23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Урок «Урок-підсумок. Бесіда про твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість»

Про матеріал

Урок у 7 класі.

Мета: систематизувати та узагальнити вивчений учнями впродовж навчального року матеріал, який стосувався знань про життєвий і творчий шлях письменників, зміст їх творів, понять з теорії літератури; розвивати вміння школярів виразно й усвідомлено читати прозові та ліричні твори, коментувати їх зміст і здійснювати ідейно-художній аналіз; розвивати культуру зв'язного мовлення, читацькі навички, збагачувати словник школярів; формувати естетичні смаки, світогляд школярів; виховувати почуття любові до книг, рідної мови, культури українців, їх звичаїв, обрядів, пошану до митців слова, відповідальність за доручену справу.

Тип уроку: урок-гра «КВК».

Перегляд файлу

      

 

Предмет _______________________ Клас ___ Урок № ___  Дата___/___/___  

 

Прізвище вчителя __________________

 

 

 

Тема уроку: «Урок-підсумок. Бесіда про твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість» 

Мета: систематизувати та узагальнити вивчений учнями впродовж навчального року матеріал, який стосувався знань про життєвий і творчий шлях письменників, зміст їх творів, понять з теорії літератури; розвивати вміння школярів виразно й усвідомлено читати прозові та ліричні твори, коментувати їх зміст і здійснювати ідейно-художній аналіз; розвивати культуру зв’язного мовлення, читацькі навички, збагачувати словник школярів; формувати естетичні смаки, світогляд школярів; виховувати почуття любові до книг, рідної мови, культури українців, їх звичаїв, обрядів, пошану до митців слова, відповідальність за доручену справу.

Тип уроку: урок-гра «КВК».

Обладнання уроку: виставка художніх творів на портретів тих письменників, творчість яких вивчалася впродовж навчального року, учнівські малюнки, музичне оформлення, дидактичний матеріал.

Методика та прийоми проведення уроку: бесіда, розповідь, «вільний мікрофон».

Епіграф уроку:

Змолоду набирайся знань, щоб не пуста була твоя власна криниця. 

Народна мудрість

 

 

 

 

 

План уроку:

  1. Організаційний момент.
  2. Перевірка домашнього завдання.
  3. Мотивація навчальної діяльності, оголошення теми та мети уроку.
  4. Актуалізація опорних знань.
  5. КВК.
  6. Підведення підсумків КВК.
  7. Список літератури на літо.
  8. Підсумок уроку.
  9. Оцінювання навчальних учнів.
  10. Домашнє завдання.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Гра « Побажання другу» . На кожну літеру слова « Література» напишіть слово-побажання, а потім підійдіть до друга й подаруйте йому це побажання.

Л – любові

І – інтересу

Т – толерантності

Е – ерудиції

Р – розсудливості

А – активності

Т – товариськості

У – уважності

Р – романтики

А – альтруїзму

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

IІІ. Мотивація навчальної діяльності, оголошення теми та мети уроку.

  1. Емоційне налаштування.
  2. Підготовка учнів до уроку-КВК.
  3. Опрацювання епіграфа уроку.

ІV.  Актуалізація опорних знань.

  1. Розгадування кросвордів учнів.
  2. Бесіда за питаннями.
  • Назвіть письменників, творчість яких вас захопила.
  • Назвіть ваші улюблені твори з програми 7 класу. Чим вони вам сподобалися?
  • Які ваші улюблені герої  з прочитаних творів? Чому саме вони?
  • Вчинки яких героїв вразили вас найбільше? Чому?
  • Що вам сподобалося більше: опрацьовувати зміст прозових чи поетичних творів?
  • Який урок у 7 класі став для вас відкриттям чогось нового?

V. КВК.

  1. Вступне слово вчителя.

Ось і підійшов до завершення навчальний рік. Ви стали старшими, розумнішими, дізналися для себе чимало нового. Я сподіваюся, що у вас залишилися незабутні враження від наших уроків, адже в кожен із них я намагалася вкласти душу, знайти підхід до кожного із вас. Я впевнена, що ніколи не забуду наші уроки, ваші відповіді, цікаві ситуації, відкриття, які ви часто робили для себе.

Сьогодні у нас останній урок. Мені захотілося провести його у незвичній формі – у формі КВК. Цей урок допоможе вам ще раз пригадати вивчене у сьомому класі, узагальнити та систематизувати ваші знання. Тому розпочинаємо наше змагання.

  1. Оголошення умов гри.

Клас поділяється на дві команди, кожна з яких обирає капітана і придумує назву. З’ясування порядку участі у змаганнях (проводиться жеребкування).

І. Розминка (беруть участь усі гравці команд)

Завдання для першої команди

1. Автор твору «За сестрою»:
а) Г. Тютюнник;
б) Т. Шевченко;
в) А. Чайковський.

2. Герой якого твору говорив, що лебеді на своїх крилах приносять життя?

а) дід Дем’ян (М. Стельмах «Гуси-лебеді летять»);
б) Тося (Є. Гуцало «Сім’я дикої качки»);
в) Михайлик (М. Стельмах «Гуси-лебеді летять»).

3. Витязем молодої української поезії назвав В. Симоненка:
а) А. Малишко;
б) Л. Костенко;
в) О. Гончар.

4. Квіти, які посадив Фрідріх, герой твору Л. Пономаренко «Гер переможений», скопавши маленьку грядочку?
а) Троянди;
б) нагідки;
в) нарциси.

5.З якого твору уривок:  «…А він, як бебехнеться об поміст, так і брязнув, і задзвенів, і, як жар, по всій хаті розсипався дукатами!»

а) М. Стельмах «Гуси-лебеді летять»;
б) Є. Гуцало «Сім’я дикої качки»;
в) О. Стороженко «Скарб».

6. За жанровою спрямованістю «Чайка на крижині» — це:
а) роман у віршах;
б) поема;
в) поезія в позі.

7. З яким проханням звернулася жебрачка до господаря (Б. Лепкий «Мишка»)?
а) Дозволити переночувати;
б) дати молока;
в) підвезти до ближнього міста.

8. Герой твору, який вже й будучи дорослим, продовжував пошук квітки щастя?
а) Павлусь (О. Стороженко «Скарб»);
б) хлопчик («Б. Лепкий «Цвіт щастя»);
в) Климко (Г. Тютюнник «Климко»).

9. Ім’я друга Климка (Г. Тютюнник Климко»):
а) Миколка;
б) Зіновій;
в) Зульфат.

10. Автор твору «Русальнока із 7-В, або Проклаття роду Кулаківських»…

а) М. Павленко;
б) Л. Костенко;
в) В. Симоненко.

11. Композитор, який поклав твір В. Симоненка «Лебеді материнства» на музику:
а) А. Пашкевич;
б) А. Штогаренко;
в) Ю. Мейтус.

12. Мирослава вважала себе сиротою через те, що Тугар Вовк (І. Франко «Захар Беркут»):
а) виїхав за кордон;
б) зрадив свій край і пристав на службу до монголів;
в) відмовився від своєї дочки.

Примітка. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

Завдання для другої команди

1. Автор твору «Цвіт щастя»:
а) О. Стороженко;
б) Б. Харчук;
в) Б. Лепкий.

2. До якого виду пісень належить «Ой на горі та женці жнуть»?
а) Козацьких;
б) жниварських;
в) чумацьких.

3. Жанр української народної усної творчості: коротка пісня – римований вірш із двох рядків, у кожному рядку по 14 складів.
а) пісня;
б) повість;
в) коломийка.

4. Твір якого письменника єднає минуле, теперішнє і майбутнє?
а) І. Франко  «Захар Беркут»;
б) Т. Шевченко «Заповіт»;
в) Г. Тютюнник «Климко».

5. Книга, яку Михайлик, герой твору М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять», отримав від поповича і зміст якої не зміг зрозуміти:
а) «Космографія»;
б) «Пригоди Тома Сойєра»;
в) «Біблія».

6. Чому Климко (Г. Тютюнник «Климко») вимушений був вирушити у подорож? Щоб:
а) придбати солі;
б) помилуватися краєвидами;
в) знайти роботу.

7. Події у повісті І. Франка «Захав Беркут» відбуваються:
а) в Карпатах;
б) на Волині;
в) на Херсонщині.

8. Про героя якого твору зазначається: «…Його вигнало та розперло, такий став гладкий та опецькуватий. Пика широка та одутловата, як у того салогуба, а руки білі та ніжні, як у панночки»:
а) Михайлик (М. Стельмах «Гуси-лебеді летять»;
б) Павлусь (О. Стороженко «Скарб»);
в) Климко (Г. Тютюнник «Климко»)

9. В якій країні перебуває лірична героїня твору Л. Костенко «Чайка на крижані»?
а) Німеччині;
б) Польщі;
в) Росії.

10. Шкода, завдана мишкою господарю, в хаті якого вона жила (Б. Лепкий  «Мишка»):
а) з’їла копчене сало;
б) щоразу смітила лушпинням від насіння;
в) переточила гроші.

11. Фіналом твору О. Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили» є…

а) продовження блискучих виступів Івана;

б) повернення Івана з Мілкою в його село;

в) весілля Івана й Мілки.

12. Музику на слова А. Малишка «Пісня про рушник» написав:
а) П. Майборода;
б) А. Пашкевич;
в) Л. Ревуцький.

Примітка. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

ІІ. Конкурс «Відгадай твір»

1. Зовуть і скупого щасливим, бо у його багацько грошей; а він неборак, увесь свій вік стереже тих грошей, як Рябко на ланцюгу, ніякої користі з них немає — і голодний, і холодний, ще гірш од якого-небудь бідолахи» (О.Стороженко, «Скарб»)

2. Рідна мати моя, ти ночей не доспала, 
Ти водила мене у поля край села, 
І в дорогу далеку ти мене на зорі проводжала, 
І рушник вишиваний на щастя дала.
(А. Малишко «Пісня про рушник»)

3. Не хилися, явороньку,
Ще ти зелененький!
Не журися, козаченьку,
Що ти молоденький.
(«Стоїть явір над водою»)

4. «Доки будете жити в громадськім порядку, дружно держатися купи, незломно стояти всі за одного, а один за всіх, доти ніяка ворожа сила не побідить вас». (І. Франко, «Захар Беркут»).

5. І мене в сім’ї великій,
В сім’ї вольній, новій,
Не забудьте пом’янути
Незлим тихим словом.
(Т. Шевченко, «Заповіт»)

6. «Найбільше чванився козак тим, коли на далі довів, що він не є такий, яким його при першій нагоді прозвали». (А. Чайковський,  «За сестрою»).

7. «Еге ж: і весну, і життя. Тепер, внучку, геть-чисто все почне оживати: скресне крига на ріках та озерах, розмерзнеться сік у деревах, прокинеться грім у хмарах, а сонце своїми ключами відімкне землю». (М. Стельмах, «Гуси-лебеді летять»).

8. Добре, що діти сплять, а то ще б навчилися брехати, як люди. І як цим людям язик на таку брехню повертається? Погані люди. Одні з голоду гинуть, а другі папір у ящик ховають. Хіба ж папір важніше від життя?» (Б. Лепкий, «Мишка»).

9. Для мене ж той край найкращий,
де виросли крила мої.
Лиш маючи ґрунт під ногами,
Пускатися можна в політ.
(Л. Костенко «Чайка на крижані»)

10. Ой, не знаю, що то за причина —
Переходжу обережно вулицю,
І весь час до мене радість тулиться,
Як безжурний вітрогон-xлопчина.

 (О. Теліга,  «Радість»)

11. «Фрідріх робив тільки прикраси зі шматочків цегли — сонце і квіти, він чіпляв їх понад вікнами другого поверху, та що самотні жінки подовгу стояли, роздивлялися і навіть сплакували». (Л. Пономаренко, «Гер переможений»).

12. Скiльки пiдросло й полетiло нас
В молодiй веснi, в колосистiм полi,
А у тебе знов та ж дорiжка в клас,
Той же явiр наш
Пiд вiкном у школi.
(А. Малишко «Вчителька»)

Примітка. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

ІІІ. Конкурс «Розумник»

Один представник від команди працює біля дошки над розгадуванням кросворда.

3.1. Для першої команди.

http://gorodenok.com/wp-content/uploads/2013/10/Untitled-18.jpg

По горизонталі:
1. Село, де відбуваються події, у повісті І. Франка «Захар Беркут» (Тухля)
2. Автор твору «За сестрою». (Чайковський)
3. Яка річка згадується у вірші Т. Шевченка «Заповіт»? (Дніпро)
4. Героїня повісті І. Франка «Захар Беркут». (Мирослава)
5. Ім’я подружки Михайлика з твору М. Стельмаха «Гуси-лебеді». (Люба)
6. Жанр твору «Ой у степу криниченька». (Пісня)

По вертикалі:
1. Балада Т. Шевченка. («Тополя»)

3.2. Для другої команди.

http://gorodenok.com/wp-content/uploads/2013/10/Untitled-19.jpg

По горизонталі:
1. Твір Г. Тютюнника Климко»)
2. Головний герой твору Г. Тютюнника. (Климко)
3. Вірш Т. Шевченка. («Заповіт»)
4. Прізвище 90-річного героя твору І. Франка. (Беркут)
5. Прізвище автора твору «Цвіт щастя». (Лепкий)
6. Книга, зміст якої не зрозумів Михайлик, герой твору М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять». («Космографія»)

По вертикалі:
7. Жанр твору Л. Пономаренко «Гер переможений». (Новела)

IV. Гра «Установи відповідність»

Завдання одне для обох команд. Перемагає та команда, яка виконала його правильно і швидше від  суперника.

 

         1.  Встановіть відповідність між  цитатою та художнім засобом.

1. «...мишка чує, в хаті чужим духом пахне» (Б.Лепкий. «Мишка»).

А. Порівняння.

2. «... руки білі та ніжні, як у панночки» (О.Стороженко. «Скарб»).

Б. Метафора.

3. «Землі немає, то буде небо» (Л.Костенко. «Чайка на крижині». «Крила»).

В. Антитеза

1Б. 2А. 3В.

2. Встановіть відповідність між  висловлюванням  та літературним героєм, якому воно належить.

1.«Мої корови стільки молока дають, що кіт наплакав... Спитайте в наших сусідів. Може, продадуть; вони на гроші ласі і рідного батька продали б, а в нас нема що продавати, хоч і хотіли б».

А.Чайка.

2.  – Дивна людино! Я ж маю крила. Нащо крилатим ґрунт під ногами?

Б.Павлусь.

3. «Бісові груші, – пробубонить, – які спілі, і над самісінькою головою висять, а ні одна ж то не впаде в рот».

В. Хазяйка.

       1В. 2А. 3Б.

3. Установіть відповідність між фрагментом художнього твору та його назвою.

1. І на тім рушничкові оживе все знайоме до болю:
І дитинство, й розлука, і вірна любов.
2. Нема кінця їй в темнім лузі –
Та й повороту геть нема.
3. «Не треба слів! Хай буде тільки діло!
 Його роби — спокійний і суворий,
 Не плутай душу у горіння тіла,
Сховай свій біль. Зломи раптовий порив».

4. День прозорий мерехтить, мов пломінь,
І душа моя горить сьогодні.
Хочу жити, аж життя не зломить,
Рватись вгору чи летіть в безодню.

 


 

а) А. Малишко «Стежина»;
б) Олена Теліга «Сучасникам»
в) Олена Теліга «Пломінний день»
г) «Гей, нові Колумби й Магеллани…»;
ґ)А. Малишко «Пісня про рушник».

1 Ґ, 2 А, 3 Б, 4 В.

V. «Міміка і жести»

Мімікою та жестами показати супернику фрагмент із твору, який вивчався у програмі 7 класу (5 балів за відгаданий твір).

VІ. «Вокальний конкурс»

Заспівати одну з народних або авторський пісень, яку вивчали у програмі 7 класу (5 балів).

VІІ. Конкурс капітанів

1. Декламування програмової поезії напам’ять (5 балів).

2. Назвати авторів автобіографічних творів, які вивчалися протягом навчального року (3 бали).

3. Міні-презентація улюбленого програмового твору (5 балів).

  VI. Підведення підсумків КВК.

  1. Список літератури на літо.

Список творів із української літератури для 8 класу

  • Українські народні думи. «Маруся Богуславка»;
  • Література рідного краю. Левко Крупа «Василько – князь Теребовлянський»;
  • Леся Українка. «Давня весна», «Давня казка»;
  • Іван Карпенко-Карий. «Сто тисяч»;
  • Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною»;
  • Олесь Гончар. «Берег любові», «Бригантина»;
  • Олександр Довженко. «Ніч перед боєм»;
  • Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути»;
  • Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало»;
  • Юрій Винничук. «Місце для дракона»;
  • Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».
  1. Підсумок уроку.

Вільний мікрофон:

  1. На сьогоднішньому  уроці я….
  2. Свої знання з літератури, вивченої  в 7 класі я оцінюю…
  1. Оцінювання навчальних досягнень учнів.

Відзначення досягнень учнів, їхнього ставлення до роботи на уроці; аналіз здібностей, що сформувалися під час вивчення української літератури у 7 класі; окреслення перспектив подальшої навчальної діяльності.

  1. Домашнє завдання.

Опрацювати список літератури на літо.

 

 

 

КВК

ІІ. Конкурс «Відгадай твір»

1. Зовуть і скупого щасливим, бо у його багацько грошей; а він неборак, увесь свій вік стереже тих грошей, як Рябко на ланцюгу, ніякої користі з них немає — і голодний, і холодний, ще гірш од якого-небудь бідолахи»._____________________________

2. Рідна мати моя, ти ночей не доспала, 
Ти водила мене у поля край села, 
І в дорогу далеку ти мене на зорі проводжала, 
І рушник вишиваний на щастя дала.______________________________

3. Не хилися, явороньку,
Ще ти зелененький!
Не журися, козаченьку,
Що ти молоденький._________________________

4. «Доки будете жити в громадськім порядку, дружно держатися купи, незломно стояти всі за одного, а один за всіх, доти ніяка ворожа сила не побідить вас». ______________________________

5. І мене в сім’ї великій,
В сім’ї вольній, новій,
Не забудьте пом’янути
Незлим тихим словом.____________________________

6. «Найбільше чванився козак тим, коли на далі довів, що він не є такий, яким його при першій нагоді прозвали». _____________________________

7. «Еге ж: і весну, і життя. Тепер, внучку, геть-чисто все почне оживати: скресне крига на ріках та озерах, розмерзнеться сік у деревах, прокинеться грім у хмарах, а сонце своїми ключами відімкне землю». ___________________________

8. Добре, що діти сплять, а то ще б навчилися брехати, як люди. І як цим людям язик на таку брехню повертається? Погані люди. Одні з голоду гинуть, а другі папір у ящик ховають. Хіба ж папір важніше від життя?» ________________________________

9. Для мене ж той край найкращий,
де виросли крила мої.
Лиш маючи ґрунт під ногами,
Пускатися можна в політ.___________________________

10. Ой, не знаю, що то за причина —
Переходжу обережно вулицю,
І весь час до мене радість тулиться,
Як безжурний вітрогон-xлопчина.__________________________

11. «Фрідріх робив тільки прикраси зі шматочків цегли — сонце і квіти, він чіпляв їх понад вікнами другого поверху, та що самотні жінки подовгу стояли, роздивлялися і навіть сплакували». _____________________________

12. Скiльки пiдросло й полетiло нас
В молодiй веснi, в колосистiм полi,
А у тебе знов та ж дорiжка в клас,
Той же явiр наш
Пiд вiкном у школi.______________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Конкурс «Розумник»

3.1. Для першої команди.

http://gorodenok.com/wp-content/uploads/2013/10/Untitled-18.jpg

 

 

По горизонталі:
1. Село, де відбуваються події, у повісті І. Франка «Захар Беркут»
2. Автор твору «За сестрою».
3. Яка річка згадується у вірші Т. Шевченка «Заповіт»?
4. Героїня повісті І. Франка «Захар Беркут».
5. Ім’я подружки Михайлика з твору М. Стельмаха «Гуси-лебеді».
6. Жанр твору «Ой у степу криниченька».

По вертикалі:
1. Балада Т. Шевченка.

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Конкурс «Розумник»

3.2. Для другої команди.

http://gorodenok.com/wp-content/uploads/2013/10/Untitled-19.jpg

 

По горизонталі:
1. Твір Г. Тютюнника.
2. Головний герой твору Г. Тютюнника.
3. Вірш Т. Шевченка.
4. Прізвище 90-річного героя твору І. Франка.
5. Прізвище автора твору «Цвіт щастя».
6. Книга, зміст якої не зрозумів Михайлик, герой твору М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять».

По вертикалі:
7. Жанр твору Л. Пономаренко «Гер переможений».

 

 

 

 

 

 

IV. Гра «Установи відповідність»

Завдання одне для обох команд. Перемагає та команда, яка виконала його правильно і швидше від  суперника.

 

         1.  Встановіть відповідність між  цитатою та художнім засобом.

1. «...мишка чує, в хаті чужим духом пахне» (Б.Лепкий. «Мишка»).

А. Порівняння.

2. «... руки білі та ніжні, як у панночки» (О.Стороженко. «Скарб»).

Б. Метафора.

3. «Землі немає, то буде небо» (Л.Костенко. «Чайка на крижині». «Крила»).

В. Антитеза

 

2. Встановіть відповідність між  висловлюванням  та літературним героєм, якому воно належить.

1.«Мої корови стільки молока дають, що кіт наплакав... Спитайте в наших сусідів. Може, продадуть; вони на гроші ласі і рідного батька продали б, а в нас нема що продавати, хоч і хотіли б».

А.Чайка.

2.  – Дивна людино! Я ж маю крила. Нащо крилатим ґрунт під ногами?

Б.Павлусь.

3. «Бісові груші, – пробубонить, – які спілі, і над самісінькою головою висять, а ні одна ж то не впаде в рот».

В. Хазяйка.

 

3. Установіть відповідність між фрагментом художнього твору та його назвою.

1. І на тім рушничкові оживе все знайоме до болю:
І дитинство, й розлука, і вірна любов.
2. Нема кінця їй в темнім лузі –
Та й повороту геть нема.
3. «Не треба слів! Хай буде тільки діло!
 Його роби — спокійний і суворий,
 Не плутай душу у горіння тіла,
Сховай свій біль. Зломи раптовий порив».

4. День прозорий мерехтить, мов пломінь,
І душа моя горить сьогодні.
Хочу жити, аж життя не зломить,
Рватись вгору чи летіть в безодню.

а) А. Малишко «Стежина»;
б) Олена Теліга «Сучасникам»
в) Олена Теліга «Пломінний день»
г) «Гей, нові Колумби й Магеллани…»;
ґ)А. Малишко «Пісня про рушник».

V. «Міміка і жести»

Мімікою та жестами показати супернику фрагмент із твору, який вивчався у програмі 7 класу (5 балів за відгаданий твір).

 

VІ. «Вокальний конкурс»

Заспівати одну з народних або авторський пісень, яку вивчали у програмі 7 класу (5 балів).

 

VІІ. Конкурс капітанів

1. Декламування програмової поезії напам’ять (5 балів).

2. Назвати авторів автобіографічних творів, які вивчалися протягом навчального року (3 бали).

3. Міні-презентація улюбленого програмового твору (5 балів).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список творів із української літератури для 8 класу

  • Українські народні думи. «Маруся Богуславка»;
  • Література рідного краю. Левко Крупа «Василько – князь Теребовлянський»;
  • Леся Українка. «Давня весна», «Давня казка»;
  • Іван Карпенко-Карий. «Сто тисяч»;
  • Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною»;
  • Олесь Гончар. «Берег любові», «Бригантина»;
  • Олександр Довженко. «Ніч перед боєм»;
  • Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути»;
  • Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало»;
  • Юрій Винничук. «Місце для дракона»;
  • Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».

 

Список творів із української літератури для 8 класу

  • Українські народні думи. «Маруся Богуславка»;
  • Література рідного краю. Левко Крупа «Василько – князь Теребовлянський»;
  • Леся Українка. «Давня весна», «Давня казка»;
  • Іван Карпенко-Карий. «Сто тисяч»;
  • Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною»;
  • Олесь Гончар. «Берег любові», «Бригантина»;
  • Олександр Довженко. «Ніч перед боєм»;
  • Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути»;
  • Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало»;
  • Юрій Винничук. «Місце для дракона»;
  • Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».

 

 

docx
Додано
28 червня 2018
Переглядів
303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку