Урок узагальнення (контрольна робота) з теми «Вступ. Людина. Суспільство. Історія. Історичний час і простір»
І ВАРІАНТ
І Рівень (1-2 по 0,5 б.; 3-4 по 1б.)
1.Що таке свідомість ?
А)уміння пересуватися в просторі Б)знання навчальних предметів
В)розуміння себе, інших людей, довкілля Г)творення нових знарядь праці
2.Місце проживання людини, коло друзів, власні думки, переживання, враження прийнято називати
А)особистий простір Б)природний простір
В)соціальний простір Г)фізичний простір
3. Укажіть причини необхідності вивчення історії.
1 історія допомагає краще розвивати господарство
2 історія допомагає краще зрозуміти світ і життя людей
3 історія допомагає нам зрозуміти себе
4 історія допомагає нам створити нові винаходи
5 історія формує нас як гідних громадян
4. Укажіть, яка з поданих карт є історичною, а яка географічною.
1. 2.
ІІ Рівень (по 1б. за кожне)
5.Уповідніть.
1 карта А регіон з історичними особливостями
2 легенда Б зменшене узагальнене зображення поверхні Землі на
папері
3 період В одночасність перебігу подій
4 синхронність Г певний проміжок історичного часу
Д перелік умовних позначень із текстовими поясненнями
до них
6. Визнач століття, до яких належать подані роки :
988р.____, 1054р.____, 1596р.____.
7. Полічи і заповни пропуски
А Війна між Англією і Францією відбувалася в 1337-1453 рр. і тривала _____ років. Ця подія мала місце в ____ столітті.
Б Від першої згадки про Україну в літописі в 1187 р. до року, який триває зараз, минуло_______ років.
ІІІ Рівень ( по 1,5 б. за кожне)
8. Користуючись картою ст.12 (атлас) , дай відповіді на запитання.
9. Запиши три топоніми свого міста, визнач чинники, що впливають на їх назви.
ІV Рівень (3 б.)
10. «Прочитайте історичну карту та дайте відповіді на питання.
1.На які історико-географічні регіони поділяється Україна?
2.В межах якого історико –географічного регіону розміщена ваша область?
3.Поміркуйте, чому межі історико-географічних регіонів не збігаються з межами сучасних адміністративних областей.
Історико- географічні регіони України
Обери та прокоментуй свій настрій після роботи
1 2 3
Урок узагальнення (контрольна робота) з теми «Вступ. Людина. Суспільство. Історія. Історичний час і простір»
ІІ ВАРІАНТ
І Рівень (1-2 по 0,5 б.; 3-4 по 1б.)
1.Що таке гідність?
А) зневага до інших людей Б) уміння догоджати іншим людям
В) почуття власної неповноцінності Г) самоповага, усвідомлення власної цінності
2. Люди та спільноти у взаємовідносинах утворюють
А)громади Б)народи В)племена Г)суспільство
3.Укажіть терміни, якими можна перекласти значення слова «історія»
1 давнина
2 дослідження
3 оповідь про події
4 оповідь про майбутнє
5 повідомлення
4. Укажіть, яка з поданих карт є історичною, а яка географічною.
1. 2.
ІІ Рівень (по 1б. за кожне)
5.Уповідніть.
1 етнографія А місцевості з природними, мовними, культурними та іншими особливостями
2 топоніміка Б наука, що вивчає простір життєдіяльності людей
3 хронологія В наука про культурно-побутові особливості народів
4 історичні регіони Г наука про географічні назви та їх історію
Д наука про історичні події в їх часовій послідовності
6. Визнач століття, до яких належать подані роки :
476р.____, 1362р.____, 1834р.____.
7. Полічи і заповни пропуски
А Гетьманування останнього українського гетьмана Кирила Розумовського розпочалося 1750 р., а закінчилося 1764 р. і тривало ______ років. Ця подія мала місце у ____ столітті.
Б У 1115 році за часів князювання Володимира Мономаха в Києві було збудовано перший дерев’яний міст через Дніпро, це було ______ років тому.
ІІІ Рівень ( по 1,5 б. за кожне)
8. Користуючись картою ст.23 (атлас) , дай відповіді на запитання.
9. Запиши три топоніми свого міста, визнач чинники, що впливають на їх назви.
ІV Рівень (3 б.)
10. «Прочитайте історичну карту та дайте відповіді на питання.
1.На які історико-географічні регіони поділяється Україна?
2.В межах якого історико –географічного регіону розміщена ваша область?
3.Поміркуйте, чому межі історико-географічних регіонів не збігаються з межами сучасних адміністративних областей.
Історико- географічні регіони України
Обери та прокоментуй свій настрій після роботи