Урок "Урок-гра "Математичний ярмарок""

Про матеріал

Мета уроку:

1) закріпити вміння додавати і

віднімати натуральні числа;

2) розвивати логічне мислення,

пам'ять, математичну мову;

3) виховувати інтерес до предмету,

колективізм, прищеплювати бажання чесності та щедрості .

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок –гра«Математичний ярмарок»

Номер слайду 2

Увага! Увага! Поспішайте!Господарі й гості, глядіть, не минайте!На ярмарок прошу – гуртом , поодинці!Чекають на вас чудові гостинці. На ярмарку нашому веселому, багатому,Є чим дивуватися і є що придбати.

Номер слайду 3

Гей народ збирається – ярмарок починається. Мета уроку: 1) закріпити вміння додавати і віднімати натуральні числа; 2) розвивати логічне мислення, пам'ять, математичну мову; 3) виховувати інтерес до предмету, колективізм, прищеплювати бажання чесності та щедрості .

Номер слайду 4

Розгадайте ключове слово1) 16+29+14= 6) 840:8=2) 7000-6540= 7)2·33·50=3) 315+405= 8) 4242:42=4) 6738-627= 9) 169-(20+69)=5) 247+120= 10) 17+300·0= {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}17611110533008059367101720460!ОІТЮЩВАРИ

Номер слайду 5

Лавка числова. Чисел в світі є багато і про всіх їх треба знати1) Які числа називаються натуральними?2) Чи є число “нуль” натуральним?3) Назвіть найменше натуральне число.4) Чи існує найбільше натуральне число?5) Назвіть цифри, які використовуємо при записі натуральних чисел. 6) Назвіть числа більші 117і менші за 123.

Номер слайду 6

Лавка “рахункова”Чітка, вміла і сувора. Праця тут іде завзято,Вмій лиш спритно рахувати. Вмій кмітливо Все збагнути, першим з відповіддю бути.

Номер слайду 7

Самостійно обчислити1 варіант1)221+427+373=2) (457+705)+295=3) 68*43+*195*= = *0*0*02 варіант1) 385+548+615=2) 554+(46+1425)=3) 7*9*5+54*76= =** 718*

Номер слайду 8

1) 10212)14753) 68043+31957==1000001) 15482) 20253) 72905+54276==127181

Номер слайду 9

63-8-13-29+11+165571582940403042 Обчисли rr

Номер слайду 10

Розв’яжи рівняння(x+15)-8=1755-(x-15)=304010

Номер слайду 11

95837-(95137+198)(6112+1596)-496(1823+846)-1723(8593+1407)-9991 72122 9463 5024 18,95 9001хто швидше

Номер слайду 12

Лавка магічна

Номер слайду 13

Зібралися в ній задачі логічнівеселі, цікаві і навіть графічні№1 По дороге вдоль кустов шло 7 хвостов. Сосчитать я также смог, Что шагало 20 ног. Это вмести шли куда-то Петухи и поросята. И вопрос мой к вам таков: Сколько было петухов?

Номер слайду 14

Розв’язанняметод перебору. Півні 1 2 3 4 Поросята 6 5 4 3 Всього ніг 26 24 22 20 Відповідь: 4 півня

Номер слайду 15

1214151618№2 Випишіть у порожні клітинки такі числа, щоб квадрат став магічним, тобто, щоб сума чисел, які стоять у кожному рядочку, у кожному стовпчику і по кожній діагоналі, були рівними.

Номер слайду 16

Троє дівчаток Юля, Катя і Таня хочуть поділити між собою м’ячик, ляльку і книжку. Скількома способами це можна зробити? 121914171513161118

Номер слайду 17

Юля. Катя. Танямлк мкллмклкмкмлклм. Розв’язання: Заповнюємо таблицю перебираючи можливі варіанти. Будуємо дерево рішень. Проблема лк кл мк км мл лм м л к

Номер слайду 18

Підсумок уроку. На ярмарку ви побували,Вправ багато розв’язали. Й такі бали завоювали: Виставлення оцінок. Домашнє завдання: А. Г. Мерзляк :№180(3,5); №190(1,2); №225; *№250

Номер слайду 19

Всі добре працювали,Старались, як могли,Немає переможених –Тут всі перемогли. Бажаю математику. Вам вчити добре й далі. Так, щоб могли отримати. Ви золоті медалі.

Номер слайду 20

ДЯКУЮ ЗА УРОК.

pptx
Додано
27 липня 2018
Переглядів
1019
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку