Конспект уроку "Мої іграшки"

Про матеріал
Конспект уроку включає в себе таку мету: повторити і закріпити матеріал попереднього уроку; ввести нову конструкцію: It`s my plane/It`s my car; розвивати діалогічне мовлення; вміння розповідати за малюнком; виховувати комунікативність, формувати доброзичливість, толерантність.
Перегляд файлу

Дата: 01.02.2021

Тема: Мої іграшки

Мета: повторити і закріпити матеріал попереднього уроку; ввести нову конструкцію: It`s my plane/It`s my car; розвивати діалогічне мовлення; вміння розповідати за малюнком; виховувати комунікативність, формувати доброзичливість, толерантність.

Обладнання: презентація.

Хід уроку

  1. Організаційна частина

1.1 Привітання

-Hello, children! My name is Ksenia Eugenivna. I’m your teacher today. Take you seats.

1.2 Введення в іншомовну атмосферу

Balls and dolls

Dolls and balls

I have got

Many toys.

-Please look at the board, now I will read the poem, and you listen (Будь ласка подивіться на дошку, зараз я прочитаю скоромовку, а ви уважно слухайте)

-Read after me line by line (Читати після мене рядок за рядком)

-Read with me (Читаємо за мною)

-Read without me (Читаємо без мене)

-Who wants to read? (Хто хоче читати?)

  1. Основна частина

2.1 Повідомлення теми уроку

Сьогодні ми з вами повторимо назви різних іграшок, які вже вивчали. Будемо розігрувати діалоги, гратись, співати пісень. Let’s start our lesson.

2.2 Повторення вивченої лексики

Гра «Назви картинку»

I’ll show you a picture and you must name it.

And you also say what toys have you got at home.

2.3 Навчання читання

1) Pre – Reading Activity (Етап підготовки техніки читання)

Children, open your textbooks on page 63.

-What is shown in the picture?

-What do you think the guys are talking about?

-What toys did you notice in the picture?

2) While Reading. (Етап техніки читання)

-And now let's read the dialogue of these guys with you and find out what they were discussing.

3) Post – Reading Activity. (Етап перевірки розуміння тексту)

-We read the dialogue. What did you learn from the text?

-А як на англійській мові буде коробка іграшок?

-What names of toys did you find in the text? Name them.

-Did you read the dialogue carefully? Who can say the name of the boy in the red T-shirt?

-Did you notice that Ron is very greedy?

-How did you notice that? What exactly did Ron say when he didn't want to share his toys?

-Він використовував таку конструкцію It`s my plane/It`s my car. А це означає, що всі іграшки належать йому.

-Is it good to be greedy?

-Do you share your toys with friends?

2.4 Фізкультхвилинка (відео)

2.5 Практичне використання вивченого матеріалу

-See page 64. What is shown in the figure?

-What exactly did the dog do?

-What toy did the dog grab?

-What does Ron tell her?

  1. Заключна частина

3.1 Home task

-And now pay attention to the song and the picture to it.

-Look at the picture and tell us what toys we will sing about.

-Я вам показую малюнок із зображенням іграшок. А ви мені даєте їх назву на англійській мові.

3.2 Підсумок

-Well done, you remember the names of the toys very well.

-Now let's sing a song together. We begin ...

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
19 грудня 2022
Переглядів
310
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку