Клас : 3 (За підручником О. Карпюк)
Тема: Я, моя родина та друзі.
Підтема: Ти добре граєш у футбол?
Мета уроку: повторення вивченої лексики з теми "Я , моя родина, мої друзі", уведення в мовлення учнів нових лексичних одиниць, розвиток навички сприймання на слух та розуміння прослуханого, комунікації, роботи в групах або в парах, виховання ціннісного ставлення до сім’ї, толерантного ставлення до інших людей, готовності до взаємодії через спільну діяльність.
Очікувані результати: в кінці уроку учні зможуть сказати як звуть їх, їхніх друзів (однокласників), запитати про це, зможуть назвати свій (їхній) вік, улюблене заняття, вмітимуть записувати своє ім’я, розповідати про свою улюблену справу, зможуть використовувати фрази "I like …", "I am (He/She is) good at …".
ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
Greeting
Вітаємося співаючи пісеньку “Hello song”.
II. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ
Phonetic drill
My name is Ann
Her name is Man
His name is Ben
Say it again
(Повторюємо декілька разів, щоразу швидше і швидше, потім навпаки)
Warming up
Вчитель показує дітям зображення певний дій і запитує (відповіді Yes, I am / No, I am not записані на класній дошці):
- Are you good at sports?
- Are you good at reading?
- Are you good at playing tennis?
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Work in groups
Кожен з дітей отримує різнокольорові квадратики, таким чином відповідно кольору відбувається поділ учнів класу на 4 групи.
Діти отримують завдання за зразком описати когось із однокласників, а інші групи повинні відгадати хто це (так роблять всі по черзі.)
Example:
Her hair is dark.
Her schoolbag is pink.
Her sweater is red.
Her name is…
Writing
Діти закінчують речення про себе письмово в зошитах
My name’s …
I’m….
I’m good at ….
I’m not good at …
Physical exercise (song “Head, Shoulders, Knees and Toes”)
Speaking
На дошці два малюнки, що розповідають про дівчинку та хлопчика. Учитель запитує, учні відповідають:
- What's his\her name?
- How old is he\she?
- Where is he\she from?
- What is he\she is good at?
Повертаємо малюнки до дошки. Учитель запитує, учні мають по пам'яті назвати факти, що запам'яталися їм.
Просимо учнів обіграти в парах інформацію. Кожен запитує про одне із зображень.
Робота в парах
Роздаємо таблички
Are you good at … |
me |
my friend |
my friend |
… football?
|
|
|
|
… basketball? |
|
|
|
… dancing?
|
|
|
|
… table tennis? |
|
|
|
… swimming? |
|
|
|
… computer games? |
|
|
|
Учні мають запитати один у одного про їх вподобання та відмічають відповіді своїх друзів в табличці. Перевіряємо всім класом.
ІІI. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
Підведення підсумків.
Рефлексія
Діти обирають смайлик із відповідним настроєм і надписом
Що сподобалось на уроці?
Домашнє завдання.
Завдання на карточках (Закінчити речення про свого друга (подругу))
His/Her name’s … .
He/She is… .
He/she is good at … .
He/she is not good at ….