Моделювання
Слайд 6 (модель роботи)
Моделювання, схематичне зображення, схеми, модель календарного планування , діаграми… всі ці та інші
форми часто використовуються в роботі дошкільного навчального закладу.
Моделювання - це опосередковане практичне або теоретичне дослідження об'єкта, яке має ряд дидактичних завдань:
Слайд 7(моделі)
Як видно в даному слайді широке розповсюдження модельної роботи відслідковується в роботі з педагогами, батьками, дітьми
Слайд 8 (модель для педагогів)
РОБОТА З ПЕДАГОГАМИ:
Модель навчально-виховного закладу – це форма відображення, що вміщує інформацію про нього одночасно може виконувати роль документа. Розробка сучасних моделей управління вимагає глибокого системного аналізу теорії і практики соціального управління, менеджменту як його складової частини, специфічних умов функціонування навчальних закладів.
Модель роботи діяльності дитячого садка, фізкультурно - оздоровчої роботи, інноваційної )– часто прийнята форма відображення на інформаційних стендах закладу.
Така форма надання інформації зручна для використання, Інформаційна наповнюваність надає широкий спектр знань.
Слайд 9
Якщо подивитись на інформаційну модель яка розкриває суть теми «Здоров’я дитини» то легко можна прочитати сутність поданого матеріалу. Таку модель роботи легко прочитає і зрозуміє педагог. Сутність термінів зрозуміла.
Фізичний аспект здоров’я передбачає оптимальне, тобто без істотних відхилень функціонування всіх систем організму людини (серцево-судинної, дихальної, м’язової та ін.). При цьому поняття «фізичне здоров’я» пов’язують із умінням володіти своїм тілом, фізичною витривалістю, високим рівнем працездатності. Психологічний аспект здоров’я - це збалансованість психічних процесів та їхніх проявів, тобто здатність особи керувати собою за умов високих життєвих навантажень на основі взаєморозуміння й емоційного комфорту в суспільстві, а також особистого внутрішнього комфорту.
Соціальне здоров’я-це характер взаємодії особистості з соціумом, її поведінка, моральні якості, виховання.
Духовний аспект здоров‘я визначає сенс життя людини, її гармонійність як індивідуума у спілкуванні з іншими людьми. Невід’ємною частиною духовного здоров’я людини є її здатність до співпереживання та співчуття, добросовісність, доброзичливість, порядність, терпимість.
Слайд 10
Використання моделювання в роботі з батьками.
Моделювання у вигляді схематичних картин цікаве тим, що воно допомагає підтримувати зв'язок між навчальним процесом у дитячому садку і пізнавальною діяльністю вдома. Як бачимо на слайді така форма роботи приверне увагу батьків.( яскраві картинки говорять більше ніж слова)
Слайд 11
Що ж можна сказати про роботу з дітьми?
Використання замісників, символів, моделей в різних видах діяльності – джерело розвитку розумових здібностей і творчості. Такі схематичні малюнки педагоги вчать дітей осмислено читати та запам’ятовувати. Одна з простих моделей яку можна запропонувати дітям це режим дня .
Слайд 12
Також всім відома форма «моделювання»для дітей, це розгадування ребусів.
Що таке ребус?
Ребус - загадка, в якій слова, що розгадуються, зображено у вигляді комбінації малюнків з літерами та іншими знаками.
Ребуси дуже корисні для розвитку мислення дітей, розвитку кмітливості та логіки.
Жодна людина ще не навчилася думати, читаючи в готовому виді записані думки іншої людини. Навчитися думати можна, лише міркуючи самостійно.
/ Міхай Емінеску /