Урок української літератури 11 клас контрольна робота Поети-шістидесятники

Про матеріал
Урок №46 11клас українська література Тема: Контрольна робота №4 Еміграційна література. О. Довженко. Поети-шістидесятники (відповіді на запитання) Мета: зробити зріз знань із теми «Еміграційна література»; Розвивати пам'ять, логічне мислення, увагу; Виховувати відповідальне ставлення до навчання. Тип уроку: контроль і корекція знань Хід уроку І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань ІІІ. Мотивація навчальної діяльності ІV. Написання контрольної роботи В-1 1.Хто із сім’ї Довженків найбільше любив «саджати що-небудь у землю, щоб проізростало» за кіноповістю «Зачарована Десна» (мама)? 2.Твір, через який О.Довженко потрапив у немилість партії, уряду та Сталіна. («Україна в огні») 3.Основна сюжетна лінія твору «Україна в огні» розгортається навколо..(родини Запорожців). 4. «Витязем української поезії» О. Гончар назвав..(В. Симоненка) 5. Материнська любов є лейтмотивом поезії..(«Пісня про рушник») 6. Прижиттєва збірка Василя Симоненка має назву.. («Тиша і грім») 7.Історична місія людини на землі, за віршем «Ти знаєш, що ти- людина?»,полягає..(в тому, щоб творити добро, жити за законами моралі) 8.Основною рисою ліричного героя Василя Стуса є..(стоїцизм) 9. основним мотивом вірша «О земле втрачена, явися…» є (туга і біль за рідною землею) 10.Вірш «Як добре те, що смерті не боюсь я» за жанром. (медитація) 11.У «Баладі про соняшник» йдеться про..(поета і поезію) 12.Шістнадцятирічне творче мовчання Ліни Костенко було зумовлене..(задушливою, позбавленою творчої свободи атмосферою) V. Підсумок уроку VІ. Домашнє завдання Скласти вірш. Визначити художні засоби.
Перегляд файлу

Урок №46 11клас українська література

Тема: Контрольна робота №4 Еміграційна література. О. Довженко. Поети-шістидесятники (відповіді на запитання)

Мета: зробити зріз знань із теми «Еміграційна література»;

          Розвивати пам'ять, логічне мислення, увагу;

          Виховувати відповідальне ставлення до навчання.

Тип уроку: контроль і корекція знань

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІV. Написання контрольної роботи

В-1

1.Хто із сім’ї Довженків найбільше любив «саджати що-небудь у землю, щоб проізростало» за кіноповістю «Зачарована Десна»  (мама)?

2.Твір, через який О.Довженко потрапив у немилість партії, уряду та Сталіна.

(«Україна в огні»)

3.Основна сюжетна лінія твору «Україна в огні» розгортається навколо..(родини Запорожців).

4. «Витязем української поезії» О. Гончар назвав..(В. Симоненка)

5. Материнська любов є лейтмотивом поезії..(«Пісня про рушник»)

6. Прижиттєва збірка Василя Симоненка має назву.. («Тиша і грім»)

7.Історична місія людини на землі, за віршем «Ти знаєш, що ти- людина?»,полягає..(в тому, щоб творити добро, жити за законами моралі)

8.Основною рисою ліричного героя Василя Стуса є..(стоїцизм)

9. основним мотивом вірша «О земле втрачена, явися…» є (туга і біль за рідною землею)

10.Вірш «Як добре те, що смерті не боюсь я» за жанром. (медитація)

11.У «Баладі про соняшник» йдеться про..(поета і поезію)

12.Шістнадцятирічне творче мовчання Ліни Костенко було зумовлене..(задушливою, позбавленою творчої свободи атмосферою)

V. Підсумок уроку

VІ. Домашнє завдання

Скласти вірш. Визначити художні засоби.

 

 

docx
Додано
14 лютого 2019
Переглядів
4601
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку