Конспект уроку "Story Time"

Про матеріал
Конспект уроку включає в себе таку мету: повторити англійський алфавіт; закріпити всі вивчені назви тварин, іграшок та кольорів; розвивати інтонаційний слух, мовленнєву реакцію, оперативну пам'ять; розвивати навички діалогічного мовлення; формувати навички письма; формувати позитивну мотивацію до вивчення англійської мови; виховувати любов до навчання; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Перегляд файлу

Дата: 04.02.2021

Тема: Іграшки

Мета: закріпити вимову та значення назв іграшок; практикувати діалог з цими словами; розвивати вміння розповідати за малюнком, розвивати увагу, навички аудіювання, усного мовлення; виховувати доброзичливість, старанність, звичку до систематичної розумової праці.

Обладнання: презентація.

Хід уроку

  1. Організаційна частина

1.1 Привітання

-Hello, children! My name is Ksenia Eugenivna. I’m your teacher today. Take you seats.

1.2 Введення в іншомовну атмосферу

Boys and girls,

Girls and boys

Like to play

With their toys.

-Please look at the board, now I will read the poem, and you listen (Будь ласка подивіться на дошку, зараз я прочитаю скоромовку, а ви уважно слухайте)

-Read after me line by line (Читати після мене рядок за рядком)

-Read with me (Читаємо за мною)

-Read without me (Читаємо без мене)

-Who wants to read? (Хто хоче читати?)

  1. Основна частина

2.1 Повідомлення теми уроку

Сьогодні ми з вами будемо розмовляти про іграшки. Let’s start our lesson.

2.2 Повторення вивченої лексики

  • Учитель показує малюнки із зображеннями різних іграшок. Діти повинні сказати назву іграшки, її колір та кількість.
  • Учитель показує на малюнок і навмисно помиляється. Діти погоджуються “You are right” або заперечують “You are wrong”.
  • Учитель показує малюнок і запитує “What is this?” Учні відповідають.

2.3 Навчання читання

1) Pre – Reading Activity (Етап підготовки техніки читання)

-Open your textbooks on page 65.

-What does the picture show?

-What are the names of the boy and the girl?

-What do you think they will talk about?

2) While Reading. (Етап техніки читання)

-Let's name all the toys that are depicted in circles.

-Now name the color of each toy.

-Now name the color of each toy.

3) Post – Reading Activity. (Етап перевірки розуміння тексту)

  • Гра «Відгадай».

Учитель показує картку, де у кружечку видно частину якоїсь іграшки, діти відгадують, що зображено на малюнку.

  • Гра «Що зникло?»

спочатку 1, потім більше малюнків. Діти називають предмети, які зникли.

2.4 Фізкультхвилинка (відео)

2.5 Практичне використання вивченого матеріалу

-And where do you think whose toy is?

-Let's name the toys that belong to Anne and that belong to Bob.

-Як правильно потрібно сказати, що ви маєте іграшку?

-Для цього ми використовуємо конструкцію I has got…

-Тепер давайте правильно скажемо, які іграшки належать Anne та Bob.

Заключна частина

3.1 Home task

Назвіть іграшки англійською мовою.

Скажіть, які іграшки у вас є. I have got a … .

3.2 Підсумок

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
19 грудня 2022
Переглядів
673
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку