Урок узагальнення та систематизації з інформатики у 2 класі за темою : «Графічний редактор Paint»

Про матеріал
Урок узагальнення та систематизації з інформатики для учнів 2 класу по НУШ (скороч. Нова українська школа) з елементами розвитку критичного мислення (за трьома етапами уроку: виклик, осмилення, рефлексія), метою якого є навчання учнів використовувати навички роботи з графічним редактором Paint; розвиток уваги, пам’яті, логіки, розумових операцій та критичного мислення; виховання в учнів бажання оволодівати комп’ютерною грамотністю.
Перегляд файлу

1

 

Урок узагальнення та систематизації з інформатики у 2 класі

за темою : «Графічний редактор Paint»

 

Урок узагальнення та систематизації з інформатики для учнів 2 класу по НУШ  (скороч. Нова українська школа) з елементами розвитку критичного мислення (за трьома етапами уроку: виклик, осмилення, рефлексія), метою якого є навчання учнів використовувати навички роботи з графічним редактором Paint; розвиток уваги, пам’яті, логіки, розумових операцій та критичного мислення; виховання в учнів бажання оволодівати комп’ютерною грамотністю.

 

Мета: продовжити навчати учнів використовувати навички роботи з графічним редактором Paint; розвивати увагу, пам’ять, логіку, розумові операції та критичне мислення; виховати бажання учнів оволодівати комп’ютерною грамотністю.

Тип уроку: комбінований урок з розвитку критичного мислення.

Матеріали до уроку: правила з техніки безпеки; підручник «Сходинки до інформатики, 2 клас» під ред.. Коршунової О.В., кольорові олівці; програмне забезпечення – графічний редактор «Paint»(ОС Windows 7), MS Office’10; роздатковий матеріал;  мультимедійна дошка або проектор.

 

Структура уроку:

І.

Організаційна частина

(4 хв)

ІІ.

Вступна частина (виклик)

(10 хв)

ІІІ.

Релаксація

(2 хв)

ІV.

Основна частина (осмислення)

(20 хв)

 

  1. Повторення правил поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі

(2 хв)

 

  1. Робота з комп’ютерною програмою

(7 хв)

 

  1. Відео-фізкультхвилинка

(2 хв)

 

  1. Продовження роботи з комп’ютерною програмою

(8 хв)

V.

Підбиття підсумків (рефлексія)

(4 хв)

VІ.

Домашнє завдання

(1 хв)

 

 

(40 хв)

 


  1. Організаційна частина

Вчитель:

В клас комп’ютерний прийшли

І знання ми тут знайшли.

Хутко в коло всі вставайте –

У навчання вирушайте!

"Вітання":

Діти стоять у колі, кожен з учнів називає своє ім’я так, як йому подобається, щоб його називали і говорить слова-вітання.

Учитель:

Давайте привітаємось,

Давайте посміхнемося,

Давайте в очі глянемо,

І нам тепліше стане.

Раз рука, два рука,

Раз плече, два плече.

Голова вліво, вправо подивилась,

Посміхнулась, привіталась.

Сідайте, будь ласка, на свої місця.

Вчитель: Діти, давайте згадаємо про наші правила:

П’ять правил в класі:

  1. Правило піднятої руки;
  2. Дружня співпраця;
  3. Уважно слухай інших;
  4. Активно і творчо працюй;
  5. Учися оцінювати свої знання та знання друзів.

 

  1. Вступна частина (Виклик)

Вчитель: Діти, з яким настроєм ми розпочинаємо наш урок? З чим асоціюється зображення, яке Ви бачите на екрані? Чим ми будемо займатися на нашому занятті сьогодні?

http://trollific.com/images/2016/08/02/trollific.comhdwallpapers117.md.jpg

(Відповіді дітей записуються на дошці поряд з картинкою, вправа «Асоціативний кущ»)

 

До нас сьогодні прийшов один гість …

Знають і дорослі, й діти,

Хто прибув з іншого світу.

Фіолетова тваринка –

Він друг кожної дитинки.

 

Картинки по запросу лунтик рисунок с помощью геометрических фигурХто це? Так, це Лунтік.

Лунтік та його друзі дуже люблять малювати, особливо за допомогою комп’ютера, але в них виникли деякі питання до нас, тому я пропоную вам допомогти їм розібратися з основними питаннями щодо роботи з програмою для створення малюнків. А якою саме, діти? (Відповіді дітей)

 

Завдання: Продовжте вірш (повторення вивченого)

Віршикам моїм чудовим іноді бракує слова.

Допомоги в вас прохаю та вірші розпочинаю…

 

Мій комп’ютер, любий друже, дуже гарний та потужний.

Я його вам покажу, власні дії розкажу:

Після ввімкнення чекаю, і мені екран моргає,

Бачу я значків запас, це…. (робочий стіл) у нас!

 

Бачу я значок програми, та не буду звати маму,

Клацну двічі на нього – відкривається … (вікно).

 

Якщо вимкнути берусь, натискаю кнопку… (Пуск).

А для ввімкнення, малята, кнопку … (Power) натискати.

 

Промені і сонце-коло, Намалюємо ми скоро.

Творчий маю я характер, Бо графічний я …………… (редактор)

 

Як всі впорались чудово! Відгадали кожне слово!

Ваш кмітливий дуже клас! Вже багато знань у нас!

 

  1. Логічні вправи від Лунтіка для виконання на дошці :

 

 

 

 

 

 

 

  1.               Встав пропущений елемент.  2. Знайди однакових півників.

3. Розпізнай предмети.

 

  1. Лунтік розгубив інструменти для малювання, потрібно допомогти йому, діти! (вправа «Кластер»: з’єднати стрілками):

Картинки по запросу значок программы Paint

 

  1. Вчитель: Лунтіку подарували фарби, але в них тільки 3 кольори: червоний, синій, жовтий. Що треба зробити йому, щоб можна було малювати декількома кольорами? (Відповіді дітей) А давайте перевіримо!

Учні на картках поєднують кольори, розфарбовуючи на листках олівцями.

                

  1. Релаксація

Створення малюнків-шедеврів за допомогою графічного редактора Paint:

https://www.youtube.com/watch?v=xOPxs--QbVE

 

  1. Основна частина (осмислення)

 

Вчитель: Лунтік дуже просив допомогти повернути кольори та знайти фігури для створення малюнку-аплікації, тож допоможемо йому в цьому, так, діти!? Але, перш ніж почати, давайте згадаємо правила техніки безпеки!

 

1). Повторення правил техніки безпеки. Гра «Істинне-хибне».

Якщо твердження істинне, - відповідати «Тік-так, і тільки так»,

якщо хибне – «Тік-так, це не так».

  • Відстань від екрана до очей повинна бути не менше ніж 50 см.
  • Працюючи за комп’ютером, не можна їсти.
  • Під час роботи за комп’ютером руки завжди повинні бути брудними і мокрими.
  • У класі потрібно ходити і дивитись, що роблять однокласники.
  • Сидіти потрібно так, щоб спина була рівною, лікті – на столі.
  • Під час роботи за комп’ютером не можна торкатись роз’ємів, шнурів та розеток.
  • Працюючи за комп’ютером, необхідно співати від задоволення.
  • На урок інформатики бажано приносити улюблені іграшки, щоб не було сумно.

 

2). Робота з комп’ютерною програмою Paint: зафарбувати Лунтіка

(учні працюють з раніше підготовленим файлом)

3). Відео-фізкультхвилинка

Посилання на відео-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=eXpOl4LDtsI

Посилання на оброблене відео:

https://drive.google.com/file/d/1Csm4tv9ViYQrpU99qw7qRdl9mWpMm2Jw/view?usp=sharing

 

4). Продовження роботи з комп’ютерною програмою Paint:

створити за зразком   (учні працюють з раніше підготовленими картками)

 

 

  1. Підбиття підсумків (рефлексія)

 

Вчитель:

Гра «Продовж речення»

На  уроці  я  навчився…  .

Мені  сподобалося…  .

Хотів  би  ще  навчитися…  .

Найскладніше  було…  .

Найлегше  було…

Мені набільше запам’яталося…

Тепер я вмію…

Мені було цікавим…

Для мене новим було…

Щоб зробити деякі висновки стосовно отриманих учнями знань, вмінь та навичок, вони користуються відомими смайликами, обираючи з відповідним до настрою смайлик (презентація).

 

Вчитель: Діти, як Ви вважаєте, ми допомогли Лунтіку? Чому?

 

  1.              Домашнє завдання:  за підручником «Сходинки до інформатики» повторити §22-29, під ред. Коршунової О.В. Зробити завдання на роздрукованих картках.

docx
Додано
5 січня 2022
Переглядів
1012
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку