Розробка конспекту уроку у 5 класі на застосування знань, умінь, навичок множення десяткових дробів. В розробку уроку включено різні форми роботи з учнями на уроці. В презентації до уроку подано вправи для усного рахунку, повторення правил множення десяткових дробів.
Урок математики в 5 класі на тему:
«Множення десяткових дробів».
Джурюк Інна Костянтинівна
Вчитель математики І категорії
Червонодібровський НВК Глибоцької ОТГ
Цілі: Дидактичні: формувати предметну компетентність, формувати навички множення десяткових дробів.
Розвиваючі: сприяти розвитку уваги, спостережливості.
Виховні: сприяти вихованню таких якостей особистості, як зосередженість, працьовитість, бажання вчитися, спрямованість на результат у своїх діях.
Тип уроку: урок застосування знань, навичок і вмінь.
Обладнання: зошит, дошка, підручник, мультимедійний проектор, екран, презентація Microsoft Office Power Point.
План уроку:
Хід уроку:
Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку. Перевірка відсутніх. Призначення чергових.
Поки 2 учнів відтворюють на дошці вправу №1310, решта учнів грають у гру «Ліва рука-права рука».
1) ; |
2) 3,91=3; |
3) ;
|
4) 5; |
5) 17,03=; |
6) 5; |
7) 3,91=3; |
8) 17,03=. |
На слайдах відтворюється правило множення десяткових дробів.
Усно
Задача 1338
З одного порту в інший одночасно вийшли пароплав і катер. Швидкість пароплава дорівнює 27,8 км/год, а швидкість катера – 31,3 км/год. Яка відстань буде між ними через 3,6 год після початку руху?
Робота в парі. На кожну парту вчитель роздає по 1 картці - «рибці» із завданнями .
На дошці вивішуються картки – «морські камінці» із відповідями до цих вправ. Кожна пара учнів повинна знайти до своєї картки пару.
Трава низенька-низенька, ( Всі присіли)
Дерева високі-високі.(Піднімають руки вгору)
Вітер дерева колише-гойдає(Обертаються)
То вліво, то вправо нахиляє (Нахил вправо, вліво)
То вгору, то назад, (Потягуються вгору, назад)
То вниз нагинає. (Нагинаються вперед)
Птахи летять – відлітають, (Махають руками)
А учні тихенько за парти сідають.(Всі сідають).
Робота в групах. №1. Заповнити таблицю за таким правилом: число незаповненої клітинки дорівнює числу зліва, помноженому на 0,2.
5,04 |
1,008 |
0,2016 |
7,2 |
1,44 |
0,288 |
8,6 |
1,72 |
0,344 |
6,03 |
1,206 |
0,2412 |
№2. Гра «Наш словник ». Слова зашифровані рівняннями.
Кожен учень одержує на карточці завдання
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
д |
р |
о |
б |
о |
в |
і |
ч |
и |
с |
л |
а |
Для учнів, що швидше справились із завданням пропонується завдання із «Кенгуру».
Використовуючи правило, знайти число, яке має бути на вершині піраміди
Відповідь:25,8
За результатами своєї діяльності учні роблять висновок за допомогою картки про свій рівень засвоєння нового матеріалу.
Я все зрозумів(ла), я все робив(ла) правильно |
Мені була зрозуміла більша частина матеріалу, але я ще іноді роблю помилки
|
Я майже нічого не зрозумів(ла), нове правило для мене дуже складне |
|
|
|