Урок "У математичній казці"

Про матеріал
Урок математики. Мета: - Закріплювати знання і навички навчально-пізнавальної діяльності, перевірити знання дітей про принцип побудови числового ряду, визначити рівень знань про геометричні фігури, лічбу в межах 20, створювати умови для розвитку у дітлахів кмітливості, пам'яті, умінь міркувати , продовжувати вчити розв'язувати задачі-головоломки; - розвивати пізнавальний інтерес до математичних ігор і вправ, сприяти розвитку операцій мислення, вміння працювати швидко і впевненно; - виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї
Перегляд файлу

                                          У математичній казці

   Мета:

  • Закріплювати знання і навички навчально-пізнавальної діяльності, перевірити знання дітей про принцип побудови числового ряду, визначити рівень знань про геометричні фігури, лічбу в межах 20, створювати умови для розвитку у дітлахів кмітливості, пам'яті, умінь міркувати , продовжувати вчити розв'язувати задачі-головоломки;
  • розвивати  пізнавальний інтерес до математичних ігор і вправ, сприяти розвитку операцій мислення, вміння працювати швидко і впевненно;
  • виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї

 

1. Організаційна частина

2. Основна частина

Ми цілий рік з вами вивчаємо математику і ось завершується наша подорож до казкової країни "Математика".

Шлях був не легкий. На ньому траплялось багато перешкод і зупинок, але ми все подолали. І от сьогодні повторимо і закріпимо всі отримані знання

Пропоную вам зараз розглянути карту нашої подорожі у морі знань, та пригадати як ми опинились у  Країні цифр та чисел.

1. - Що таке цифри?

2. Перед Вами на дошці числа першого та другого десятків .

- Яким числом починається 1 десяток, ..., 3 десяток?

- Назвіть найменше число, найбільше...

- Порахуємо десятками .

3. Малюнок повітряних кульок

- Назвіть пропущені числа

- Порахуємо п'ятірками

 

4. У мене в руці цифри  1  і 3.

-  назвіть найменше (найбільше) число, яке можна утворити за допомогою цих цифр?

- Якого воно десятка?

5. Як утворили число 11, 15, 20 ?

Назвіть на 10 < , на 10 > за вказане число.

Ми все пригадали і впевнено рухаємось далі

І ось перед нами Місто геометричних фігур

- Які бувають геометричні фігури?

- Назвіть об'ємні. Наведіть приклади.

- Назвіть площинні. Малюнок.   Назвіть тільки чотирикутники?

З легкістю подолали  Місто геометричних фігур

- Крокуємо далі, а довжину нашого шляху ми можемо виміряти? Метрами, кілометрами. Малюнок

- А довжину стрічки ми вимірюємо? Сантиметрами.  Малюнок

Ось Галявина одиниць вимірювання

1. Малюнок  "Логіка"

- Хто із звірят найважчий? Майменший?

- Назвіть одиницю вімірювання маси. Малюнок -  кілограми

2. Назвіть одиницю вимірювання об'єму, рідини. Малюнок - літри

- Назвіть рідину без якої не існує життя на планеті Земля ?

- Чи бережливо ви ставитесь до води ?

- Яким струмочком біжить водичка коли ви чистите зубки ? Бесіда.

Ми дійшли до Зупинки веселого годинника

Сьогодні у нас (дата)

- Назвіть мені одиниці часу

- Визначте час на годиннику

Покажіть такий самий час на своєму годиннику.

- Нагадайте, скільки годин має доба ? Малюнок частин доби

Чудово впорались!

Зараз ми перейдемо річку Додавання

При додаванні чисел наша відповідь збільшується. Використовуємо знак  " + "

Тепер річку Віднімання

- При відніманні ...

Обійдемо Болото Помилок

Виконаємо вправу на розвиток пам'яті (Дивограй 14)

І ось нарешті завітаємо у Палац казкових задач

- Нагадайте мені  структуру задачі

Складіть самостійно задачі за малюнком ( про кошенят)

А тепер вирішуйте наступну задачу. Малюнок (Подорож...стор 62)

- Чапля, коли стоїть на одній нозі важить 10 кг. Скільки буде важити чапля, якщо стане на дві ноги ?

- У небі летіли : голуб, щука і 2 горобці. Скільки летіло птахів ?

3. Заключна частина

1. Вітаю Вас, малята. Ви вивчили вже багато нового, але у морі знань є іще безліч цікавого та нового!

2. Підсумок

3. Оцінювання

4. Д/з

 

 

 

 

 

index.jpg

 

docx
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
413
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку