Урок узагальнення до розділу 4 "Клітини, бактерії, віруси, гриби, рослини і тварини

Про матеріал
Урок узагальнення з НУШ для 5 класу за програмою ( Модельна навчальна програма «Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І) на тему: "Узагальнення до розділу 4 "Клітини, бактерії, віруси, гриби, рослини і тварини"".
Перегляд файлу

 

Узагальнення до розділу 4 "Клітини, бактерії, віруси, гриби, рослини і тварини"

Запитання 1 ( з однією правильною відповіддю)

Найменша одиниця будови і функцій організмів?

А речовина ; Б клітина ; В система органів;  Г орган; Д тканина.

 

Запитання 2  ( з однією правильною відповіддю)

Наукові назви організмів  складаються з двох слів:

А роду і класу; Б роду і родини; В роду і виду.

 

Запитання 3 ( з декілька правильними відповідями)

Вибери правила догляду за домашнім котом: А очищати від паразитів;

Б купати і розчісувати; В чистити клітку; Г відвідувати ветеринара; Д вкладати спати; Є змінювати наповнювач у туалеті.

 

Запитання 4 ( з декілька правильними відповідями)

Наведіть аргументи , чому потрібно охороняти рослин і тварин:

А – рослини утворюють кисень для дихання живих організмів;

Б – утворення ґрунту;

В – зривати квіти і робити з них букети;

Г – запилення квіткових рослин;

Д – браконьєри полюють на рідкісних тварин

Запитання 5 (  на встановлення відповідності)

Віднеси зображені об’єкти до відповідних рівнів організації

організмів:

А

Б

В

Г

 

79. Будова організму рослини

 

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

1-орган

2- тканина

3- клітина

4- організм

 

 

Запитання 6  (на встановлення відповідності)

Віднеси зображені рослини до відповідних груп

А

Б

В

Г

 

Картинки по запросу розмноження плаунів схема | Herbs, Corn

Сировина для біопалива, ліків та біодобрива: аграрії освоюють штучне  культивування моху — Агробізнес сьогодні

 

Папороть взимку в саду. Особливості догляду, розмноження та будови садової  папороті

 

Д

Є

Ж

Голонасінні | Тест на 39 запитань. Біологія

Пролісок (сцилла): посадка і догляд у відкритому грунті, види і сорти

 

А

Б

В

Г

Д

Є

Ж

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-папороті, 2- мохи, 3- голонасінні, 4 – водорості, 5- покритонасінні, 6 – плауни, 7 – хвощі.

 

Запитання 7 Розпізнайте, як називають органи рослин, які ми їмо

 

Ламіновані картки Домана "Овочі" українською Вундеркінд з пелюшок - Картки  Домана         29 Бесплатных Карточек Овощи на Украинском | PDF  D:\Загрузки\Травы.jpgКупити Насіння кукурудзи Кайфус (ID#570509374), цена: 3280 ₴, купити на  Prom.ua

 

 

 

Запитання 8 Розгляньте зображені організми. Розподіліть їх на дві групи : безхребетні і хребетні тварини.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

І група- безхребетні тварини:

ІІ група- хребетні тварини:

Завдання 9. За описом відгадайте тваринку,  яка мешкає у наших річках: тіло вкрите панциром, є головогруди і черевце,  дві пари вусиків,  двоє складних очей,  5 пар ходильних ніг,  дихають зябрами,  перша пара кінцівок – клешні, є санітаром водойми.

Завдання 10. Оціни свою роботу на уроці. На шкалі успіху від 1до 12 відзнач, де ти перебуваєш у цей момент

 

 

 

 1                                   6                                  9                                  12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

 

Дві свіжі кукурудзи, ізольовані на білому .

docx
Додано
24 березня
Переглядів
169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку