• Закріпити вміння перевіряти ненаголошені [е], [и] у коренях слів шляхом зміни слова або підбору споріднених слів.
• Поглибити знання з правопису слів з ненаголошеними [е], [и], які не перевіряються наголосом.
Урок української мови для 3 класу
Тема:
Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником. Складання і записування тексту за поданим початком.
Мета:
Обладнання:
Хід уроку:
І. Організаційний момент
Щоб помилки хитрі й спритні
Не ховались у рядках.
Щоб всі букви в кожнім слові
Опинились на місцях.
Будем гарно працювати,
Свою пильність розвивати.
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Привіт,друзі!
Мине звати Низнайко. Я полюбляю уроки матиматики, а от з уроками української мови у мене проблеми. Допоможіть мині, будь ласка, навчитися правельно писати слова з ненаголошиними голосними [е], [и].
Ваш друг Низнайко
ІV. Вивчення нового матеріалу
V. Закріплення вивченого матеріалу
Фізкультхвилинка:
Наш Незнайко потягнувся
Руки в боки – і нагнувся,
Встав, присів і знову встав.
Годі гратися сказав.
На носочки став легенько
І за парту сів тихенько.
Ненаголошені [е], [и] |
Змінити слово |
Перевірити за словником |
Дібрати спільнокореневе |
верба-верби крило-крила |
пшениця дитина |
миритися-мир гречаний-гречка
|
VI. Підсумок уроку
VII. Домашнє завдання:
Список джерел:
Пономарьова К., Гайова Л. „Українська мова та читання“: підручник для 3 класу. Київ: УОВЦ „Оріон“, 2020.