Урок " Україна. Робота в групах"

Про матеріал
Урок для учнів 1 класу за темою " Україна. Робота в групах " ( підручник "Quick Minds" Herbert Puchta)
Перегляд файлу

Розробка уроку у 1 класі  до Нової української школи за підручником

 Quick Minds

Тема : Україна. Робота в групах

Мета :

повторити вивчені раніше вирази та слова;

розвивати усне мовлення, артикуляційні навички;

виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, культуру спілкування.

 

Очікувані результати:

узагальнити  навички сприйняття на слух лексики з теми « Знайомство» відповідно до програмних вимог;

застосовувати та закріпити вміння учнів рахувати в межах 10;

    повторення мовного матеріалу;

    вивчення  лексики з теми «Тварини»;

    повторення структур, представлених у темі « Знайомство», відповідно до      чинної програми 1 класу.

 

Обладнання :

Підручник “ Quick Minds” Herbert Puchta , роздатковий матеріал, картки з малюнками,  аудіофайл з піснею  “ Quick Minds” .

 

Хід уроку.

I.Організаційний момент

  1.  Привітання.     Good morning, good morning ,

                        good morning to you,

                        good morning ,

                        good morning ,

                        I’m glad to see you.

                        I’m glad to see you too.

Teacher: Smile each other, clap your hands. Thank you, sit down.

  1. Фонетична  зарядка

Скоромовка для закріплення правильної артикуляції звуку[e]:

                                       What a big black cat!

                                   What a cat! What a cat!

 

 

II. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель показує картки з  малюнками (визначні місця нашої країни; тварини, кольори), щоб діти вгадали тему уроку. Після цього учитель коротко повідомляє мету уроку.   (Див . додаток 1 )

 

 

III.  Первинне застосування набутих знань

1. Вивчення  слів з теми «Тварини»

Учитель показує малюнки по темі, а учні повторюють за вчителем.

 

Animals : hippo, giraffe, zebra, flamingo, lion, parrot, elephant

2. Гра «Вгадай слово»  з  теми «Кольори»

Учитель читає слова,  а учні слухають, на відоме слово з теми вони повинні плеснути в долоні.

Red, cat, dog, green, black, tree, pen, apple, white, pink, bag, blue.

 

(Див. додаток 2)

 

3. Пісня «Hello,how are you?»

4. Фізхвилинка

Hands up, hands down.

Hands on hips, sit down

Hands to the side,

Hands down.

Sit down.( please).

Учитель: А тепер уважно подивіться мультфільм і запам’ятайте, які кольори зустрічатимуться у ньому.

(Учні дивляться уривок мультфільму з серії №6 “Gogo ”)

IV. Етап перевірки розуміння

Учні показують кольоровими олівцями кольори, які побачили у мультфільмі

1. Прослухати аудіозапис з Pupil’s book “Quick minds”

(Сторінка 10, вправа 1: покажіть і назвіть зображені кольори).

2. Робота з картками

Worksheet 2: What’s this a…? Circle the correct picture.

Учням роздані індивідуальні картки з “Resource book QuickMinds”. Вони повинні знайти малюнок , обвести та відгадати, що на ньому зображено.

V. Підсумок уроку

1. Учитель повторює фрази та назви предметів, озвучених на уроці,

     узагальнює тему та виконані на уроці завдання.

2.Учні стають у коло кажуть один одному: ” Goodbye”.

The lesson is over. Send a beautiful smile to each other. Thank you. See you next lesson. Good bye.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1 (для розфарбування до уроку)

 

guelder rose ( калина)

 

Додаток 2 (для розфарбування до уроку)

 

docx
Додано
25 вересня 2021
Переглядів
1139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку