Урок у 5 класі на тему "Множення десяткових дробів"

Про матеріал

Розробка уроку у 5 класі на застосування знань, умінь, навичок множення десяткових дробів. В розробку уроку включено різні форми роботи з учнями на уроці. В презентації до уроку подано вправи для усного рахунку, повторення правил множення десяткових дробів.

Зміст архіву
Перегляд файлу

Урок математики в 5 класі на тему:

 «Множення десяткових дробів».

Джурюк Інна Костянтинівна

Вчитель математики І категорії

Червонодібровський НВК Глибоцької ОТГ

Цілі: Дидактичні: формувати предметну компетентність, формувати навички множення десяткових дробів.

Розвиваючі: сприяти розвитку уваги, спостережливості.

Виховні: сприяти вихованню таких якостей особистості, як зосередженість, працьовитість, бажання вчитися, спрямованість на результат у своїх діях.

Тип уроку: урок застосування знань, навичок і вмінь.

Обладнання: зошит, дошка, підручник, мультимедійний проектор, екран, презентація Microsoft Office Power Point.

План уроку:

  1. Організаційний етап (1 хв.)
  2. Перевірка домашнього завдання(5хв.)
  3. Актуалізація опорних знань учнів (5 хв.)
  4. Закріплення вивченого (15 хв.)
  5. Фізкультхвилина (2 хв.)
  6. Закріплення вивченого (12 хв.)
  7. Підсумок уроку (3хв.)
  8. Етап інформування про домашнє завдання (2 хв.)

Хід уроку:

  1.                    Організаційний етап (1 хв.)

Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку. Перевірка відсутніх. Призначення чергових.

  1.                    Перевірка домашнього завдання.(5хв.)

Поки 2 учнів відтворюють на дошці  вправу №1310, решта учнів грають у гру «Ліва рука-права рука».

  •  Ми з вами подорожуємо далі країною математики. Сьогодні на уроці ми перейдемо до наступної зупинки. Але, як ви знаєте, з потяга нашого неможливо зійти на новій станції, якщо ми забули матеріал попередньої подорожі. Тож, для початку давайте трохи пригадаємо дещо з того, що ми з вами знаємо. Перед вами зараз будуть з’являтися приклади, якщо дія виконана правильно, підніміть праву руку. Якщо виконана неправильно – підніміть ліву руку.

1) ;  

2) 3,91=3;

3) ;

 

4) 5;

5) 17,03=;

6) 5;

7) 3,91=3;

8) 17,03=.

  1.                    Актуалізація опорних знань учнів (5 хв.)

На слайдах відтворюється правило множення десяткових дробів.

 

  1.                    Закріплення вивченого (15 хв.)

Усно

  1.                   6·0,6;  2) 5·0,3; 3)
  1.                   12; 5) 1, 6) 4; 7) 03

Задача 1338

З одного порту в інший одночасно вийшли пароплав і катер. Швидкість пароплава дорівнює 27,8 км/год, а швидкість катера – 31,3 км/год. Яка відстань буде між ними через 3,6 год після початку руху?

Робота в парі. На кожну парту вчитель роздає по 1 картці - «рибці» із завданнями .

  1.                   2,6 ·3,4  3) 0,27·1,8  5) 36,25·8
  2.                   7,8·5,12  4) 32,15·0,6  6) 0,012·0,35

На дошці вивішуються картки – «морські камінці» із відповідями до цих вправ. Кожна пара учнів повинна знайти до своєї картки пару.

  1.                   8,84  3) 0,486 5) 290
  2.                   39,936 4) 19,29 6) 0,0042
  1.                   Фізкультхвилина (2 хв.)

Трава низенька-низенька, ( Всі присіли)

Дерева високі-високі.(Піднімають руки вгору)

Вітер дерева колише-гойдає(Обертаються)

То вліво, то вправо нахиляє (Нахил вправо, вліво)

То вгору, то назад, (Потягуються вгору, назад)

То вниз нагинає. (Нагинаються вперед)

Птахи летять – відлітають, (Махають руками)

А учні тихенько за парти сідають.(Всі сідають).

  1.                   Закріплення вивченого (12 хв.)

Робота в групах. №1. Заповнити таблицю за таким правилом: число незаповненої клітинки дорівнює числу зліва, помноженому на 0,2.

5,04

1,008

0,2016 

7,2

1,44 

0,288 

8,6

1,72 

 0,344

6,03

1,206

0,2412

№2. Гра «Наш словник ». Слова зашифровані рівняннями.

 Кожен учень одержує на карточці завдання

  1. х:20=0,55  7) х:1,6=5
  2. у:7,5=0,4  8) у:0,07=100
  3. х:3,2=0,625  9) х:0,24=50
  4. х:2,5=4  10) у:1,6=3,75
  5. у:0,25=16             11) х:7,2=1,25
  6. х:0,5=10  12) у:0,5=2

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

д

р

о

б

о

в

і

ч

и

с

л

а

Для учнів, що швидше справились із завданням пропонується завдання із «Кенгуру».

Використовуючи правило, знайти число, яке має бути на вершині піраміди

Відповідь:25,8

  1.                   Підсумок уроку(3хв.)

За результатами своєї діяльності учні роблять висновок за допомогою картки про свій рівень засвоєння нового матеріалу.

Я все зрозумів(ла),

я все робив(ла) правильно

Мені була зрозуміла більша частина матеріалу,

але я ще іноді роблю помилки

 

Я майже нічого не зрозумів(ла),

нове правило для мене дуже складне

 

 

 

  1.                   Домашнє завдання (1хв.) Опрацювати §31. Виконати №№1294, 1298, 1339.

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Множення Десяткових дробів. Урок у 5 класі2017-2018 н.р.

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання№1300{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}0,8·2,5=20,7·2,4=1,68 0,06·36,3=2,178 4) 0,04·102,3=4,0925) 0,045·0,6=0,0276) 0,706·105,03=74,15118 

Номер слайду 3

Працюємо усно. Ліва – права рука

Номер слайду 4

Працюємо усно. Ліва – права рука

Номер слайду 5

Правило множення десяткових дробів. Щоб знайти добуток двох десяткових дробів, треба:1) перемножити десяткові дроби, не зважаючи на коми;2) у добутку відокремити комою справа стільки цифр, скільки їх стоїть після коми в обох множника разом.

Номер слайду 6

Множення десяткових дробів. Приклад 1.15,08 ∙ 7,4 =15,08  7,46032 10556111592 2+1 ,111,592

Номер слайду 7

Множення десяткових дробів2 0,00016 490,00784  144 645 5 цифр2 цифри В добутку вийшло менше цифр, ніж потрібно відділити комою. Спереду дописуємо три нулі. Спереду дописуєм один нуль. Приклад 2. 0,02 ∙ 35 = 700,=0,7 Приклад 3.49 ∙ 0,00016 = 0,00016 490,00784  144 645 5 цифр0,00784

Номер слайду 8

6·0,63,61,63,9150,150,62,41,52,810 Гра «Збери урожай».

Номер слайду 9

3,61,63,9150,150,62,41,52,8105·0,33,6 Гра «Збери урожай».

Номер слайду 10

3,61,63,9150,150,62,41,5𝟕·𝟎,𝟒 2,8103,61,5 Гра «Збери урожай».

Номер слайду 11

3,61,63,9150,150,62,41,52,81012·𝟎,𝟐 2,83,61,5 Гра «Збери урожай».

Номер слайду 12

3,61,63,9150,150,62,41,52,8101,𝟑∙𝟑 2,83,62,41,5 Гра «Збери урожай».

Номер слайду 13

𝟎,𝟒·4 3,61,63,9150,150,62,41,52,8103,92,83,61,52,4 Гра «Збери урожай».

Номер слайду 14

0,𝟓∙𝟎,3 3,61,63,9150,150,62,41,52,8100,62,83,61,52,43,9 Гра «Збери урожай».

Номер слайду 15

Задача 1338 З одного порту в інший одночасно вийшли пароплав і катер. Швидкість пароплава дорівнює 27,8 км/год, а швидкість катера – 31,3 км/год. Яка відстань буде між ними через 3,6 год після початку руху?

Номер слайду 16

Робота в парі

Номер слайду 17

Фізхвилинка. Трава низенька-низенька, Дерева високі-високі. Вітер дерева колише-гойдаєТо вліво, то вправо нахиляє То вгору, то назад, То вниз нагинає. Птахи летять – відлітають, А учні тихенько за парти сідають.  

Номер слайду 18

Вправа 3 (робота в групах){8 A107856-5554-42 FB-B03 E-39 F5 DBC370 BA}5,04  7,2  8,6  6,03 Заповнити таблицю за таким правилом: число незаповненої клітинки дорівнює числу зліва, помноженому на 0,2.

Номер слайду 19

{8 A107856-5554-42 FB-B03 E-39 F5 DBC370 BA}5,047,28,6 6,031,0080,20161,440,2881,720,3441,2060,2412

Номер слайду 20

Гра «Наш словник»Розв’язавши рівняння, яке ви одержали на карточці, ви одержите число від 1 до 12, що відповідає годині на годиннику. Біля відповідної години на годиннику ви отримаєте свою літеру. Склавши літери на відповідні місця, ми отримаємо математичне словосполучення. очлаивіобдрсиаоровсчілбд12123456789 1011

Номер слайду 21

{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}123456789101112дробовічисла

Номер слайду 22

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Я все зрозумів(ла),я все робив(ла) правильно. Мені була зрозуміла більша частина матеріалу,але я ще іноді роблю помилки Я майже нічого не зрозумів(ла),нове правило для мене дуже складне

Номер слайду 23

Домашнє завдання. Опрацювати §31. Виконати №№1294, 1298, 1339.

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
zip
Додано
4 лютого
Переглядів
356
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку