Тема. У Лондоні. Визначні місця Лондона (6 клас)
Очікувані результати: учні розрізняють,називають та описують визначні місця Лондона, встановлюють відповідність між визначним місцем Лондона та його описом, сприймають визначні місця Лондона на слух, знаходять визначне місце на карті Лондона, вміють користуватися граматичною структурою «to be going to» під час усної взаємодії на тему «Визначні місця Лондона».
Тип уроку: узагальнення вивченого матеріалу.
Обладнання: фото визначних місць Лондона, таблички з назвами визначних місць, карта Лондона, запис пісні,відеоматеріал «Лондон», роздатковий матеріал, презентація, картки для роботи в парах та групах.
1.Greeting. Привітання |
Hello!How are you?(один одного запитують ланцюжко або ж роздаю стікери,пишуть та прикріплюють на фліпчарт на початку уроку,а потім вкінці урока)
|
||||||||||||||
2. Warming up. Уведення в іншомовну атмосферу. |
1.Пісня «London bridge is falling down».
The motto of our lesson today: |
||||||||||||||
3. Aim. Повідомлення теми та мети. |
Учні називають тему уроку,яку вони розуміють з Warming up, записую на дошці тему. |
||||||||||||||
4. Vocabulary Practice |
1) Називання визначних місць Лондона Складання словосполучень(презентація на мультимедійній дошці),створюємо mind мар навколо теми уроку,пишемо назви або роздати половинки назв надрукованих,щоб склали. 1.the National a)Parliament 2. the Houses of b)Museum 3. Westminster c)Square 4. the British d)Gallery 5. Trafalgar e)Palace 6. St. Paul’s f)Abbey 7. Buckingham g)Cathedral 2) Прикріпити фото визначних місць до назв.
|
||||||||||||||
5. Listening
|
1)Pre-listening task(робота в парах) Завдання з використанням Qr –code(match the places of interest with their names) 2) Listening T: Watch the video " Attractions of London". 3) After-listening tasks(робота в парах),робота з картою Лондона. Look at the map of London and find and circle the places which you have just seen in the video.
|
||||||||||||||
6. Reading. |
Гра «Крокодил»(робота в групах,поділити в цікавій формі,написати визначні місця Лондона та Києва,розрізати,витягують,шукають пару). Роздаю групам картки ,де описані визначні місця Лондона. Декілька учнів з команди читають за хвилину ,інші члени команди вгадують,виграє та команда,яка вгадає більше назв. |
||||||||||||||
7.Фізхвилинка. |
Вчитель називає пам’ятки світу, якщо вони знаходяться в Лондоні, - діти встають, якщо ні – залишаються сидіти за партами. Big Ben, Tower Bridge, St. Sophia’s Cathedral, St. Paul’s Cathedral, Sviato-Voskresenska Church, the Buckingham Palace, Westminster Abby, Red Square, the Globe Theatre, the Houses of Parliament, the London Eye, the Statue of Freedom, Trafalgar Square.
|
||||||||||||||
8. Grammar revision(to be going to), speaking
|
Робота в парах. Усна взаємодія. Imagine you and your friend are in London. Ask him \her what he\she is going to visit - What are you going to do on Monday (Tuesday…)? - I am going to visit (to take photos, to have fun, …) Trafalgar Square.
|
||||||||||||||
9. Заключна частина уроку |
|