Урок "Усна народна творчість"

Про матеріал
Матеріал контрольної роботи поєднує форми завдань, без тетування. Діти масочтійно мають вирішити поставлені перед ними завдання, використовуючи набуті на уроках знання. Творчі завдання дають можливість оцінити вреативне мислення дитини.
Перегляд файлу

Контрольна робота _______________________________     Дата___________ Клас___________

Завдання «Літературний диктант»

  1. Зіставлення одного предмета  з іншим, яке надає предмету певної образності, наочності це__________________.(0.5 бал)
  2. Короткий дотепний опис предмета, події, явища які потрібно впізнати та відгадати – це_______________(0.5 бал)
  3. Фольклор_____________________________________________________________________________________________________________________________(1бал)
  4. Яскраве, образне художнє означення, найчастіше виражається прикметником – це_____________.(1бал)
  5. Прислів’я_____________________________________________________________________________________________________________________________(1бал)
  6. Назвіть різновиди міфів ___________________________________________(1бал)
  7. Легенда_____________________________________________________________________________________________________________________________ (1бал)
  8. Скласти самостійно загадку  _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________(1бал)
  9. Установити відповідності.(1бал)
  1. Собака друг людини

А. «Про зоряний вій»

  1. Людина повинна жити не лише для задоволення власних потреб, а й зважати на інтереси та прагнення інших людей, допомагати їм.

В. «Берегиня

  1. Непереможну силу дарує земля тим, хто працює на ній.

С. «Неопалима купина»

 

  1. Життя є постійним рухом, працею та боротьбою. Тут перемагає той, хто захищає справедливість, волю, добро.

Е. «Чому пес живе коло людини?»

  1. Українську землю, та її народ знищити неможливо.

Є. «Як виникли карпати»

  1. Поєднайте стрілочками початок прислів’я та його завершення. (1 бал)

На козаку…                                                          ні тучі, ні грому.

Де козак…                                                            цінити побратимство звик.

Козак не боїться…                                               нема знаку.

Степ та воля…                                                      веретено, ніж напасти вдвох на одного.

Козаку лучче поміняти шаблю на…                  козацька доля.

Козак – усім народам друг…                              там і слава.

Козак – слабкому захисник…                             міцний, лицарський у нього дух.

  1. Скласти акровірш   Н______________________________________________________________

                       А______________________________________________________________

                                  Р_______________________________________________________________

                                  О______________________________________________________________

                                  Д______________________________________________________________

  1. Написати твір – роздум, на тему «Який жанр Фольклору мій улюблений».  (2 бал)
docx
Додано
11 жовтня 2022
Переглядів
1704
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку