Узагальнення до розділу 4 "Клітини, бактерії, віруси, гриби, рослини і тварини"
Запитання 1 ( з однією правильною відповіддю)
Найменша одиниця будови і функцій організмів?
А речовина ; Б клітина ; В система органів; Г орган; Д тканина.
Запитання 2 ( з однією правильною відповіддю)
Наукові назви організмів складаються з двох слів:
А роду і класу; Б роду і родини; В роду і виду.
Запитання 3 ( з декілька правильними відповідями)
Вибери правила догляду за домашнім котом: А очищати від паразитів;
Б купати і розчісувати; В чистити клітку; Г відвідувати ветеринара; Д вкладати спати; Є змінювати наповнювач у туалеті.
Запитання 4 ( з декілька правильними відповідями)
Наведіть аргументи , чому потрібно охороняти рослин і тварин:
А – рослини утворюють кисень для дихання живих організмів;
Б – утворення ґрунту;
В – зривати квіти і робити з них букети;
Г – запилення квіткових рослин;
Д – браконьєри полюють на рідкісних тварин
Запитання 5 ( на встановлення відповідності)
Віднеси зображені об’єкти до відповідних рівнів організації
організмів:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
1-орган
2- тканина
3- клітина
4- організм
Запитання 6 (на встановлення відповідності)
Віднеси зображені рослини до відповідних груп
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
Д |
Є |
Ж |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
Є |
Ж |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
1-папороті, 2- мохи, 3- голонасінні, 4 – водорості, 5- покритонасінні, 6 – плауни, 7 – хвощі.
Запитання 7 Розпізнайте, як називають органи рослин, які ми їмо
Запитання 8 Розгляньте зображені організми. Розподіліть їх на дві групи : безхребетні і хребетні тварини.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
|
|
|
|
|
І група- безхребетні тварини:
ІІ група- хребетні тварини:
Завдання 9. За описом відгадайте тваринку, яка мешкає у наших річках: тіло вкрите панциром, є головогруди і черевце, дві пари вусиків, двоє складних очей, 5 пар ходильних ніг, дихають зябрами, перша пара кінцівок – клешні, є санітаром водойми.
Завдання 10. Оціни свою роботу на уроці. На шкалі успіху від 1до 12 відзнач, де ти перебуваєш у цей момент
1 6 9 12
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |