Урок у 2 класі по О.Я.Савченко з теми "Передбачення результату виконання алгоритму"

Про матеріал
Розробка уроку у 2 класі з теми "Передбачення результату виконання алгоритму" по О.Я.Савченко Мета уроку: - навчальна: навчити надавати команди виконавцю в середовищах програмування, передбачати результати виконання алгоритму; - розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення; - виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.
Перегляд файлу

2 клас (по О.Я. Савченко)

Тема. Передбачення результату виконання алгоритму.

 

Цілі уроку:

- навчальна: навчити надавати команди виконавцю в середовищах програмування, передбачати результати виконання алгоритму;

- розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;

- виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Мета роботи:

формувати предметні компетентності: формувати вміння надавати команди виконавцю в комп’ютерному середовищі виконавця;

розвивати ключові компетентності:

- спілкування рідною мовою;

- інформаційно-цифрова компетентність;

- уміння вчитися.

 

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

 

Обладнання та наочність: дошка, проєктор, комп’ютери, презентація, відеоінструкція з безпеки життєдіяльності (БЖ) у кабінеті інформатики,   фізкультхвилинка (руханка), гімнастика для очей. 

 

Програмне забезпечення: браузер, Година коду, LearningApps.

 

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

 

Хід уроку

 

І. Організаційний етап (привітання, перевірка присутніх, перевірка готовності учнів до уроку)

  1.           Привітання

Пролунав гучний дзвінок

– Налаштуйтесь на урок.

Всі зібрались в класі діти?!

Домовляймось не шуміти.

Як питають – то кажіть,

Тільки руку підійміть.

Наш комп’ютер – то машина,

Ну а ти - лише дитина.

Про безпеку пам’ятай,

Що не знаєш запитай.

  1.           Створення психологічного настрою

- Погляньте на мене своїми оченятами, посміхнімося один одному. Подаруймо частиночку своєї теплоти і гарного настрою всім, хто навколо (учні дмухають на руку).

- А тепер з гарним настроєм, беремося до роботи...

ІІ. Актуалізація опорних знань

 Згадуємо Правила поведінки в кабінеті інфориатики

 https://cutt.ly/AjbR19u  

Бліцопитування

  1. Що таке послідовність дій?
  2. Що таке команда?
  3. Кого називають виконавцем послідовності дій? Наведіть приклади виконавців послідовностей дій.
  4. Складіть послідовність дій, як ви збираєтесь до школи.
  5. Складіть послідовність дій приготування улюбленої страви.

Виконання інтерактивних вправ

https://learningapps.org/1935316

https://learningapps.org/4541056

Вправа «Виправте помилку в послідовності дій»

  1. Візьми котушку ниток.
  2. Відріж нитку потрібної довжини.
  3. Приклади ґудзик.
  4. Затягни нитку в голку.
  5. Відріж нитку.
  6. Візьми одяг.
  7. Візьми голку.
  8. Приший ґудзик.
  9. Зроби вузол.
  10.  Зав’яжи вузол на кінці нитки.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Виконайте у зошиті завдання 1 стор. 56.

У комп’ютерних середовищах виконання алгоритмів ви вже домальовували різні малюнки, використовуючи команди малювання ліній.

Але під час створення власних малюнків доводиться також змінювати напрямок руху. Для цього є команди повороту.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються проектор, мультимедійна дошка)

Що означає в алгоритмах «рухатися праворуч»? Що означає «рухатися ліворуч»?

На які кути вміє повертати виконавець алгоритму Художник? Чи можна приблизно («на око») визначити кут повороту?

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок

Виконайте у зошиті завдання 2, 3 стор. 56-57

Фізкультхвилинка

Учні виконують фізичні вправи. 

Руханка https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI

Робота за комп’ютером

  1.               Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2.               Інструктаж учителя.
  3.               Практична робота за комп’ютерами

Відкрий браузер, зайди на сайт «Година коду» до розділу «Художник». Виконай завдання.

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості

Гімнастика для очей https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

VI. Підсумки уроку. Рефлексія.

- Діти, що нового ви дізнались на сьогоднішньому уроці?

«Сигнали руками»: учні піднімають великі пальці вгору, якщо добре зрозуміли тему, опускають великі пальці вниз, якщо не зрозуміли, махають руками, якщо, в принципі, все зрозуміло, але залишилися невеликі питання.

 

 

docx
Додав(-ла)
Ворушило Ольга
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 вересня 2021
Переглядів
1516
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку