Урок у 3 Тема: Я, моя родина та друзі. Підтема: Ти добре граєш у футбол?

Про матеріал
Мета уроку: повторення вивченої лексики з теми "Я , моя родина, мої друзі", уведення в мовлення учнів нових лексичних одиниць; розвиток навички сприймання на слух та розуміння прослуханого, комунікації, роботи в групах, парах; виховання ціннісного ставлення до сім’ї, толерантного ставлення до інших людей, готовності до взаємодії через спільну діяльність. Очікувані результати: в кінці уроку учні зможуть сказати як звуть їх, їхніх друзів (однокласників), запитати про це, зможуть назвати свій (їхній) вік, улюблене заняття, вмітимуть записувати своє ім’я (друзів), розповідати про свою улюблену справу, зможуть використовувати фрази "I like …", "I am (He/She) is good at …".
Перегляд файлу

 

Клас : 3 (За підручником  О. Карпюк)

Тема: Я, моя родина та друзі.

Підтема: Ти добре граєш у футбол?

 

Мета уроку:  повторення вивченої  лексики з теми "Я , моя родина, мої друзі",  уведення в мовлення учнів нових лексичних одиниць, розвиток навички сприймання на слух та розуміння прослуханого,  комунікації, роботи в групах або в парах, виховання ціннісного ставлення до  сім’ї,  толерантного ставлення до інших людей, готовності до взаємодії через спільну діяльність.

 

Очікувані результати: в кінці уроку учні зможуть сказати як звуть їх, їхніх друзів (однокласників), запитати про це, зможуть назвати свій (їхній) вік, улюблене заняття, вмітимуть записувати своє ім’я, розповідати про свою улюблену справу, зможуть використовувати   фрази  "I like …",  "I am (He/She is) good at …".

 

 

ХІД УРОКУ

 

І. ПОЧАТОК УРОКУ

Greeting

Вітаємося співаючи пісеньку “Hello song”.

 

II. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ

Phonetic drill

My name is Ann

Her name is Man

His name is Ben

Say it again

(Повторюємо декілька разів, щоразу швидше і швидше, потім навпаки)

Warming up

Вчитель показує дітям зображення  певний дій і запитує (відповіді  Yes, I am / No, I am not записані на класній дошці):

- Are you good at sports?

- Are you good at reading?

- Are you good at playing tennis?

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Work in groups

Кожен з дітей отримує різнокольорові квадратики, таким чином відповідно кольору відбувається поділ учнів класу на 4 групи.

Діти отримують завдання за зразком описати когось із однокласників, а інші групи повинні відгадати хто це (так роблять всі по черзі.)

Example:

Her hair is dark.

Her schoolbag is pink.

Her sweater is red.

Her name is…

Writing

Діти закінчують речення про себе письмово в зошитах

 My name’s …

 I’m….

 I’m good at ….

 I’m not good at …

 

Physical exercise (song “Head, Shoulders, Knees and Toes”)

 

Speaking

На дошці два малюнки, що розповідають про дівчинку та хлопчика. Учитель запитує, учні відповідають:

- What's his\her  name?

- How old is he\she?

- Where is he\she from?

- What is he\she is good at?

 

Повертаємо малюнки до дошки. Учитель запитує, учні мають по пам'яті назвати факти, що запам'яталися  їм.

 

Просимо учнів обіграти  в парах інформацію. Кожен запитує про одне із зображень. 

 

Робота в парах

Роздаємо таблички

Are you good at …

me

my friend

my friend

… football?

 

 

 

 

… basketball?

 

 

 

… dancing?

 

 

 

 

… table tennis?

 

 

 

… swimming?

 

 

 

… computer games?

 

 

 

Учні мають запитати один у одного про їх вподобання та відмічають відповіді своїх друзів в табличці. Перевіряємо всім класом.

 

 

ІІI. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Підведення підсумків. 

Рефлексія

Діти обирають смайлик із відповідним настроєм і надписом

Що сподобалось на уроці?

Домашнє завдання.

Завдання на карточках  (Закінчити речення про свого друга (подругу))

 

His/Her name’s … .

He/She is… .

He/she is good at … .

He/she is not good at ….

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Hrybynets Natalia
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
22 жовтня 2020
Переглядів
1305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку