Урок "Україна у світі Інтернету".

Про матеріал
формування предметих компетентностей: навчитися шукати потрібну інформацію розміщену на сайтах та переходити на потрібне посилання; розвивати спостережливість, пам'ять, логічне мислення; виховувати здатність орієнтуватися в інформатичному просторі. формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою; математична грамотність (уміння застосовувати математичні (числові та геометричні) методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності); інформаційно-цифрова компетентність (передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні); уміння навчатися впродовж життя (здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного), зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою навчальну траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя); соціальна і громадянська компетентність (уміння працювати з іншими на результат).
Перегляд файлу

Розробка уроку з предмету «Інформатика» для 2 класу. Тема: Україна у світі Інтернету.      

Мета: формування предметих компетентностей: навчитися  шукати потрібну інформацію розміщену на сайтах та переходити на потрібне посилання; розвивати спостережливість, пам'ять, логічне мислення; виховувати здатність орієнтуватися в інформатичному просторі.

формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою; математична грамотність (уміння застосовувати математичні (числові та геометричні) методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності); інформаційно-цифрова компетентність (передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні); уміння навчатися впродовж життя (здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного), зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою навчальну траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя); соціальна і громадянська компетентність (уміння працювати з  іншими на результат).

Обладнання: комп’ютери, пазли, зошити з друкованої основи, підручник.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

    1. Організаційний етап

                      Привітання з класом

Всі за парти ми сідаємо,

До роботи приступаємо.

Руки гарно підіймайте,

Чітко в лад відповідйте.

                      Перевірка присутніх

                      Перевірка готовності до уроку

   2. Актуалізація опорних знань

Прийом «Мої сподівання»

Розповісти про свої сподівання від вивчення даної теми.

Прийом «Мій досвід»

Учні розповідають про свій досвід використання Інтернету:

Мені відомо….

Я вмію…..

 - Що таке інформація? (це новини, знання про події, предметах, явищах, це щось нове)

    - Як людина сприймає інформацію?

      За допомогою органів чуття:

  • очі (зорова інформація),
  • вуха (слухова інформація),
  • ніс (нюхова інформація),
  • шкіра (руки) (дотикова інформація),
  • язик (смакова інформація)

-Дехто з вас шукав уже інформацію в інтернеті. Назвіть ваші кроки.

3. Мотивація навчальної діяльності

У  вас на партах є букви. Ваше завдання: скласти букви в правильному порядку, та й отримаємо назву теми сьогоднішнього уроку. (ІНТЕРНЕТ). Давайте кожен поставить мету та визначить,яких знань слід набути,щоб навчитися користуватися Інтернетом.

   4.  Повідомлення теми і мети уроку

Тема сьогоднішнього уроку «Україна у світі Інтернету». Ми навчимося шукати потрібну нам інформацію в інтернеті.

ІІ Основна частина

    1. Вивчення нового матеріалу

   Ми  з вами ознайомимося з поняттям «Інтернет», обговоримо де розміщується інформація, як відкрити посилання, як захистити себе в мережі інтернет.

https://naurok.com.ua/uploads/files/72154/366069/421823_html/images/366069%204.png

Робота в парах.Обговоріть,що можна робити в Інтернеті? Як ви використовуєте Інтернет?

https://naurok.com.ua/uploads/files/72154/366069/421823_html/images/366069%2011.png

Для того, щоб знайти потрібну інформацію, насамперед потрібно:

                      Дібрати ключові слова

                      Організувати пошук потрібних матеріалів

                      Проаналізувати результати пошуку

                      Зберегти результати пошуку

Презентація «Початкове уявлення про Інтернет»

https://www.youtube.com/watch?v=X3q2BCuszoI

   2. Словникова робота

Посилання- це активний (виділеним кольором) текст, зображення або кнопка на вебсторінці, натиснення на яку  викликає перехід на іншу сторінку або на іншу частину сторінки, на якій він перебуває.

 3. Вправа «Визнач кількість букв і звуків»

Інтернет, мережа,інформація,комп’ютер, сайт.

Утвори від запропонованих слів слова-ознаки

Мережа,інформація,комп’ютер.

4.Продовж прислів’я. Поясни їх значення.

Без родини нема….

Який кущ, така й калина, яка мати,така й…

5. Закінчи висловлювання, щоб вони були правильними.

Якщо брат старший,ніж сестра,то сестра….

Якщо джерельце вужче,ніж ріка,то ріка….

  5. Фізкультхвилинка для очей

https://www.youtube.com/watch?v=gj-KPAajbEY

 

    6. Робота з підручником

      Ст. 44-45

    7. Робота в зошиті

    8. Практична робота

  • Повторення правил поведінки за комп’ютером.
  • Завдання на ст.45.
  • Завітай на Урядовий портал для юних громадян України та ознайомся з діяльністю Уряду України

Складіть пазл. Перед вами лежить конверт, у якому розсипані пазли . Ваше завдання: зібрати всі частинки цієї картини.

https://me-qr.com/uk/data/image-pack/103171425

 

imgonline-com-ua-PuzzleD8MSfBYfrIrX qrcode_103171425_704ba21002a8d84fcaa79cd1ac5d981c

ІІІ.  Заключна частина

  1.                    Гра «Мікрофон»

Рефлексія

-Яких знань мені ще не вистачає?

-Що мені заважало ефективніше працювати?

  1.                    Гра «Доповни речення»

                      Щоб знайти потрібну інформацію в Інтернеті потрібно в рядку пошуку ввести…

                      Після того натиснути клавішу…

                      Як зберегти результати пошуку?

 

 

docx
Додав(-ла)
Босик Альона
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 квітня
Переглядів
562
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку