:Урок української мови у 2 класі на тему: "Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів"

Про матеріал
Розробка уроку української мови у 2 класі НУШ на тему: "Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів." Мета: Формування ключових компетентностей: уміння вчитися: формувати вміння самоорганізовуватися, контролювати свою навчальну діяльність, проявляти зацікавленість у навчанні; інформаційно-комунікативної: розвивати вміння здобувати нові знання, уміння відстоювати свою думку, залучати до роботи з різними джерелами інформації; соціальної: удосконалювати навички продуктивної співпраці колективно, бажання допомагати один одному; громадянської: учити дбайливо й бережливо ставитися до природи; здоров’язбережувальної: виховувати любов до природи; розвивати бажання оберігати і примножувати багатства природи. Формування предметних компетентностей: навчальної: повторити й систематизувати знання, здобуті в 1 класі та засвоїти нові правила вживання апострофа; закріпити орфограму щодо написання слів з апострофом, удосконалити навички правильної вимови слів з апострофом, переносити їх з рядка в рядок; формувати навички звуко-буквеного аналізу слів з апострофом; розвиваючої: розвивати навички самостійної роботи, усне та писемне мовлення учнів; формувати розвиток мовленнєвої компетентності, вміння аналізувати звуко-буквений аналіз слів, робити висновки; виховної: виховувати доброзичливе ставлення до інших, наполегливість, упевненість в собі.
Перегляд файлу

 Тема: Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів.

 

Мета:  Формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: формувати вміння самоорганізовуватися, контролювати свою навчальну діяльність, проявляти зацікавленість у навчанні;

інформаційно-комунікативної: розвивати вміння здобувати нові знання, уміння відстоювати свою думку, залучати до роботи з різними джерелами інформації;

соціальної: удосконалювати навички продуктивної співпраці колективно, бажання допомагати один одному;

громадянської: учити дбайливо й бережливо ставитися до природи;

здоров’язбережувальної: виховувати любов до природи; розвивати бажання оберігати і примножувати багатства природи.

Формування предметних компетентностей:

навчальної: повторити й систематизувати знання, здобуті в 1 класі та засвоїти нові правила вживання апострофа; закріпити орфограму щодо написання слів з апострофом, удосконалити навички правильної вимови слів з апострофом, переносити їх з рядка в рядок; формувати навички звуко-буквеного аналізу слів з апострофом;

розвиваючої: розвивати навички самостійної роботи, усне та писемне мовлення учнів; формувати розвиток мовленнєвої компетентності, вміння аналізувати звуко-буквений аналіз слів, робити висновки;

виховної: виховувати доброзичливе ставлення до інших, наполегливість, упевненість в собі.

 

Обладнання: мультимедійний супровід уроку, роздавальний матеріал, підручник “Українська мова та читання” частина 2, робочий зошит.

 

Тип уроку: засвоєння нових знань.

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

На урок зібрався клас

Розум – наша сила.

В гості всіх сьогодні нас

Красуня запросила.

Але хто вона, ота красуня

В золотім намисті,

Що без пензля і без фарб

Скрізь малює листя.

Сьогодні ми вирушаємо в гості до золотої Осені. (Слайд 1)

(Слайд 2)

Чудова осінь! І така чарівна!

У золоті дерева всі стоять.

І трішки сумно, якось ніби дивно,

Що всі листочки з дерева злетять.

Ліси й садочки стануть зовсім голі,

А золото під ноги упаде…

І заніміє все у полі

Це чарівниця-осінь йде.

 Під час подорожі ми зможемо дізнатися багато цікавого, пізнавального. Але для цього ми повинні памʼятати правила:

(Слайд 3)

Уважно слухати

Все запамʼятовувати

Активно працювати

Допомагати один одному.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

    Словниковий диктант.

(Слайд 4)

Коли вона загляне в сад –

Наллється соком виноград.

І кислі яблука ранет

Солодкі стануть наче мед.

 

Осінь нас запросила у сад, де підготувала нам словниковий диктант.

(Слайд 5)

Мʼяка, памʼять, бʼє, девʼять, вʼю, камʼяний, хомʼячок, повʼязка, деревʼяний.

Перевірка: Слайд 6)

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

      Гра “6 цеглинок LEGO”

(Слайд 7)

Заходить осінь на грядки

Де ростуть морква й буряки

І запишається в хустках

Товста капуста на грядках.

Осінь запрошує нас відвідати город, де також нам підготувала сюрприз. Потрібно виконати завдання з цеглинками “LEGO”.

(Слайд 8 – 20)

ІV. Вивчення нового матеріалу.

(Слайд 21)

Як помандрує по гаях

З чарівним пензлем у руках –

Все розмалює на путі.

Берези стануть золоті.

 

У гаю осінь нам пропонує написати каліграфічну хвилинку та попрацювати над правилом.

(Слайд 22)

  1. Каліграфічна хвилинка.

Вправа 131. Зробити звуко-буквений аналіз слів.

(Слайд 23)

  1. Робота над правилом. С.47

(Слайд 24)

V. Фізкультхвилинка.

     Під музичний супровід пісні “Осінь, осінь, ти ласкава казка”

 

 VІ. Робота з підручником.

(Слайд 25)

А у лісі нашому просто чудеса

І стежинка тягнеться прямо в небеса.

Білочка руденька шишечки збира

І жучок й мурашка по траві повзе

Їжачок збирає ягідки, гриби

Всі звірятка люблять осені дари.

 

А щоб потрапити до лісу разом із нашою красунею, нам потрібно пограти в гру “Чарівні кола”.

(Слайд 26)

Гра “Чарівні кола”.

Вправа 133

(Слайд 27)

VІІ. Самостійна робота в зошитах..

Вправа 134. Зробити звуко-буквений аналіз виділених слів.

 

VІІІ. Осмислення, узагальнення та систематизація знань.

 

Цікавого багато ви дізнались

Та закріпити пропоную зараз.

Нащебетали мені пташки зрання

Щоби для вас я провела гру “Так чи Ні”.

(Слайд 28)

Гра “Так чи Ні”.

Я буду називати слова, а ви, якщо це слово пишеться з апострофом кажете Так, а якщо без апострофу – то Ні.

Пальто, памʼять, бурячок, камʼяний, подвірʼя, білка, рибʼячий, кільце, пірʼя, вʼюн, ріжки, свято, сімʼя, пʼять, компʼютер, мʼякий.

 

Молодці! Бачу я ви гарно впоралися із цим завданням.

 

ІX. Підсумок уроку. Рефлексія.

 

      Як швидко пройшов час і нам пора повертатися додому.

Час пройшов не марно

На уроці працювали гарно

Вас я запитати мушу

Що ж запало вам у душу?

Що нового ви пізнали?

Що б батькам ви розказали?

(Слайд 29)

 - Я дізнався (дізналась)...

 - Мені сподобалось...

 - Я хотів би...

 - Було цікаво...

(Слайд 30)

Щедра осінь і багата

У яскравому вбранні.

Осінь яблучка зриває

І підносить діточкам

Гарну пісеньку співає

Всім по яблучку і грушечці я дам.

 

Звучить пісня “Осінь наша щедра, осінь наша мила”

 

 

 

docx
Додано
2 грудня 2020
Переглядів
872
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку