Урок "Узагальнення і систематизація знань "Правильні та неправильні висловлення"

Про матеріал
Урок з математики за програмою "Росток". Проведений груповим методом з використанням новітніх технологій (Лего, Куб)
Перегляд файлу

                                                               

 

 

 

 

 

 

 

                                                                   Урок математики ( Росток)

                             в 3 класі, проведений вчителем початкових класів

                             Бериславського закладу повної загальної середньої освіти №3

                             Яковлєвою Аллою Вікторівною

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Тема:  Узагальнення і систематизація знань. Закріплення понять правильні і неправильні висловлювання.

        Мета: Ключові компетентності ( загальнопізнавальні цілі ):

- повторити таблицю множення і ділення;

- розвивати обчислювальні навички; вміння читати багатоцифрові числа;

- формувати навички розв’язування задач; складати вирази зі змінною;

- розвивати вміння розрізняти правильні й неправильні висловлювання;

- виховувати пізнавальну активність та самостійність у роботі, вміння працювати в групі.

                               

                                                 Хід уроку

І. Актуалізація знань

   1. Поділ класу на групи (Назва кожної групи)

   2. Вироблення правил роботи в групах.

ВИРАЗ – слово, яке охарактеризує кожну групу ( ввічливі, (и-і)ідеальні, розумні, активні, запальні.)

ІІ. Мотивація учбової діяльності учнів. Повідомлення теми і мети уроку.

 -Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми повторимо вивчене раніше на уроках, закріпимо поняття правильні і неправильні висловлювання, але все це будемо робити в казковій формі – допомагати зимі виконувати її функції.  Ми дуже любимо працювати. Тому  і взялися допомогти зимі . Кожна наша правильна відповідь принесе чарівниці-зимі сніжинку, і, можливо, зима, побачивши як ми її чекаємо, покине інші землі і прийде до нас хоч на останній місяць!

 Вчитель:  До кінця іде зима. Снігу досі ще нема.

                                   А ми з вами для природи повинні стати у пригоді.

                                   Снігом вкриємо поля, відпочине хай земля.

                                   Ми врятуємо рослинки, хай впадуть на них сніжинки.

                                   Нам же треба добре міркувати, рахувати – правильно відповідати.

ІІІ. Відтворення здобутих знань.

  1. Хвилинка каліграфії

                           Та зима не поспішає, бо рівнянь вона не знає.

                           Перше завдання ми маємо, чітко, правильно відповідаємо.

                           Відповіді зафіксуємо. Ряд каліграфічний побудуємо.

            12            5                                     Х                                 ?

                                      ІІгр. 5      ІІІгр. IVгр.---І---------

І г                        Х   2              60     7

   4                   100                           25                                46                                 67

Vгр. ---12----І-----Х----------        88.        109

4   25   46   67   88   109

Із записом чисел-відповідей, діти прикріпляють сніжинки до зеленого поля.

 

2. Усний рахунок.

                     Так буває не на мові, і не на читанні! Ні!

                      Цілу казку цифри мовлять, тільки стануть в дивний ряд.

                      Цифри різні числа зроблять, ти ж зумій їх прочитать!

У кожної групи записані багатоцифрові числа та запитання до них.

І група     37 060 381        Яка цифра стоїть в розряді сотень тисяч?  ( 0 )

                                              Скільки всього сотень тисяч в цьому числі?   ( 370 )

ІІ група  1 310 260 005     Яка цифра стоїть в розряді десятків мільйонів? ( 1 )

                                              Скільки всього десятків мільйонів в цьому числі?  ( 131 )

ІІІ група 820 280 014        Яка цифра стоїть в розряді десятків тисяч ?   ( 8 )

                                              Скільки всього десятків тисяч в цьому числі?   ( 28 028 )

ІV група 16 510 440 111   Яка цифра стоїть в розряді одиниць мільярдів ? ( 6 )

                                              Скільки всього одиниць мільярдів в цьому числі?  ( 16 )

V  група  103 000 809        Яка цифра стоїть в розряді десятків тисяч?     ( 0 )

                                               Скільки всього десятків тисяч в цьому числі?  ( 10 300 )

За кожну відповідь – на снігову кулю прикріпляється сніжинка.

 

3.Кубування       

                                 Куб прийшов до нас цікавий, бо не міг ловити гав він.

                            Йому теж цікаво знати: «Готові ви відповідати?»

                            То ж скоріш пора кидати, кубові доповідати! 

  1. Скільки в році днів ?                           2. Скільки хвилин в 4 годинах?

3.Що таке століття?                                 4. Назвати місяці весни.

5.Назвати сусідів числа 24 000.            6. Що називається множиною?

7.Речення «У середу у нас є Х урок»   8. Які фігури мають симетрію?

Назвіть множину значень Х.               10. Які трикутники мають вісь симетрії?

  1. Як знайти об’єднання множин?         12. Які числа діляться на 3?

11.Що називається квадратом?

За правильну відповідь – сніжинка прикріпляється до мапи.      

Фізкульт хвилинка.

                        Фізхвилинки прийшов час. Незвичайний він у нас.

                         Ми цеглинки зберемо, математичні терміни назвемо.

                         Хто з нас кращий математик? Допоможе «лего-братик».

Діти складають вежу, кожна цеглинка – математичний термін.

      Сніжинку прикріпляє та група, яка склала найвищу вежу.

 

IV. Узагальнення і систематизація

 

  1. Висловлення.

                  Висловитись може кожен. А чи правильно, чи ні?

                  Розкажіть ви всі мені.

                  То ж гарненько поміркуємо, полю снігу подаруємо!

І група:       Скільки кілограмів в 1центнері?      ( --- )

                     Усі сторони квадрата рівні.               ( І )

ІІ група:      Остача іноді дорівнює дільнику.      ( Х )

                     У прямокутника один із кутів гострий. ( Х )

ІІІ група:      Це квадрат?                                             ( --- )

                      Чим більше зменшуване, тим більша різниця (від’ємник один)  ( І )

IV група:      Будь-який квадрат є прямокутником.        ( І )

                      Накресліть прямокутник.                                ( ---)

V група:        Щоб знайти ціле, треба частинки додати.  ( І )

                       В добі 12 годин.                                                  ( Х )

 Сніжинки до травички прикріпляють діти, які відповіли правильно.

  1. Робота з підручником.

                    Ось підручник під рукою, допоможе нам з тобою.

                     Більше знань здобути – переможцем бути !

Підручник Математика Петерсон Л.Г. 3 клас, 3 частина. Сторінка 27 №13

 (Самоперевірка, прикріплення сніжинок.)

                    Х 2 Х=75                1). 52+8=60

                   :10                                    2). 60:4=15

                    Х4 3). 15х10=150

                    -8 4).150:2=75

         52

   V. Рефлексія              Скоро задзвенить дзвінок і завершиться урок.

                                          Треба нам підсумувати, що нового могли взнати.

                                           Що згадали, як відповідали?

                                           Все у реченні скажіть, та всю правду докладіть?

Я згадав(ла)…                                            .          Я навчився(лася)…..  

 

VI. Домашнє завдання.

Сторінка26. №8, №9.                               .

docx
Додано
5 лютого 2020
Переглядів
639
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку