуляційні вправи на повторення звуків [ɑː], [ə]: учні визначають, фотографії артикуляцій яких звуків вони бачать в рожевому полі справа; позначають кожне фото окремим кольором; знаходять малюнки на розвороті, які зображують об’єкти

з відповідними звуками, - та обводять їх тим же кольором.

 

Учитель: Діти, пам’ятаєте на чому будується казка «Ріпка»? Правильно, на допомозі. Ось і у нашого Лаксика є друзі, які не можуть щось зробити. Давайте їм допоможемо!

 

  1. Вивчення та відпрацювання граматичних конструкцій (7 хв)

 

  • Вправа 2 - Учні називають, які проблеми зображені на малюночках навколо лаксика.

      o I can’t play volleyball

o I can’t open a book

o I can’t play tennis

o I can’t stand up

o I can’t play football

                     o I can’t count

  • Вивчення та відпрацювання фраз    o Hey, come and help!     O OK, I can help.
  • Робота в парах –відпрацювання мікродіалогів (одна дитина–прохає про допомогу, інша –як лаксик буде допомагати):   o I can’t…Hey, come and help!    O OK, I can help.

 

Фізкультхвилинка (2 хв).

Учитель: Now, it’s time to have fun! Stand up! Repeat after me!

Hands up! Hands down!

Hands on the hip! Sit down!

Stand up! Hands to the sides!

Bend left! Bend right!

One, two, three, hop!

One, two, three stop!

  • Вчитель виконує вправи, учні повторюють. Руханка виконується тричі, кожного разу збільшується темп.

 

  1. Основна частина уроку № 2 (11 хв).

 

  1. Вивчення нових ЛО. Робота з аудіозаписом: (4 хв)

13-43-1   рlant, water, grow, it is big, pull

- Діти придумують, як ці дії можна імітувати та демонструють під час повторення (ці ж рухи можна буде використовувати в пісні у виставі), додаючи пізніше фразу This is the way…

- З’єднують лініями малюнки: які дії та стани стосуються ріпки (grow, it is big), а які батька (plant, water, pull)

 

  1. Робота у групах. Діалогічне мовлення (5 хв).

 

- Учні, працюючи в міні-групах, нумерують малюнки в тому порядку, в якому, на їх думку, вони йдуть у казці

- Учні слухають аудіозапис (13-43-2) та перевіряють

1 It is a family: a grandfather, a grandmother, a father, a mother, a sister and a brother.

2 Father plants a seed.

3 Father waters a seed.

4 Turnip grows and grows.

5 Turnip grows big.

6 Father pulls the turnip.

- Учні описують малюнки, складаючи їх в першу частину казки.

 

3) Підведення підсумків уроку (2 хв).

 

Учитель: I’d  like  to  say  that  you  were  perfect. We have done a lot and learned a lot. The lesson is over. Goodbye!

  • Вчитель ще раз проходить і переглядає роботу учнів в зошитах на уроці. Потім учні встають з-за парт. Прощаються.

 

1

 

docx
Додано
17 грудня 2022
Переглядів
330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку