Урок №46 11клас українська література
Тема: Контрольна робота №4 Еміграційна література. О. Довженко. Поети-шістидесятники (відповіді на запитання)
Мета: зробити зріз знань із теми «Еміграційна література»;
Розвивати пам'ять, логічне мислення, увагу;
Виховувати відповідальне ставлення до навчання.
Тип уроку: контроль і корекція знань
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІV. Написання контрольної роботи
В-1
1.Хто із сім’ї Довженків найбільше любив «саджати що-небудь у землю, щоб проізростало» за кіноповістю «Зачарована Десна» (мама)?
2.Твір, через який О.Довженко потрапив у немилість партії, уряду та Сталіна.
(«Україна в огні»)
3.Основна сюжетна лінія твору «Україна в огні» розгортається навколо..(родини Запорожців).
4. «Витязем української поезії» О. Гончар назвав..(В. Симоненка)
5. Материнська любов є лейтмотивом поезії..(«Пісня про рушник»)
6. Прижиттєва збірка Василя Симоненка має назву.. («Тиша і грім»)
7.Історична місія людини на землі, за віршем «Ти знаєш, що ти- людина?»,полягає..(в тому, щоб творити добро, жити за законами моралі)
8.Основною рисою ліричного героя Василя Стуса є..(стоїцизм)
9. основним мотивом вірша «О земле втрачена, явися…» є (туга і біль за рідною землею)
10.Вірш «Як добре те, що смерті не боюсь я» за жанром. (медитація)
11.У «Баладі про соняшник» йдеться про..(поета і поезію)
12.Шістнадцятирічне творче мовчання Ліни Костенко було зумовлене..(задушливою, позбавленою творчої свободи атмосферою)
V. Підсумок уроку
VІ. Домашнє завдання
Скласти вірш. Визначити художні засоби.