Урок Сприймання людиною інформації

Про матеріал
Конспект уроку з інформатики по темі :Сприймання людиною інформації 2 клас НУШ Тип уроку: розвитку компетентностей; Основні поняття: інформатика, інформація
Перегляд файлу

Дата                                                                                                         2 клас

УРОК 3  

Тема: Сприймання людиною інформації.

Мета:

  • формувати предметні компетентності: розуміння сутності основних понять інформатики та інформації;
  • розвивати ключові компетентності:
  • екологічна компетентність (свідоме дотримання правил безпечної поведінки під час роботи з комп’ютерною технікою);
  • інформаційно-цифрова компетентність (готовність до використання сучасних засобів комп’ютерної графіки для розв’язування навчальних, соціальних, особистісних завдань);
  • навчання впродовж життя (володіння алгоритмом використання програмних засобів; вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, самостійно приймати рішення щодо використання тих чи інших інструментів;

Тип уроку: розвитку компетентностей;

Основні поняття: інформатика, інформація

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація, картки.

Очікувані результати:

пояснює значення інформації для життя людини

наводить приклади із власного досвіду, значення інформації для себе особисто

називає органи чуття, якими людина отримує інформацію із навколишнього середовища.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Діти, подивіться один на одного, усміхніться. Тепер до мене усміхніться. Ось із таким хорошим настроєм розпочинаємо наш урок.

Давайте пригадаємо,  якими повинні бути учні на уроці? (Уважними, організованими, слухняними, активними, …)

Тож, сподіваюся, що саме такими будуть мої хлопчики і дівчатка!

ІІ. Актуалізація опорних знань

         Гра «Передай повідомлення»

Учень виходить на середину класу, витягує карточку, на якій зображено певний об’єкт і розповідає про цей об’єкт.

На карточках зображено полуницю, метелика, їжачка, м’яча  , кавуна, морозиво, кота, кубика.

Діти розповідають,вчитель доповнює .

полуниця: солодка, червона, соковита, духмяна, запашна, смачна, маленька, кругленька;

метелик: барвистий, маленький, легенький, крилатий, красивий;

їжачок: колючий, сіренький, маленький, може згортатися у клубочок, любить їсти яблучка, грибочки).

м’яч: руглий,кольоровий,великий,можна грати у фудбол.

        кавун:рослина ,однорічна, теплолюбна, жаровитривала, кругоподібна, полосата, солодка.

       морозиво :заморожений десерт, що виробляють переважно з молока, вершків, масла, цукру з додаванням смакових та запахових речовин, приємно смакувати , поживне,смачне.

     кіт:невеликий ссавець ряду хижих родини котових,пухнастий.

     яблуко:їстівний плід яблуні, соковитий, багатий на вітаміни та мікроелементи. 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Оголошення теми і мети уроку

https://www.youtube.com/watch?v=bMdAcrjUn-E

Отже, сприймаючи різноманітні повідомлення, ми отримуємо інформацію про навколишній світ, про явища, що відбуваються в ньому; дізнаємося різні новини, факти, набуваємо нових знань.

ІV. Вивчення нового матеріалу

 Протягом усієї історії свого існування люди, спілкуючись з природою та між собою, набували знань про навколишню дійсність і про самих себе. Інформація як знання або як відомості про явища та різноманітні за своєю природою об’єкти (фізичні, хімічні, біологічні, соціальні, економічні тощо), набуваються шляхом спостереження.
          Природними засобами спостереження людини є органи чуттів людини, передусім зір і слух. Спочатку різноманітні відомості просто накопичувалися людством. А вже маючи їх у достатній кількості, люди помічали, що існують певні закономірності, які можна узагальнити та обґрунтувати.

У людей п'ять органів чуття. Це: зір, слух, смак, нюх, дотик.

Прекрасний світ навколо нас=): лютого 2014

ЗІР - за допомогою очей ми знаємо, що небо синє, а соняшник жовтий.

На львівський фестиваль Jazz Bez приїде володар «Греммі» | ШоТам

СЛУХ - вухами ми чуємо спів птахів і голос мами.

То чим ми чуємо? (вухами). Вуха - орган слуху. Все, що ми чуємо - це звукові повідомлення. Повторіть хором: все, що ми чуємо - це звукові повідомлення.

 Слух так само, як і очі треба берегти. Гучна музика, різкі звуки, шум - негативно впливає на слух. Необхідно також оберігати вуха від простуди.

 

Плюшевые мишки - купить плюшевого медведя в Москве: цены в  интернет-магазине Кораблик

 

ДОТИК - погладивши м’яку іграшку, ми дізнаємося, що вона  м'яка.
Ми відчуваємо предмети, які торкаються нашої шкіри, тобто сприймаємо дотикові або тактильні повідомлення.
Тактильне відчуття – це відчуття, що виникає при дії на шкіру. Мусите пам’ятати, що не до всіх предметів можна торкатися. Слід берегти руки від гарячого, холодного, брудного.

Парфуми з феромонами: правда чи міф

НЮХ - наш помічник ніс, він допомагає відрізнити запах троянди від запаху ліків.
Носом ми відчуваємо запах. Ніс - орган нюху. Повідомлення, які ми сприймаємо з допомогою носа, називається нюховими.
Діти, запахи бувають приємні та неприємні. Ви повинні знати, що неприємні запахи переважно попереджують нас про небезпеку. Наприклад, неприємний запах продуктів попереджає, що їх їсти не можна, бо вони зіпсовані.

К новым рекордам - в Украине растут цены на лимон • EastFruit

СМАК - язик дасть сигнал, що лимон кислий, а варення солодке.

Язиком ми відчуваємо смак їжі, тобто смакові повідомлення.

 

Ці органи постійно знаходяться в роботі. Вся інформація від них поступає в мозок людини у вигляді сигналів. Мозок їх обробляє.

Гра «Органи чуття »

Учні вибирають орган чуття та клюється на хлопчика.

C:\Users\Admin\Desktop\Відкритий урок Інформатика\хлопчик.png

C:\Users\Admin\Desktop\Відкритий урок Інформатика\8.jpgC:\Users\Admin\Desktop\Відкритий урок Інформатика\8.jpg

Вправа «Яка інформація»

Виконати класифікацію об’єктів і розклеїти об’єкти у відповідну групу: слухова інформація,зорова, нюхова, тактильна ,смакова.

 

 

Група

Об’єкти

Слухова

Інформація

C:\Users\Инна\Documents\загруженное (9).jpg

 

Зорова

Інформація

C:\Users\Инна\Documents\images (6).jpg

 

C:\Users\Инна\Documents\1.jpg C:\Users\Инна\Documents\1183063.jpg

Нюхова

Інформація

C:\Users\Инна\Documents\images (5).jpg

 

C:\Users\Инна\Documents\загруженное (3).jpg C:\Users\Инна\Documents\images.jpg C:\Users\Инна\Documents\i (4).jpgC:\Users\Инна\Documents\kaminy-bannye-pechi-dymohody_5.jpg

Смакова

Інформація

C:\Users\Инна\Documents\загруженное (8).jpg

 

C:\Users\Инна\Documents\i (2).jpg  C:\Users\Инна\Documents\i (3).jpg  C:\Users\Инна\Documents\images (1).jpgC:\Users\Инна\Documents\загруженное (1).jpg

 

Тактильна

Інформація

C:\Users\Инна\Documents\i.jpg

 

C:\Users\Инна\Documents\23367.jpg C:\Users\Инна\Documents\загруженное (6).jpg C:\Users\Инна\Documents\images (3).jpg C:\Users\Инна\Documents\sashko-ta-snihovyk-300x202.jpeg

 

Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWUVІ.

V. Формування практичних вмінь та навичок

           Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером

https://learningapps.org/view2773672

 

  1. Практична робота виконується під керуванням учителя. Учитель пропонує виконати час виконання практичної роботи дотримуватися правил техніки безпеки.
  • Програма «Сходинки» - «Стрільці по яблуках».

 

Вправа для очей

https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM

 

VІІ.Підсумок уроку

Рефлексія «Смайлик»

C:\Users\Admin\Documents\stend-refleksiya-dlya-nachalnoj-shkoly-500x410-mm.jpg   все сподобалось цікавим та пізнавальним

 

C:\Users\Admin\Documents\stend-refleksiya-dlya-nachalnoj-shkoly-500x410-mm.jpg     настрій гарний, урок хороший

C:\Users\Admin\Documents\stend-refleksiya-dlya-nachalnoj-shkoly-500x410-mm.jpg нічого не сподобалось , настрій поганий

 

docx
Додав(-ла)
Пльонсак Інна
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 жовтня 2021
Переглядів
1563
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку