Урок української мови в 4 класі на тему "Засоби зв’язку речень у тексті"

Про матеріал
Презентація до уроку української мови в 4 класі на тему "Засоби зв’язку речень у тексті" за підручником Мар'яни Захарійчук
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Продзвенів уже дзвінок,починається урок. Приготуйте без мороки. Все, що треба до уроку. Книжку, зошит, олівці…Всі готові? Молодці!

Номер слайду 2

Мій настрій

Номер слайду 3

Тема уроку. Засоби зв’язку речень у тексті

Номер слайду 4

Вправа «Очікування»На уроці я планую…Сподіваюся, сьогодні на уроці я …Від уроку я очікую…

Номер слайду 5

Що таке текст?Які типи текстів ви знаєте?Назвіть будову тексту?Текст-розповідь – це…Текст-опис – це…Текст-міркування – це…Стилі текстів бувають…

Номер слайду 6

Синоніми – це…слова, однакові за лексичним значенням, але різні за звучанням і написанням. Доберіть синоніми до слова ДРУГ

Номер слайду 7

Чотирнадцяте травня. Класна робота Х х Хх Ха хм ар ра хмара. Хмара небо застелила. Записати завдання каліграфічної хвилинки. Підкреслити головні члени речення. Поширити речення другорядними членами, записати. Дібрати синонім до слова ЗАСТЕЛИЛА.

Номер слайду 8

Вправа 362 Прочитай «розсипані» рядки з вірша в правильній послідовності. Навесні мала вербичка Ще стоять холодні ночі - Одягнула рукавички. Застудитися не хоче.1234

Номер слайду 9

Доповни схему речення словами.(що?)(що зробила?)(яка?)(що?)(коли?)За допомогою чого пов’язуються слова в реченні?вербичкаодягларукавичкинавеснімала

Номер слайду 10

Вправа 363 Прочитай текст Сьогодні Славка запросили на день народження. Сусідській дівчині Марині виповнилося десять років. Марина запросила друзів та однокласників. Славко купив букет квітів і вивчив напам’ять вітальний вірш. Славко також узяв книжку «Енциклопедія для дівчаток», щоб подарувати Марині. Марина радо зустріла Славка. Спиши текст, замінюючи слова, які повторюються, словами з довідки. ДОВІДКА. Іменинниця, він, хлопчик, дівчині, вона, товариша.Іменинниця. Хлопчик. Віндівчині. Вонатовариша.

Номер слайду 11

Запам’ятайте !Речення в тексті пов’язуються за змістом. Щоб уникнути повторення тих же слів, потрібно використовувати синоніми, споріднені слова та сполучники. Для зв’язку речень у тексті також вживають такі слова: тоді, спочатку, потім, цей, ця, це, ці, він, вона, воно, вони.

Номер слайду 12

Вправа 364 Прочитай текст Уранці Еліза прокинулася. Сонце було вже високо. До сонця простягали свої віти великі дерева. Сонцю раділи веселі пташки. Еліза чула, як десь дзюркотить вода. Еліза прийшла до великого озера. До озера стікалися великі й малі струмочки. Струмочки несли чисту й прозору воду. Еліза замилувалася чудовою природою. Спиши перше, друге та третє речення, поставивши дієслова в майбутньому часі.прокинетьсябудепростягнуть

Номер слайду 13

Вчора наш однокласник Олексійко захворів. У Олексійка піднялася температура. Після уроків ми вирішили провідати Олексійка. Ми купили Олексійкові смаколики і пішли до нього в гості. Олексійко дуже зрадів, що ми прийшли, але мама нас до Олексійка не пустила…Незабаром Олексійко одужав і повернувся до своїх друзів у школу. Прочитай текст. Заміни слова, що повторюються.

Номер слайду 14

Якими засобами зв’язуються речення у тексті?Для чого вам ці знання? Як вони допоможуть у майбутньому?На уроці я мав (мала) труднощі з…Найлегшим було…Чи справдилися ваші очікування від уроку?

Номер слайду 15

Мій настрій

Номер слайду 16

Домашнє завдання. С. 151, виконати вправу 365

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, Презентації
НУШ
Додано
10 травня
Переглядів
497
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку