Дата:
Тема: Наскільки велика свиня? Розвиток навичок писемного продукування. Літери Oo, Pp.
Мета:
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Привітання.
“Hello song” пісня на привітання
2. Повідомлення теми і завдань уроку.
- Діти, сьогодні ми продовжимо порівнювати тваринок великі та малі, а також вивчимо ще дві нові літери алфавіту.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
На дошці знаходяться зображення тварин. Учні називають цих тварин, а потім всі хором повторюють за вчителем. Потім учитель просить в учнів закрити очі долоньками, прибирає одне або декілька зображень, а учні повинні назвати тих тварин, які «зникли», потім навпаки вчитель додає тварин учні повинні назвати тварин які з’явилися.
Учитель роздає набори літер. Потім диктує літери алфавіту, а учні повинні ці літери в такому ж порядку по черзі закріпити на дошці .
Уведення нових літер. Oo, Pp.
https://www.youtube.com/watch?v=RWbvHZBmrqk
https://www.youtube.com/watch?v=14hXRz94jRQ
Учні можуть виконувати завдання всі разом на дошці або кожен індивідуально в зошиті.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА