Урок української мови в 2 класі "Повторення, закріплення і застосування знань про прикметник"

Про матеріал
Мета уроку : разом з героями дитячих книжок узагальнити та систематизувати знання учнів про прикметник, розвивати увагу, спостережливість, уміння добирати та вживати прикметники, формувати комунікативну компетентність, компетентність спілкування рідною мовою, виховувати взаємоповагу, уміння працювати в парі, групі. Виховувати любов до дитячої книжки, стимулювати бажання читати.
Перегляд файлу

Тема:  Повторення, закріплення і застосування знань про прикметник.

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про прикметник, розвивати увагу, спостережливість, уміння добирати та вживати прикметники, формувати комунікативну компетентність, компетентність спілкування рідною мовою, виховувати взаємоповагу, уміння працювати в  парі, групі. Виховувати любов до дитячої книжки, стимулювати бажання читати.

Обладнання:мікрофон, LEGO, малюнки казкових героїв , маски, картки, дитяча література, 2 скриньки, музична фізхвилинка

Хід уроку

I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

1. Привітання

Станьте, рівно, підтягніться,

Всім приємно посміхніться.                                                          Сьогодні у нас багато гостей                                                                                                              Привітайтеся дружненько:"Добрий день!"                                                 На урок старання, настрій не забудьте взяти.         Сідайте рівненько, почнемо працювати.

2. Запис в зошитах  28 січня                                                                                                                      Класна робота

II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.

- Назвіть книги, які бачите на виставці.

- Що їх об’єднує?

Казка – це літературний твір про вигадані події, часто з чарівними перетвореннями.

Сьогодні на уроці разом з  героямикнижокбудемо повторювати, закріплювати і застосовувати знань про прикметник.

III.ПОВТОРЕННЯ, ЗАКРІПЛЕННЯ І ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ ПРО ПРИКМЕТНИК

Якось у школу із книжкою                                                           прямував дерев’яний хлопчина                                                                                                Він сміливий і веселий,                                                                                                                                                                          Дружать з ним П’єро й Мальвіна                                                                                                    Здогадались, діти, хто це?                                                                                                                               Ну звичайно…Буратіно

  1. Інтерактивна вправа «Інтерв’ю»

- Яку вивчаємо частину мови?

-  Що називає прикметник?

-  На які питання  відповідає?

- З якою частиною мови вживаються прикметники?

         -  А з якої казки прийшов Буратіно?

Вона Буратіно вчила писати,
І ключ золотий допомагала шукати.
З блакитним волоссям
І величезними очима,
Ця дівчинка- лялька
І звуть її ...Мальвіна

2. Словникова робота казка– казки

- запишіть, підкресліть, запам’ятайте.-  доберіть прикметники до слова казка- складіть речення  зі словом казка, позначте прикметники

Тихо-тихо по стежці                                                                           Дружно ковпачки йдуть                                                                                      І в кошиках, і в мішечках                                                                                                                          Скарб додому вони несуть  Гном


3.  Гра в парі за вибором«Поринь у казку»

Встановіть відповідність. Побудуйте вежу з Legoв парі, використовуючи 2 руки на двох.

C:\Users\Елена\Downloads\Без названия.jpg


Спляча               ключик(блакитний)

Золотий             красуня(синій)

Гидке                 королева(червоний)

Солом’яний      шапочка(помаранчевий)

Червона             бичок (жовтий)

Снігова              каченя(зелений)

Моя казка всім відома, 
У семи живу я гномів.
Стан тонкий, тендітна ніжка .
Хто я, друзі? …Білосніжка

4.Дидактична гра в парі  Вибіркове списування. Презентація робіт в масках тварин                                                                      Заєць (який?)   .…… Лисиця (яка?)…….…                                                                         Їжак (який?)   ….....  Вовк (який?)……….

Фізкультхвилинка  «Сонечко»

Хто моторчик свій заводить? 
З даху в гості хто приходить?
На урок до нас дістався                                                                              Ну звичайно, що цеКарлсон                                                                                                        

5. Гра «Навпаки» (заміни словосполучення за числами)

Казковий замок, чарівні сопілки, фарбований лис, наливні яблучка, золоті рибки.


Я надягаю шляпу модну,                                       Поколочу кого завгодно,                                                                         На всі питання відповідаю:                                                                                                                                                                           «Відчепіться, братці, я не знаю!»    Незнайко

 6. Групова робота за малюнками «Лото0»- знайди пари прикметників протилежних за значенням                                                                                                                          

VI.   ПІДСУМОК УРОКУ                                                                                                1. Інтерактивна  вправа «Діаграма»( будуємо башточки з цеглинок , визначаємо:

- Хто знає на які питання відповідають прикметники?                                                                 - Хто запам’ятав, як пишеться слово казка?                                                                                  - Хто з другом правильно побудував башточку?                                                                           - Хто легко змінював прикметники з іменниками за числами :один-багато

- Хто вміє добирати прикметники протилежні за значенням?                                                                                                               - Хто в зошиті писав охайно, старанно?

Висновок вчителя:                                                                                     В кого залишилася 1 цеглинка – добре….                                                           В кого не залишилося цеглинок – молодці!...,

 

2. Командна гра «В бібліотеці» обери на полицях книгу з казками, , яку ви хочете прочитати, але таку, що в назві є прикметник.

VIІ. Домашнє завдання. Прочитати книжку. Виписати з обраної книги 2 речення з прикметниками, позначаючи їх крапочками

docx
Додано
10 січня 2023
Переглядів
427
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку