Урок у 3 класі НУШ "Моя сім'я"

Про матеріал
Конспект уроку у 3 класі НУШ на тему "Моя сім'я" за підручником Алли Несвіт.
Перегляд файлу

Конспект уроку з англійської мови у 3 класі за підручником Несвіт А. М.

Тема: Моя сім’я. Навчання діалогічного мовлення

Мета: Повторити лексичні одиниці теми (члени сім’ї, числівники), навчити розповідати про членів своєї сім’ї, про їхній вік; вести діалог;  вчити сприймати пісню на слух з опорою на написаний зразок та вивчити її; відпрацьовувати вимову звуків;

розвивати навики монологічного, діалогічного мовлення, аудіювання, читання, комунікативну мотивацію;

виховувати почуття поваги і любові  до своєї родини та до родичів однокласників.

Обладнання: підручник, зошит, CD –програвач, фотографії членів сім’ї, картки із словами пісні, малюнок серця.

Хід  уроку

І. Організаційний момент.

1. Вітання з учнями.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Запис дати і теми у зошитах учнів.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

а)Повторення правильної вимови звука th /ð/

б) Повторення вірша «This is my father». (Використовується технологія «Мікрофон», учні розказують вірш по одному рядку кожен.)

ІІ. Основна частина.

  1. Актуалізація опорних знань.

а)Повторення слів, вивчених на попередньому уроці (числівники від 20 до 40, назви членів сім’ї) (Гра «Іn the line». Учень отримує м’яч, називає слово українською мовою, передає іншому учневі, який перекладає дане слово та називає інше українською, передає м’яч далі... )

б) Опитування домашнього завдання:

- Розповідь дітей про членів родини. Діти показують фотографії своєї сім’ї та розповідають за зразком: «This is my mother. Her name is Ann. She is 35…» Після розповіді прикріплюють фотографію на велике серце, намальоване на ватмані.

в) Виконання вправи № 3 (с. 47)

 - Look, ask and answer.  Робота в парах. Учні опитують один одного про вік людей, зображених  на малюнках  та записують відповіді у зошитах. (Uncle William is thirty-five.)

2. Фізкультхвилинка.

 Виконання пісні із діями «We are at school today»

3. Вивчення нового матеріалу.

а) Пояснення вчителя про утворення запитань типу: Is this your father?

б) Читання пісні із пропущеними словами «Is this your father?».  Учні пробують заповнити пропуски.


Is this your father?                                

  • Is this your father?
  • Yes, ______ is.
  • Is ________ your  mother?
  • Yes, _______ is.                   

 

This is _______.

This _____ Pam.

They love me

And I ________ them.

Is this your father?

  •         Is this your father?
  • Yes, he is.
  • Is this your mother?
  • Yes, she is.                   

 

This is Ben.

This is Pam.

They love me

And I love them.


 

 

в) Запис слова love у словники.

г) Слухання пісні. Діти перевіряють, чи правильно вони заповнили пропуски.

д) Виконання пісні.

4. Закріплення вивченого матеріалу.

a) Вчитель показує на членів сімей, зображених на фотографіях дітей та ставить запитання:

- Is this your father (mother, grandmother, sister...)?

 - Yes, he (she) is.

- No, he (she) isn’t.

б) Діти за зразком ставлять запитання один одному.

ІІІ. Заключна частина

  1. Підведення підсумків уроку.
  • Про кого ви сьогодні розповідали на уроці?
  • Як ви думаєте, чому ми наклеювали фотографії у великому серці?
  • Чи є ми всі членами однієї великої української сім’ї? (Записуємо речення «We are big Ukrainian family»)
  • Чи любите ви членів своєї родини?( Do you love your family?)
  • Чи повинні ми поважати та любити  членів сім’ї своїх однокласників та друзів?
  1. Домашнє завдання.

Вправа 5 (с. 47) – прочитати діалог, обираючи правильні слова із запропонованих варіантів. Записати його у зошит.

Вивчити пісню.

 

 

Висновки

Проблема над якою працюю: «Формування мовленнєвої компетентності учнів шляхом застосування інтерактивних форм роботи на уроках англійської мови».

На даному уроці для уведення в іншомовну атмосферу та актуалізації опорних знань використала технологію «Мікрофон» та гру «In the line». Таким чином учні погралися і повторили лексику уроку. Важливим було повторення вимови звука /ð/, оскільки він зустрічається у багатьох словах теми.

При опитуванні домашнього завдання перевірено навики монологічного мовлення. Учні розповідали про членів своєї сім’ї і це було великим  мотивуючим фактором, адже набагато цікавіше говорити про людей, яких знаєш і любиш, аніж про незнайомих.

Основною метою уроку було розвивати діалогічне мовлення, тому увага приділялася побудові міні-діалогів (How old is grandmother Mary?/ Is this your mother?..) Останній тип запитання діти легко засвоїли, прослухавши та вивчивши пісню. Важливим  було  ввести ці фрази  у мовлення. Тому спочатку вчитель ставить дітям запитання, показуючи на членів сімей, зображених  на фото, а потім учні запитують один одного. Сюди ж можна додавати запитання про вік родичів. Прослуховування пісні та виконання завдань сприяли   також розвитку навиків аудіювання та читання.

Вкінці уроку учні роблять висновки, що прикріпили фото своїх родин в одне серце тому, що ми є єдиними, дружніми членами великої української сім’ї. Ми повинні поважати родини своїх друзів та однокласників так, як поважаємо свої.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Література

  1. Англійська мова: підручник для 3-го кл. загальосвіт. Навч. Закл. / А. М. Несвіт. – К.: Генеза, 2013. – 167 с.: іл.
  2. Sing Along Book (part I): Збірник навчальних пісень англійською мовою для учнів 1 – 4 класів. – Тернопіль: Лібра Терра, 2007. – 20с.: іл.
  3. 200 ігор на уроках англійської мови / Упорядник: А. В. Павлюк – Тернопіль: Мандрівець, 2002. – 56с.
  4. О. Барташніков, І Барташнікова, І. Зелена. Ігри для початкового навчання англійської мови. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2006. – 64 с.
  5. Сучасні шкільні технології. Ч. 2 / Упоряд. І. Рожнятовська, В. Зоц. – 2-ге вид., стереотипне. – К.: Ред. загальнопед. газ., 2005. – 128 с. – (Б-ка «Шк. Світу»).
  6. А. Ю. Циркаль. Огляд найбільш цікавих інтерактивних методів на заняттях з англійської мови. / Науково-практична конференція «Новітні освітні технології» - Режим доступу: http://confesp.fl.kpi.ua/fr/node/1146
  7. Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. –К., 2004. –192 с.
docx
Додано
11 лютого 2022
Переглядів
971
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку