Доклад "Моделювання"

Про матеріал
доклад на тему "Моделювання" Опосередковане практичне або теоретичне дослідження об'єкта, яке має ряд дидактичних завдань: - знайомство з графічним способом надання інформації; - розвиток вміння дешифровки моделей; - формування навичок самостійного моделювання.
Перегляд файлу

Моделювання

 

Слайд 6 (модель роботи)

 

       Моделювання, схематичне зображення, схеми, модель календарного планування , діаграми… всі ці та інші

форми часто використовуються в роботі дошкільного навчального закладу. 

Моделювання - це опосередковане  практичне або теоретичне дослідження об'єкта, яке має ряд  дидактичних завдань:

  • знайомство з графічним способом надання інформації;
  • розвиток вміння дешифровки моделей;
  • формування навичок самостійного моделювання.

 

Слайд 7(моделі)

Як видно в даному слайді широке розповсюдження модельної роботи відслідковується в роботі з педагогами, батьками, дітьми

 

Слайд 8 (модель для педагогів)

РОБОТА З ПЕДАГОГАМИ:

    Модель навчально-виховного закладу – це форма відображення, що вміщує інформацію про нього одночасно може виконувати роль документа. Розробка сучасних моделей управління вимагає глибокого системного аналізу теорії і практики соціального управління, менеджменту як його складової частини, специфічних умов функціонування навчальних закладів.

Модель роботи  діяльності дитячого садка, фізкультурно  - оздоровчої роботи, інноваційної )– часто прийнята форма відображення на інформаційних стендах закладу.

Така форма надання інформації зручна для використання, Інформаційна наповнюваність надає широкий спектр знань.

 

Слайд 9

Якщо подивитись на  інформаційну модель яка розкриває суть теми «Здоров’я дитини» то легко можна прочитати сутність поданого матеріалу. Таку модель роботи легко прочитає і зрозуміє педагог. Сутність термінів зрозуміла.

 Фізичний аспект здоров’я передбачає оптимальне, тобто без іс­тотних відхилень функціонування всіх систем організму людини (сер­цево-судинної, дихальної, м’язової та ін.). При цьому поняття «фізич­не здоров’я» пов’язують із умінням володіти своїм тілом, фізичною витривалістю, високим рівнем працездатності. Психологічний аспект здоров’я - це збалансованість психічних процесів та їхніх проявів, тобто здатність особи керувати собою за умов високих життєвих навантажень на основі взаєморозуміння й емоційно­го комфорту в суспільстві, а також особистого внутрішнього комфорту.

 Соціальне здоров’я-це характер взаємодії особистості з соціумом, її поведінка, моральні  якості, виховання.

Духовний аспект здоров‘я визначає сенс життя людини, її гармонійність як індивідуума у спілкуванні з іншими людьми. Невід’ємною час­тиною духовного здоров’я людини є її здатність до співпереживання та співчуття, добросовісність, доброзичливість, порядність, терпимість.

 

Слайд 10

Використання моделювання в роботі з батьками.

   Моделювання у вигляді схематичних картин цікаве тим, що воно допомагає підтримувати зв'язок між навчальним процесом у дитячому садку і пізнавальною діяльністю вдома. Як бачимо на слайді така форма роботи приверне увагу батьків.( яскраві картинки говорять більше ніж слова)

 

Слайд 11

Що ж можна сказати про роботу з дітьми?

      Використання замісників, символів, моделей в різних видах діяльності – джерело розвитку розумових здібностей і творчості. Такі схематичні малюнки педагоги вчать дітей осмислено читати та запам’ятовувати. Одна з простих моделей яку можна запропонувати дітям це режим дня .

 

Слайд 12

Також всім відома форма «моделювання»для дітей, це розгадування ребусів.

Що таке ребус?
     Ребус - загадка, в якій слова, що розгадуються, зображено у вигляді комбінації малюнків з літерами та іншими знаками.    

 Ребуси дуже корисні для розвитку мислення дітей, розвитку кмітливості та логіки.

Жодна людина ще не навчилася думати, читаючи в готовому виді записані думки іншої людини. Навчитися думати можна, лише міркуючи самостійно.

                                             / Міхай Емінеску /

doc
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
411
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку